۱۳۹۹ اردیبهشت ۲۷, شنبه

پایه نگهدارنده گوشی موبایل ریمکس Remax RM-C03

پایه نگهدارنده موبایل ریمکس RM-C03
مکانیسم نگهداری گوشی: صفحه نگهدارنده
قابلیت نصب: روی دریچه کولر ماشین
مناسب برای: انواع گوشی های اندروید و آیفون با عرض 5.5 تا 11 سانتی متر

قابلیت و مشخصات هولدر موبایل ریمکس RM-C03

این روزها بیشتر رانندگان تاکسی های اینترنتی برای پیدا کردن بهترین مسیر به مقصد از اپلیکیشن های مسیریابی موبایل استفاده می کنند. اگر جزء این دسته از افراد هستید و یا قصد مسافرت با ماشین را دارید، پایه نگهدارنده گوشی ریمکس RM-C03 یک وسیله کاربردی برای شما خواهد بود. با استفاده از این هولدر موبایل می توانید بدون نیاز به در دست گرفتن گوشی، به آن دسترسی داشته باشید و بتوانید از اپلیکیشن های مسیریابی و نقشه در هنگام رانندگی استفاده کنید.
قابلیت و مشخصات هولدر موبایل ریمکس RM-C03
  • نصب محکم و آسان بر روی دریچه کولر ماشین

در پشت بدنه پایه نگهدارنده گوشی موبایل ریمکس Remax RM-C03 یک گیره تعبیه شده که با استفاده از آن می توان هولدر را بر روی دریچه کولر ماشین نصب کرد. این نوع طراحی باعث می شود تا این پایه نگهدارنده موبایل دریچه کولر به شکلی راحت تر و سریع تر در مقایسه با هولدرهای چسبی نصب و آماده به کار شود. همچنین هر زمان که نیازی به استفاده از آن نداشتید، به آسانی می توانید آن را از محل نصب شده جدا کنید. نکته قابل توجه در رابطه با هولدر گوشی موبایل ریمکس RM-C03 این است که این نگهدارنده گوشی موبایل به شکلی کاملاً محکم در محل مورد نظر شما بر روی دریچه کولر خودرو نصب می شود و تکان های ماشین باعث جدا شدن آن نخواهد شد.
ضمن اینکه در پشت پایه نگهدارنده گوشی ریمکس RM-C03 دو پایه اضافی به شکلی مثلثی تعبیه شده که باعث محکم تر قرار گرفتن هولدر می شوند. همچنین از طریق این پایه ها، می توانید زاویه صفحه نگهدارنده این هولدر را به صورت افقی تغییر دهید و دسترسی آسان تری به گوشی خود داشته باشید.
نصب محکم و آسان بر روی دریچه کولر ماشین
  • سازگار با انواع گوشی های اندرویدی و آیفون

برای استفاده از پایه نگهدارنده گوشی موبایل ریمکس مدل Remax RM-C03 تنها کافیست تا گوشی خود را میان دو بازوی تعبیه شده در کناره های صفحه هولدر قرار دهید. فاصله این بازوها به آسانی قابل کم یا زیاد کردن است و شما می توانید گوشی هایی با عرض 5.5 تا 11 سانتی متر را بر روی آن قرار دهید. همچنین در قسمت پایینی بدنه این هولدر موبایل روی دریچه کولر دو پایه جمع شونده موجود است که باعث محکم تر قرار گرفتن گوشی موبایل بر روی هولدر می شوند. لازم به ذکر است که داخل بازوها و بر روی صفحه نگهدارنده هولدر گوشی ریمکس RM-C03 از سیلیکون استفاده شده تا در هنگام قرار دادن گوشی بر روی هولدر، بر روی آن خط و خش نیفتد. این پایه نگهدارنده سیلیکونی مقاومت بالایی در برابر تکان های ماشین در دست اندازها، پیچ های تند و سرعت گیرها دارد و موبایل شما را به محکم ترین شکل بر روی خود نگه می دارد. در مجموع با توجه به قیمت پایه نگهدارنده گوشی ریمکس RM-C03 می توان کارایی آن را کاملاً قابل قبول دانست.
سازگار با انواع گوشی های اندرویدی و آیفون

پایه نگهدارنده گوشی موبایل ریمکس Remax RM-C03

  • کیفیت ساخت بسیار مطلوب

در ساخت پایه نگهدارنده گوشی داخل خودرو ریمکس مدل Remax RM-C03 از پلاستیک مرغوب ABS و سیلیکون استفاده شده است. از این جهت این محصول دارای طول عمر و دوام قابل توجهی بوده و به سادگی در برابر آسیب هایی مانند ضربه، خراشیدگی و فشار صدمه نمی بیند. باید به این نکته هم اشاره کنیم که این پایه نگهدارنده دریچه ای موبایل دارای ابعاد 125*110*73 میلی متر و وزن 111 گرم است و فضای چندان زیادی از داخل خودروی شما را اشغال نمی کند.
کیفیت ساخت بسیار مطلوب
  • امکان تنظیم زاویه برای دستیابی به بهترین زاویه دید

از دیگر ویژگی های هولدر سیلیکونی موبایل ریمکس RM-C03 باید به قابلیت چرخش 360 درجه ای آن اشاره کنیم که به شما اجازه می دهد تا بتوانید به گوشی خود به صورت عمودی، افقی یا در زاویه دلخواه دسترسی داشته باشید. همچنین همان طور که اشاره شد، امکان تنظیم زاویه قرارگیری صفحه این هولدر چرخشی گوشی موبایل به صورت افقی وجود دارد. با توجه به این ویژگی ها می توانید به بهترین زاویه دید نسبت به صفحه نمایش گوشی دست یابید و یک رانندگی امن و بی خطر را تجربه کنید.
امکان تنظیم زاویه برای دستیابی به بهترین زاویه دید

جمع بندی

با استفاده از پایه نگهدارنده گوشی موبایل ریمکس Remax RM-C03 قادر خواهید بود تا در هنگام رانندگی به گوشی خود دسترسی داشته باشید، از برنامه های مسیریابی و نقشه استفاده کنید و از تماس های دریافتی و اعلان های شبکه های اجتماعی تان مطلع شوید. این هولدر بر روی دریچه کولر ماشین نصب می شود و با انواع گوشی های اندرویدی و گوشی های آیفون (با عرض حداکثر 11 سانتی متر) سازگار می باشد.
شما می توانید از طریق تماس با شماره 73027-021 یا مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید پایه نگهدارنده گوشی ریمکس RM-C03 را دریافت کنید. همچنین با ثبت نظرات خود درباره این محصول در بخش کامنت های سایت ایده برتر می توانید به کاربران دیگر در انتخاب هولدر موبایل مورد نظرشان کمک کنید.
پایه نگهدارنده گوشی موبایل ریمکس Remax RM-C03

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر