۱۳۹۹ اردیبهشت ۱۶, سه‌شنبه

پاوربانک ریمکس Remax Vanguard RP-V20 با ظرفیت 20000 میلی آمپر

پاوربانک ریمکس Vanguard RP-V20
ظرفیت باتری: 20000 میلی آمپر ساعت
سازگار با: انواع گوشی موبایل، موزیک پلیر، تبلت، اسپیکر بلوتوثی، دوربین دیجیتال و دستگاه های کم مصرف
تعداد پورت: دو عدد

مشخصات و امکانات شارژر همراه ریمکس Vanguard RP-V20

حتماً برایتان پیش آمده تا با مشکل تمام شدن شارژ گوشی در طول روز مواجه شوید. این مشکل به خصوص اگر در زمانی رخ دهد که در بیرون از منزل و محل کار حضور دارید و دسترسی به پریز برق برایتان فراهم نیست، می تواند دردسرهای زیادی را برای شما ایجاد کند! در چنین شرایطی پاوربانک ریمکس Remax Vanguard RP-V20 با ظرفیت 20000 میلی آمپر می تواند کمک زیادی به شما کند و به طور کامل دغدغه هایتان بابت تمام شدن شارژ گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال همراهتان را برطرف کند. ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعتی، امکان شارژ هم زمان دو دستگاه و مجهز بودن به دو چراغ قوه LED بخشی از ویژگی هایی است که سبب محبوبیت این پاور بانک در میان کاربران شده است.
مشخصات و امکانات شارژر همراه ریمکس Vanguard RP-V20
  • مجهز به دو پورت ورودی و دو پورت خروجی

با استفاده از شارژر همراه ریمکس Vanguard RP-V20 قادر خواهید بود تا دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید. این پاوربانک دارای دو پورت خروجی است که شدت جریان یکی از آنها برابر با 1.0 آمپر و شدت جریان پورت دیگر برابر با 2.1 آمپر می باشد. بهتر است تا برای دستیابی به بهترین کیفیت در شارژدهی، از پورت 1.0 آمپری برای شارژ گوشی موبایل، موزیک پلیر و دستگاه های کم مصرف و از پورت 2.1 آمپری برای شارژ تبلت، اسپیکر بلوتوثی، دوربین دیجیتال و دستگاه هایی از این قبیل استفاده کنید. همچنین اگر به شارژ گوشی با سرعت بالاتر نیاز دارید، می توانید آن را به پورت 2.1 آمپریِ پاوربانک ریمکس Vanguard RP-V20 متصل کنید.
مجهز به دو پورت ورودی و دو پورت خروجی
  • امکان 5 تا 6 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند

پاور بانک ریمکس مدل Remax Vanguard RP-V20 دارای ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت است و یکی از پاوربانک های پُر ظرفیت و قدرتمند موجود در بازار به شمار می آید. ظرفیت کامل این پاوربانک برای 5 تا 6 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند کفایت می کند که میزان قابل توجهی است! البته متناسب با ظرفیت باتری موبایل شما، ممکن است این تعداد دفعات شارژ ذکر شده کمتر یا بیشتر شود. در مجموع اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که با گوشی خود در طول روز زیاد کار می کنید و مدام با مشکل تمام شدن شارژ آن مواجه می شوید، پاور بانک با ظرفیت بالا ریمکس Vanguard RP-V20 یک وسیله پرکاربرد و مناسب برای شما خواهد بود. این پاور بانک گوشی موبایل در برابر نوسانات ولتاژ و شدت جریان هم مقاومت بالایی دارد و از دستگاه های متصل به آن به طور کامل در حین شارژ شدن محافظت می کند.
امکان 5 تا 6 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند

پاوربانک ریمکس Remax Vanguard RP-V20 با ظرفیت 20000 میلی آمپر

  • مجهز به دو چراغ قوه LED

اگر اهل سفر و ماجراجویی در طبیعت هستید، پاور بانک ریمکس Vanguard RP-V20 با ظرفیت 20000 میلی آمپر در این زمینه هم به کار شما خواهد آمد! این پاوربانک گوشی علاوه بر تأمین شارژ مورد نیاز گوشی و دستگاه های دیجیتال، به دو چراغ قوه LED نیز مجهز است و در مواقع اضطراری و در طول شب کارایی بالایی دارد.
مجهز به دو چراغ قوه LED
  • شارژ باتری پاوربانک از طریق دو پورت ورودی MicroUSB

بر روی بدنه پاور بانک چراغ قوه دار ریمکس Vanguard RP-V20 دو پورت MicroUSB تعبیه شده که از نوع ورودی هستند و برای شارژ باتری پاوربانک مورد استفاده قرار می گیرند. شدت جریان این پورت ها برابر با 2.0 آمپر است و سرعت مناسبی در شارژگیری را برای شما به ارمغان می آورند. البته با توجه به ظرفیت زیاد پاور بانک (20000 میلی آمپر ساعت) ممکن است برای تکمیل شدن شارژ آن به زمان زیادی نیاز باشد. شما می توانید برای اطلاع از میزان شارژ باقی مانده باتری این پاور بانک حرفه ای، از نشانگرهای LED تعبیه شده بر روی بدنه آن بهره ببرید. لازم به ذکر است که پاوربانک ریمکس 20000 میلی آمپر اگر برای حدود 20 ثانیه بدون استفاده باقی بماند، به صورت خودکار خاموش می شود و به این ترتیب از اتلاف شارژ آن جلوگیری می شود.
شارژ باتری پاوربانک از طریق دو پورت ورودی MicroUSB
  • دارای بدنه آلومینیومی و ضد لغزش

پاوربانک Remax Vanguard RP-V20 در ابعاد 155*57*25.5 میلی متر و وزن 450 گرم عرضه شده و از بدنه آلومینیومی با کیفیتی بهره می برد. بدنه این پاور بانک دارای فرورفتگی هایی است که مانع از لغزیدن آن بر روی سطوح صاف می شود. در کل با توجه به قیمت پاور بانک گوشی موبایل ریمکس Vanguard RP-V20 می توان کیفیت ساخت و دوام آن را کاملاً مناسب دانست. البته ممکن است در نگاه اول وزن این پاوربانک کمی زیاد به نظر برسد، اما توجه داشته باشید که این پاور بانک دارای ظرفیت بالایی است و به همین دلیل وزن 450 گرمی آن قابل توجیه می باشد.
دارای بدنه آلومینیومی و ضد لغزش

جمع بندی

اگر قصد خرید پاوربانک برای شارژ چندباره گوشی در طول روز را دارید، پاوربانک ریمکس Remax Vanguard RP-V20 با ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعتی خود یک انتخاب ایده آل برای شما خواهد بود. این شارژر همراه دارای دو پورت خروجی است و امکان شارژ کردن دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان فراهم می آورد. ضمن اینکه پاور بانک Remax Vanguard RP-V20 به دو چراغ قوه LED نیز مجهز است و در مواقع اضطراری کمک زیادی به شما خواهد کرد!
چنانچه قصد خرید اینترنتی پاور بانک را دارید، برای دریافت قیمت پاور بانک چراغ قوه دار و اطلاع از نحوه خرید آن با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. همچنین با ثبت نظرات خود درباره پاور بانک ریمکس Remax Vanguard RP-V20 در بخش کامنت های سایت ایده برتر، می توانید به کاربران دیگر در انتخاب پاوربانک مورد نظرشان کمک کنید.
پاوربانک ریمکس Remax Vanguard RP-V20 با ظرفیت 20000 میلی آمپر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر