۱۳۹۹ اردیبهشت ۱۵, دوشنبه

مانیتور صنعتی ال جی LG 43SE3KE

مانیتور صنعتی ال جی 43SE3KE
نوع و سایز صفحه نمایش: 43 اینچ
رزولوشن: (FHD) 1920*1080
کنتراست: 1100:1

معرفی و بررسی مانیتور صنعتی ال جی 43SE3KE

امروزه در مجتمع های تجاری و فروشگاه های بزرگ برای نشان دادن تبلیغات و اطلاعات خدماتشان به مشتریان استفاده از مانیتورهای صنعتی بسیار رونق پیدا کرده است. مانیتور صنعتی ها بیشتر برای کسب و کار های بزرگ مانند مشاغل صنعتی و کارخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد. مانیتور صنعتی ال جی LG 43SE3KE یکی از محصولات شرکت معتبر ال جی است که تصاویر را با کیفیت عالی نمایش می دهد و برای استفاده در مراکز تجاری و صنعتی طراحی شده است. این نمایشگر صنعتی با قابلیت نمایش تصاویر با جزئیات برای نصب در محیط های بزرگ بسیار مناسب است. از دیگر ویژگی های برتر این محصول کارکرد آن در مدت زمان طولانی و روشن ماندن به صورت متوالی در شرایط آب و هوایی مختلف است که باعث محبوبیت این کالا در میان کاربران شده است.
معرفی و بررسی مانیتور صنعتی ال جی 43SE3KE

طراحی و کیفیت مانیتور صنعتی ال جی 43SE3KE

  • در کمترین زمان قادر به پاسخگویی

در هنگام تماشای تصاویر مورد نظر یا پخش تبلیغات با این مانیتور صنعتی 43 اینچ با مشکلاتی همچون پیکسل پیکسل شدن تصاویر یا تار شدن آنها مواجه نخواهید شد. این تلویزیون بزرگ صنعتی دارای سرعت پاسخدهی 12 میلی ثانیه است و این چنین مشکلاتی در کار با آن رخ نخواهد داد. ضمن اینکه مانیتور صنعتی ال جی 43SE3KE دارای زاویه دید 178 درجه به صورت عمودی و افقی است و محتوای در حال نمایش از هر جایی که نشسته باشید قابل دیدن است.
طراحی و کیفیت مانیتور صنعتی ال جی 43SE3KE
  • تصاویری با کیفیت و روشن را به شما ارائه می دهد!

از ویژگی های نمایشگر تبلیغاتی دیجیتال ال جی LG 43SE3KE میزان روشنایی مطلوب 350 cd/m2 آن است که باعث نمایش تصاویری درخشان و واضح در تمام محیط ها حتی محیط های روشن می شود. همچنین رزولوشن این دستگاه مانیتور صنعتی برابر با 1080*1920 پیکسل است و تصاویری با وضوح فول اچ دی را به شما ارائه می دهد. بنابراین با استفاده از این تلویزیون می توانید از تصاویری واضح، شفاف و با کیفیتی عالی بهره مند شوید.
تصاویری با کیفیت و روشن را به شما ارائه می دهد!
  • ارائه رنگ های با کیفیت با استفاده از بهترین فناوری

در مانیتور صنعتی مدل LG 43SE3KE از پنل IPS استفاده شده است. این فناوری از گرانترین نوع پنل ها در تلویزیون و مانیتور است و افزایش کیفیت رنگ و زاویه دید را برای شما به همراه دارد. همچنین سرعت و ثبات پاسخگویی نمایشگر در این مدل ها بالا است و با ارائه رنگ های با کیفیت، تصاویر واضح تر و روشن تری را در اختیار شما قرار می دهد.
  • از تماشای تصاویر یکپارچه لذت ببرید!

مانیتور صنعتی LG 43SE3KE در رده مانیتور های 43 اینچ شرکت ال جی قرار دارد و با ابعاد 54*563.9*969.6 میلی متر و وزن 10کیلوگرم ارائه شده و دارای قاب مشکی رنگ بسیار باریکی می باشد. هنگام قرار گرفتن مانیتور صنعتی بر روی دیوار به دلیل باریکی این نمایشگر تصاویری زیبا و دلچسب خواهید داشت.
از تماشای تصاویر یکپارچه لذت ببرید!

مانیتور صنعتی ال جی LG 43SE3KE

  • از کیفیت صدای مطلوب در مانیتور بهره مند شوید

در این مانیتور صنعتی تبلیغاتی از یک اسپیکر 20 وات استفاده شده است که کیفیت صدای مطلوبی به همراه دارد و در هنگام تماشای تصاویر و فیلم های خود می توان از آن بهره مند شد. یکی دیگر از مورد های قابل ذکر در مانیتور صنعتی ال جی LG 43SE3KE نسبت کنتراست مناسب و قابل توجه 1100:1 است که توانایی مطلوبی در نمایش رنگ مشکی با عمق مناسب از خود نشان می دهد. این ویژگی باعث طبیعی تر نشان دادن رنگ ها می شود و کاربرد بالایی دارد.
مانیتور صنعتی ال جی LG 43SE3KE
  • قابلیت نمایش فایل های موجود روی فلش مموری

مانیتور صنعتی 43 اینچ ال جی 43SE3KE از لحاظ پورت های ارتباطی کامل و جامع می باشد و نیازهای شما را برآورده می کند. این تلویزیون صنعتی پرکاربرد به پورت های HDMI (2), DVI-D, RGB, Audio, USB مجهز است و امکانات پیشرفته ای را در اختیار شما قرار می دهد. با استفاده از پورت USB به آسانی می توانید فلش مموری خود را به نمایشگر متصل کرده و فایل های خود را به نمایش در آورید. همچنین با اتصال دانگل مخصوص به مانیتور می توانید از قابلیت وای فای در این دستگاه استفاده کنید و هر آنچه می خواهید نمایش دهید.
قابلیت نمایش فایل های موجود روی فلش مموری
  • توانایی نمایش تصاویر در هر زمان و هر شرایط

در مورد مانیتور صنعتی ال جی 43SE3KE باید گفت که این دستگاه توانایی کار در 18 ساعت به صورت متوالی را دارد و در تمام شرایط محیطی می توان از آن استفاده کرد. این نمایشگر صنعتی در محیط هایی با میزان دمای 0 تا 40 درجه سانتی گراد و میزان رطوبت 10 تا 80 درصد قادر به ارائه است و عملکرد مطلوبی از خود نشان می دهد.
از دیگر قابلیت های آن می توان به سنسور تشخیص دما، نمایش تصاویر به صورت افقی و عمودی و امکان برقرای ارتباط با دستگاه های دیگر اشاره کرد.
توانایی نمایش تصاویر در هر زمان و هر شرایط

جمع بندی

مانیتور فوق عریض صنعتی یکی از تجهیزات پر کاربرد برای مکان های تجاری است و می تواند در پیشرفت یک مجموعه و بهتر دیده شدن آنها کمک بسزایی داشته باشد. مانیتور صنعتی ال جی LG 43SE3KE هم برای محیط های اداری و هم برای نمایش تصاویر در پاساژ ها، مجتمع ها و فروشگاه های بزرگ ایده آل می باشد و با ارائه تصاویری با کیفیت و واضح انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند.
شما می توانید انواع مانیتور صنعتی را با بهترین قیمت بازار از شرکت ایده برتر پارسیان تهیه نمایید. برای این منظور و جهت کسب اطلاع از قیمت مانیتور صنعتی 43 اینچ ال جی LG 43SE3KE  و نحوه خرید با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید. همچنین اگر در انتخاب مانیتور صنعتی مورد نظر خود به جمع بندی نرسیده اید، می توانید از طریق تماس با شماره ذکر شده با کارشناسان ما در ارتباط باشید و از راهنمایی های آنها بهره مند شوید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر