۱۳۹۹ خرداد ۶, سه‌شنبه

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-DZ870

دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-DZ870
عمر لامپ: 3000 ساعت در حالت عادی، 4000 ساعت در حالت اکو (اقتصادی)
وضوح تصویر: WUXGA (1920 x 1200 پیکسل)
شدت روشنایی: 8500 لومن
نسبت کنتراست تصویر:
10000:1

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-DZ870

اگر قصد خرید دستگاه ویدئو پروژکتور دارید و به دنبال بالاترین کیفیت و روشنایی تصاویر هستید، دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-DZ870 یکی از ایده آل ترین انتخاب ها برای شما است! این ویدئو پروژکتور کارایی بسیار بالایی دارد و می توان از آن در محیط های مختلف، مانند اتاق های کنترل و نظارت، موزه ها، نمایشگاه ها، محیط های تجاری، محیط های تبلیغاتی و همچنین همایش ها و کنفرانس ها برای نمایش تصاویر بهره برد. شدت روشنایی فوق العاده، پورت های ارتباطی کامل و قابلیت نمایش تصاویر به صورت سه بعدی (3D) تنها بخشی از ویژگی هایی هستند که باعث محبوبیت ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-DZ870 در میان کاربران شده است. این ویدئو پروژکتور سه بعدی در رنگ مشکی (با مدل PT-DZ870K) و سفید (با مدل PT-DZ870W) قابل تهیه است.
معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-DZ870

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-DZ870

  • نمایش تصاویر با کیفیتی عالی!

دیتا پروژکتور Panasonic PT-DZ870 دارای رزولوشن 1920*1200 پیکسل است و به فناوری DLP برای نمایش تصاویر مجهز می باشد. این مشخصات بیانگر این هستند که تصاویر به نمایش درآمده با این دیتا ویدئو پروژکتور دارای وضوحی عالی خواهند بود و حتی جزئیات موجود در تصاویر نیز با بالاترین کیفیت بر روی پرده به نمایش در خواهند آمد. همچنین دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک DZ870 توانایی بالایی در نمایش رنگ ها دارد و تصاویری طبیعی و شاداب را به شما ارائه می دهد. در این ویدیو پروژکتور از دو لامپ 420 واتی استفاده شده و به همین دلیل تصاویر دارای میزان روشنایی قابل توجهی هستند.
قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-DZ870
  • بالاترین میزان شفافیت و درخشندگی تصاویر را تجربه کنید!

شاید بتوان یکی از مهم ترین مشخصات دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-DZ870 را شدت روشنایی 8500 لومنی آن دانست که باعث نمایش تصاویر با بالاترین میزان درخشندگی می شود! این شدت روشنایی این اجازه را به شما می دهد تا بتوانید از این ویدئو پروجکشن بدون نگرانی از افت وضوح تصاویر، در محیط های کاملاً روشن و پُر نور استفاده کنید و از تصاویری شفاف و درخشان بهره مند شوید!
مورد دیگری که در رابطه با ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-DZ870 باید به آن اشاره کنیم، نسبت کنتراست 10000:1 آن است که به نمایش رنگ مشکی با عمق زیاد و نمایش رنگ های روشن با شفافیت بیشتر می شود. به این ترتیب سایه روشن های موجود در تصاویر به شکلی واضح و با کیفیت به نمایش درخواهند آمد.
بالاترین میزان شفافیت و درخشندگی تصاویر را تجربه کنید!
  • قابلیت نمایش تصاویر به صورت سه بعدی (3D)

یکی از ویژگی های جذاب ویدئو پروژکتور Panasonic PT-DZ870 امکان نمایش تصاویر با آن به صورت سه بعدی است! این دیتا پروژکتور از دستگاه های پخش 3D پشتیبانی می کند و تصاویری واقعی و هیجان انگیز را برای شما به ارمغان می آورد! از این ویژگی می توان برای مصارف تبلیغاتی نهایتِ استفاده را بُرد! لازم به ذکر است که این ویژگی بر روی قیمت ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-DZ870 نیز مؤثر بوده است.
قابلیت نمایش تصاویر به صورت سه بعدی (3D)

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-DZ870

  • قابل استفاده هم در محیط های کوچک و هم در سالن های بزرگ

همان طور که اشاره شد، دیتا پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-DZ870 کاربردهای متنوعی دارد و به آسانی می توان از آن هم در اتاق های کوچک و هم در سالن های بزرگ استفاده کرد. این پروژکتور تصاویری در ابعاد 50 تا 600 اینچ را ارائه می دهد. توجه داشته باشید که برای نمایش تصاویر در ابعاد 50 اینچ، فاصله ویدئو پروژکتور از پرده نمایش باید بین 1.82 تا 2.57 متر و برای نمایش تصاویر در ابعاد 600 اینچ، این فاصله باید بین 22.66 تا 31.66 متر باشد.
قابل استفاده هم در محیط های کوچک و هم در سالن های بزرگ
  • نصب و تنظیم تصویر بر روی پرده نمایش به راحت ترین شکل!

ویدئو پروژکتور نمایشگاهی پاناسونیک PT-DZ870 به امکاناتی مانند زوم برقی، جابجایی لنز به صورت برقی (تا 50 درصد به صورت عمودی و 10 درصد به صورت افقی) و تصحیح زاویه تصویر (تا 40 درصد به صورت عمودی و 15 درصد به صورت افقی) مجهز است که با استفاده از آنها به آسانی می توانید دستگاه ویدیو پروژکتور را در زاویه دلخواه نسبت به پرده نمایش نصب کرده و تصویر را بر روی پرده تنظیم کنید. بنابراین مشکل خاصی برای نصب و راه اندازی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-DZ870 در محیط های دارای محدودیت فضا نخواهید داشت.
نصب و تنظیم تصویر بر روی پرده نمایش به راحت ترین شکل!
  • مجهز به پورت های ارتباطی کاربردی، سازگاری با فناوری DIGITAL LINK

بر روی بدنه دیتا ویدئو پروژکتور Panasonic PT-DZ870 پورت های SDI، HDMI، DVI-D، دو پورت RGB، ورودی و خروجی 3D، ورودی ویدئو، ورودی و خروجی سریال و ورودی و خروجی جهت اتصال دستگاه های کنترل از راه دور (Remote) تعبیه شده است. از طریق این پورت ها می توانید دستگاه ویدئو پروژکتور خود را به انواع دستگاه های دیجیتال مانند کامپیوتر، لپ تاپ، تلویزیون، مانیتور، دستگاه های پخش ویدئو، دستگاه های پخش 3D و... متصل کنید.
دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-DZ870 با فناوری DIGITAL LINK نیز سازگار است که باعث صرفه جویی محسوس در هزینه های شما می شود! این فناوری باعث می شود تا برای انتقال هم زمان صدا و تصویر از دستگاه منبع پخش به ویدئو پروژکتور تنها به یک کابل شبکه ساده نیاز داشته باشید! همچنین به صورت هم زمان با انتقال صدا و تصویر، می توانید با استفاده از همان کابل پروژکتور را به شبکه متصل کنید! طول کابل مورد استفاده شما در این حالت تا 100 متر نیز می تواند برسد که این ویژگی به نصب راحت تر ویدئو پروژکتور در فضاهای محدود کمک زیادی می کند.
مجهز به پورت های ارتباطی کاربردی، سازگاری با فناوری DIGITAL LINK

جمع بندی

همان طور که مشاهده می کنید دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-DZ870 دارای امکانات و قابلیت های متعددی است و تمام نیازهای شما را به خوبی برطرف می کند. شدت روشنایی فوق العاده، رزولوشن عالی، قابلیت نمایش 3D، پشتیبانی از فناوری دیجیتال لینک و بسیاری امکانات دیگر باعث شده اند تا ویدئو پروژکتور به محبوبیت بالایی در میان کاربران دست یابد.
اگر شما هم قصد خرید ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-DZ870 را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت روز ویدئو پروژکتور و نحوه خرید آن را به شما ارائه دهند. همچنین اگر در انتخاب ویدئو پروجکشن سه بعدی مورد نظر خود به جمع بندی نرسیده اید، می توانید سؤالات خود در این زمینه را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر درج کنید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید.
دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-DZ870

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر