۱۳۹۹ اردیبهشت ۳۱, چهارشنبه

شارژر فندکی انرجایزر Energizer DC21PGUCC3

شارژر فندکی انرجایزر DC21PGUCC3
تعداد درگاه خروجی: سه عدد
نوع درگاره خروجی: USB 2.0, USB Type-C
سازگار با: برای شارژ گوشی آیفون، آیپاد، آیپد، موزیک پلیر، پاوربانک، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، دوربین و دستگاه های دارای پورت USB

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین انرجایزر DC21PGUCC3

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین انرجایزر DC21PGUCC3
اگر شرایط شغلی شما به گونه ای است که ساعات زیادی از روز خود را در پشت فرمان و در حین رانندگی می گذرانید، حتماً از اهمیت به همراه داشتن یک شارژر فندکی با خود آگاهید! شارژر فندکی به شما این امکان را می دهد تا گوشی، تبلت یا دیگر دستگاه های دیجیتال همراهتان را در حین رانندگی شارژ کنید. از جمله شارژرهای فندکی با کیفیت شرکت انرجایزر باید از شارژر فندکی انرجایزر Energizer DC21PGUCC3 نام برد که دارای سه پورت خروجی است و از فناوری فست شارژ پشتیبانی می کند. پس اگر قصد خرید شارژر فندکی دارید و به دنبال محصولی کارآمد هستید، شارژر فندکی انرجایزر DC21PGUCC3 را مد نظر داشته باشید.
مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین انرجایزر DC21PGUCC3
  • سه دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید!

همان طور که اشاره شد، شارژر فندکی ماشین انرجایزر DC21PGUCC3 دارای سه پورت خروجی است و این امکان را برای شما فراهم می آورد تا سه دستگاه مختلف را به صورت هم زمان با آن شارژ کنید. از این جهت می توان گفت که این شارژر فندکی علاوه بر راننده، برای سایر سرنشینان خودرو نیز کاربرد دارد. البته توجه داشته باشید که پورت های شارژر فندکی Energizer DC21PGUCC3 شامل دو پورت USB 2.0 و یک پورت USB Type-C است و برای بهره بردن از آنها باید از کابل های USB و USB-C استفاده کنید.
سه دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید!
  • ارائه همراه با کابل USB Type-C

همراه با شارژر فندکی موبایل انرجایزر DC21PGUCC3 یک کابل USB Type-C نیز ارائه می شود که با استفاده از آن می توانید گوشی ها و تبلت های اندرویدی دارای این پورت را شارژ کنید. این کابل دارای طول یک متر است و مقاومت بالایی در برابر آسیب هایی مانند گره خوردگی، در هم پیچیدن، کشیدگی و قطعی دارد. پس با خرید شارژر فندکی تایپ سی انرجایزر DC21PGUCC3 نیازی به صرف هزینه اضافی برای تهیه کابل شارژ نخواهید داشت.
ارائه همراه با کابل USB Type-C
علاوه بر دستگاه های دارای پورت USB-C، شما می توانید از شارژر فندکی انرجایزر مدلEnergizer DC21PGUCC3 برای شارژ سایر دستگاه ها نیز استفاده کنید. این شارژر فندکی از طریق کابل MicroUSB برای موبایل ها و تبلت های اندرویدی و از طریق یک کابل تبدیل USB به لایتنیگ برای شارژ گوشی آیفون، آیپاد و آیپد نیز کاربرد دارد. ضمن اینکه می توان از شارژر فندکی انرجایزر Energizer DC21PGUCC3 برای شارژ سایر دستگاه های دیجیتال مانند موزیک پلیر، پاوربانک، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، دوربین و دستگاه های دارای پورت USB نیز بهره برد.
ارائه همراه با کابل USB Type-C

شارژر فندکی انرجایزر Energizer DC21PGUCC3

  • سرعتی عالی در شارژدهی

شدت جریان خروجی دو پورت USB شارژر فندکی سریع انرجایزر DC21PGUCC3 در مجموع برابر با 3.4 آمپر است که باعث ارائه سرعتی بسیار مطلوب به خصوص در هنگام شارژ گوشی می شود. پورت USB-C به کار رفته در این شارژر فندکی نیز از فناوری شارژ سریع PD پشتیبانی می کند و دارای توان 18 وات می باشد. به طور کلی شارژر فندکی فست شارژ انرجایزر Energizer DC21PGUCC3 در مقایسه با شارژرهای فندکی 1.0 آمپری تا 70 درصد سرعت بالاتری در شارژ گوشی را ارائه می دهد. توجه داشته باشید که برای بهره مندی از قابلیت فست شارژ، گوشی یا تبلت شما نیز باید با این فناوری سازگار باشد؛ در غیر این صورت به شکل عادی شارژ می شود. لازم به ذکر است که سازگاری با فناوری شارژ سریع بر روی قیمت شارژر فندکی انرجایزر DC21PGUCC3 نیز مؤثر بوده است.
سرعتی عالی در شارژدهی
  • یک وسیله کوچک اما کارآمد!

از لحاظ کیفیت ساخت نیز شارژر فندکی خودرو انرجایزر DC21PGUCC3 در وضعیت مطلوبی قرار دارد و برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. این شارژر فندکی فست شارژ دارای ابعاد 70 * 38 * 23 میلی متر و وزن 30 گرم است و با درگاه فندک انواع ماشین های سواری سازگار می باشد. ابعاد این شارژر فندکی به گونه ای است که استفاده از آن هیچ گونه مزاحمتی برای شما در حین رانندگی ایجاد نخواهد کرد.
یک وسیله کوچک اما کارآمد!

 جمع بندی

اگر سرعت شارژ شدن گوشی برایتان اهمیت زیادی دارد، شارژر فندکی انرجایزر Energizer DC21PGUCC3 برای شما ساخته شده است! این شارژر فندکی دارای دو پورت USB 2.0 و یک پورت USB-C (با قابلیت شارژ سریع) است و بالاترین سرعت در شارژدهی را برای شما به ارمغان می آورد. همچنین همراه با شارژر فندکی گوشی انرجایزر DC21PGUCC3 یک کابل USB-C نیز ارائه می شود که شما را از خرید کابل شارژ به صورت جداگانه بی نیاز می کند.
شارژر فندکی انرجایزر Energizer DC21PGUCC3
برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید شارژر فندکی انرجایزر Energizer DC21PGUCC3  و دریافت قیمت این محصول به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان واحد فروش شرکت ایده برتر تماس بگیرید. همچنین اگر قبلاً از شارژر فندکی برای ماشین استفاده کرده اید، می توانید نظرات خود درباره آن را با ثبت در بخش کامنت های سایت ایده برتر با کاربران دیگر به اشتراک بگذارید.
شارژر فندکی انرجایزر Energizer DC21PGUCC3

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر