۱۳۹۹ اردیبهشت ۱۵, دوشنبه

پلاتر اچ پی HP DesignJet T1700dr

پلاتر اچ پی T1700dr
قابلیت: چاپ
سایز چاپ: 44 اینچ
تکنولوژی چاپ: جوهرافشان حرارتی
سرعت چاپ: 116 برگ در ساعت
رزولوشن چاپ: 1200*2400 dpi
حداکثر سایز چاپ: 1118 میلی متر

معرفی و بررسی پلاترHP DesignJet T1700d 

معرفی و بررسی پلاترHP DesignJet T1700d
پلاتر اچ پی HP DesignJet T1700dr یکی از محصولات خوش ساخت و با کیفیت شرکت اچ پی است که برای چاپ حرفه ای رنگی در ابعاد بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد. این پلاتر دارای عرض چاپ 44 اینچ است و برای چاپ نقشه و طرح های مهندسی، طراحی هایی گرافیکی، پوستر، بنر و مواردی از این دست یک انتخاب ایده آل به شمار می آید. پس اگر قصد خرید پلاتر برای استفاده در دفاتر ارائه دهنده خدمات چاپی را دارید، دستگاه پلاتر اچ پی HP T1700dr  را مد نظر داشته باشید.
معرفی و بررسی پلاترHP DesignJet T1700d

قابلیت ها و مشخصات فنی پلاتر اچ پی DesignJet T1700dr 44-in

  • کیفیت بسیار مطلوب در چاپ، حتی در چاپ جزئیات!

پلاتر HP DesignJet T1700d از فناوری جوهرافشان حرارتی برای چاپ بهره می برد و دارای رزولوشن 24000 * 1200 dpi می باشد. با توجه به این مشخصات می توان از کیفیت و دقت چاپ بسیار مطلوب این دستگاه اطمینان کامل داشت. به طوری که حتی جزئیات موجود در طرح های شما نیز به شکلی کاملاً واضح به روی کاغذ منتقل خواهند شد. همچنین پلاتر اچ پی DesignJet T1700dr 44-in رنگ هایی دقیق با سایه روشن هایی واضح را به شما ارائه دهد و به طور کلی هر آنچه را که از یک پلاتر کارآمد در چاپ رنگی انتظار دارید، برایتان فراهم می آورد.
قابلیت ها و مشخصات فنی پلاتر اچ پی DesignJet T1700dr 44-in
مورد قابل ذکر دیگر در رابطه با دستگاه پلاتر رنگی اچ پی T1700dr این است که این دستگاه چاپ پلاتر قادر به چاپ با سرعت 116 برگ در ساعت می باشد که برای یک پلاتر مخصوص چاپ در ابعاد بزرگ (با عرض 44 اینچ) سرعت بسیار مناسبی به نظر می رسد. ضمن اینکه این پلاتر دارای کاتر اتوماتیک (به صورت افقی) نیز هست که به سریع تر و با کیفیت تر انجام شدن چاپ کمک زیادی می کند.
کیفیت بسیار مطلوب در چاپ، حتی در چاپ جزئیات!
  • امکان استفاده در شبکه های کابلی و چاپ از روی فلش مموری

شما می توانید به آسانی پلاتر اچ پی مدل HP DesignJet T1700dr 44-in را از طریق پورت اترنت موجود بر روی بدنه اش در شبکه های کابلی پرسرعت مورد استفاده قرار دهید. پس اگر قصد استفاده گروهی از این پلاتر چاپ نقشه را در محل کار خود دارید، این امکان برای شما مهیا است و امکان دسترسی به آن از چند دستگاه مختلف به صورت هم زمان برای شما وجود دارد. بر روی بدنه پلاتر جوهرافشان اچ پی HP T1700dr 44-in یک پورت USB نیز تعبیه شده که برای چاپ فایل های ذخیره شده بر روی فلش مموری به صورت مستقیم مورد استفاده قرار می گیرد.
امکان استفاده در شبکه های کابلی و چاپ از روی فلش مموری

کارتریج و مواد مصرفی پلاتر جوهر افشان اچ پی T1700dr

در پلاتر جوهر افشان اچ پی T1700dr دو کارتریج مشکی، یک کارتریج خاکستری و سه کارتریج رنگی به کار رفته است. این پلاتر با کارتریج مدل HP 730 سازگار است که دارای ظرفیت 130 میلی لیتر هستند. این کارتریج ها از کیفیتی عالی در چاپ برخوردار بوده و در طول مدت زمان استفاده از آنها با مشکلاتی مانند خشک شدن جوهر یا افت کیفیت آن مواجه نمی شوید. همچنین موارد چاپ شده با این دستگاه چاپ نقشه دارای ماندگاری و طول عمر بالایی هستند و به مرور زمان از کیفیت آنها کاسته نمی شود.
کارتریج و مواد مصرفی پلاتر جوهر افشان اچ پی T1700dr
  • قابلیت چاپ بر روی رول یا برگه های کاغذ مجزا

با استفاده از پلاتر اچ پی HP DesignJet T1700dr هم می توانید بر روی برگه های مجزای کاغذ و هم بر روی رول کاغذ عمل چاپ را انجام دهید. یکی از ویژگی های کاربردی این پلاتر، امکان استفاده از دو رول کاغذ و قابلیت سوئیچ خودکار بین آنها است. بنابراین در صورت تمام شدن رول کاغذ مورد استفاده، نیازی به متوقف کردن چاپ به منظور تعویض رول نخواهید داشت. توجه داشته باشید که در صورت استفاده از رول، قطر آن نباید از 134.6 میلی متر بیشتر باشد.
قابلیت چاپ بر روی رول یا برگه های کاغذ مجزا
در رابطه با کاغذ ورودی به دستگاه چاپ پلاتر HP T1700dr باید به این نکته اشاره کنیم که امکان استفاده از کاغذهایی در ابعاد A0، A1، A2، A3 و A4، کاغذهای مخصوص چاپ رنگی و گلاسه، کاغذهای مخصوص چاپ عکس و کاغذهای براق در این پلاتر وجود دارد.

پلاتر اچ پی HP DesignJet T1700dr

پلاتر اچ پی HP DesignJet T1700dr
  • سازگاری با اپلیکیشن موبایل HP Smart و سرویس HP ePrint

از دیگر مشخصات پلاتر اچ پی HP DesignJet T1700dr 44-in باید به سازگاری آن با سرویس HP ePrint اشاره کرد که به شما اجازه می دهد تا بتوانید فایل های خود را از طریق اینترنت و ایمیل به پلاتر ارسال کنید. با استفاده از این سرویس نیازی به حضور فیزیکی در کنار دستگاه ندارید و از هر موقعیت جغرافیایی که حضور دارید، می توانید دستور چاپ فایل های مورد نظر خود را صادر کنید.
سازگاری با اپلیکیشن موبایل HP Smart و سرویس HP ePrint
پلاتر HP T1700dr 44-in با اپلیکیشن موبایل HP Smart app نیز سازگار است که با نصب آن بر روی گوشی موبایل اندرویدی یا آیفون خود، می توانید از طریق گوشی با پلاتر خود کار کنید.

جمع بندی

همان طور که مشاهده می کنید، پلاتر رنگی اچ پی T1700dr دارای قابلیت ها و امکانات متعددی است و به خوبی از عهده چاپ در ابعاد بزرگ بر می آید. این پلاتر با عرض چاپ 44 اینچ، تمام انتظارات شما در چاپ مواردی مانند نقشه های مهندسی، پوستر، بنر، طراح های گرافیکی و عکس را برآورده می کند.
پلاتر اچ پی HP DesignJet T1700dr
چنانچه قصد خرید دستگاه چاپ نقشه های مهندسی را دارید، برای دریافت بهترین قیمت و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین اگر قبلاً از این محصول استفاده کرده اید، با ثبت نظرات خود درباره آن در بخش کامنت های سایت ایده برتر می توانید به کاربران دیگر در انتخاب پلاتر مورد نظرشان کمک کنید.
پلاتر اچ پی HP DesignJet T1700dr

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر