۱۳۹۹ اردیبهشت ۱۵, دوشنبه

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EW650

دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-EW650
عمر لامپ: 4000 ساعت
وضوح تصویر: XGA (1280*800 پیکسل)
شدت روشنایی: 5800 لومن
نسبت کنتراست تصویر:
10000:1

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EW650

دیتا ویدئو پروژکتور Panasonic PT-EW650 یکی از محصولات با کیفیت و خوش ساخت شرکت معتبر پاناسونیک می باشد که برای نمایش تصاویر در کلاس های آموزشی، جلسات شرکتی، سالن های همایش، آمفی تئاتر و کنفرانس طراحی شده است. این ویدئو پروژکتور از ویژگی هایی مانند شدت روشنایی بسیار مطلوب، انعطاف پذیری بالا در نصب و مجهز بودن به پورت های ارتباطی کاربردی بهره می برد و تمام انتظارات شما از یک ویدیو پروژکتور کارآمد را به خوبی برآورده می کند. برای آشنایی با مشخصات ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EW650 با ما تا انتهای متن همراه باشید.
معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EW650

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-EW650

  • نصب و راه اندازی آسان در اتاق ها و سالن های مختلف

با توجه به اینکه دیتا پروژکتور Panasonic PT-EW650 از امکاناتی مانند زوم برقی تا 1.8 برابر، قابلیت جابجایی لنز (تا 60 درصد عمودی و 30 درصد افقی) به صورت برقی و امکان تصحیح زاویه تصویر (تا 35 درجه عمودی و افقی) برخوردار است، مشکلی برای نصب و راه اندازی آن در محیط های مختلف نخواهید داشت! این ویژگی ها به شما این امکان را می دهند تا متناسب با محدودیت فضای محل نصب، این دیتا پروژکتور کلاسی را در زاویه دلخواه نسبت به پرده نمایش قرار دهید و تصویر آن را به آسانی تنظیم کنید.
قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-EW650
در حالت کلی ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EW650 تصاویری در ابعاد 40 تا 400 اینچ را ارائه می دهد. برای دستیابی به تصاویر 40 اینچی، فاصله ویدئو پروژکتور از پرده نمایش باید بین 1.02 تا 1.93 متر و برای نمایش تصاویر در ابعاد 400 اینچ این فاصله باید بین 10.56 تا 19.6 متر باشد. پس استفاده از ویدئو پروژکتور PT-EW650 هم در اتاق های کوچک و هم در سالن های نسبتاً بزرگ برای شما امکان پذیر است.
نصب و راه اندازی آسان در اتاق ها و سالن های مختلف
  • قابلیت نمایش تصاویر با رنگ هایی طبیعی و شاداب

در دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EW650 از فناوری 3LCD برای نمایش تصاویر بهره برده می شود. به همین دلیل این ویدئو پروجکشن توانایی بالایی در نمایش رنگ ها به شکلی طبیعی و زنده دارد. همچنین رزولوشن این دیتا پروژکتور اداری برابر با 1280 x 800 پیکسل است و تصاویر به نمایش درآمده با آن از کیفیت و وضوح قابل توجهی برخوردارند.
قابلیت نمایش تصاویر با رنگ هایی طبیعی و شاداب
مورد دیگری که در این رابطه باید به آن اشاره کنیم، نسبت کنتراست ویدئو پروژکتور است که برابر با 10000:1 است و باعث می شود تا نواحی دارای رنگ مشکی موجود در تصاویر با عمق مناسب و قسمت های دارای رنگ روشن به شکلی شفاف به نمایش درآیند. به این ترتیب سایه روشن ها و همچنین متن های به کار برده شده در تصاویر دارای وضوح و میزان خوانایی قابل قبولی خواهند بود. این ویژگی به خصوص در هنگام نمایش اسلایدهای پاورپوینت، نمودارها و جداول در کلاس های درسی و جلسات اداری کاربرد بالایی پیدا می کند. ضمن اینکه دستگاه ویدیو پروژکتور پاناسونیک PT-EW650 از قابلیت شبیه سازی DICOM و نمایش عکس های X-ray نیز برخوردار است و می توان از آن برای مصارف آموزشی در دانشکده های پزشکی نیز استفاده کرد.
قابلیت نمایش تصاویر با رنگ هایی طبیعی و شاداب
  • قابل استفاده در مکان های کاملاً روشن و پرنور

یکی از مواردی که در هنگام خرید ویدئو پروژکتور باید به آن توجه داشته باشید، شدت روشنایی آن است. اگر پروژکتور مورد استفاده شما دارای میزان روشنایی مناسبی نباشد، برای استفاده از آن حتماً باید اتاق را با خاموش کردن چراغ ها یا کشیدن پرده ها تاریک کنید. در غیر این صورت تصاویر وضوح کافی را نخواهند داشت و چه بسا اصلاً برای مخاطبان قابل دیدن هم نباشند! ویدئو پروژکتور پاناسونیک EW650 دارای شدت روشنایی بسیار مطلوب 5800 لومنی است و حتی در مکان های کاملاً روشن و پرنور نیز از وضوح تصاویر آن کاسته نمی شود. پس با خیالی راحت می توانید از این دستگاه ویدیو پروژکتور در مکان های مختلف استفاده کرده و از تصاویری شفاف، درخشان و واضح بهره مند شوید.
قابل استفاده در مکان های کاملاً روشن و پرنور

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EW650

  • اتصال آسان و کم هزینه به دستگاه های دیگر از طریق فناوری DIGITAL LINK

ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-EW650 از تکنولوژی دیجیتال لینک پشتیبانی می کند که باعث کاهش هزینه ها و نصب راحت تر آن در محیط های مختلف می شود. این فناوری به شما این امکان را می دهد تا فقط با استفاده از یک کابل شبکه ساده به طول حداکثر 100 متر، بتوانید صدا و تصویر را به صورت هم زمان از دستگاه منبع پخش به دیتا ویدئو پروژکتور منتقل کنید. این ویژگی بر روی قیمت ویدئو پروژکتور آموزشی پاناسونیک PT-EW650 نیز مؤثر بوده است.
اتصال آسان و کم هزینه به دستگاه های دیگر از طریق فناوری DIGITAL LINK
سایر پورت های ارتباطی ویدئو پروژکتور Panasonic PT-EW650 شامل دو ورودی RGB، دو ورودی HDMI، LAN (برای اتصال به شبکه های کابلی)، ورودی صدا، ورودی ویدئو، دو ورودی ریموت (جهت کنترل از راه دور)، خروجی مانیتور، ورودی سریال و پورت مخصوص اتصال ماژول وایرلس می شود. توجه داشته باشید که ماژول وایرلس به صورت جداگانه قابل تهیه می باشد. از طریق این پورت ها به آسانی می توانید ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EW650 را به کامپیوتر، لپ تاپ، دستگاه پخش ویدئو، تلویزیون، مانیتور و... متصل کنید.
  • مجهز به لامپ 320 واتی با طول عمر بالا

لامپ به کار رفته در دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EW650 از نوع 320 واتی است که طول عمر آن در حالت استفاده عادی از دستگاه تا 4000 ساعت و در حالت استفاده اقتصادی از آن (در حالت اکو) تا 5000 ساعت خواهد بود. بنابراین برای مدتی نسبتاً طولانی نیازی به صرف هزینه های اضافی بابت تعویض لامپ ویدئو پروژکتور وجود ندارد.
مجهز به لامپ 320 واتی با طول عمر بالا

جمع بندی

همان طور که مشاهده می کنید ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EW650 دارای امکانات متعددی است و یک دستگاه ویدئو پروژکتور ایده آل برای استفاده در همایش ها و کنفرانس ها و مصارف آموزشی و اداری به حساب می آید. این ویدئو پروژکتور آموزشی و اداری از قابلیت نصب و راه اندازی فوق العاده آسانی در مکان های مختلف بهره می برد و با توجه به شدت روشنایی بسیار مطلوبی که دارد، تصاویری شفاف و واضح را برای شما به ارمغان می آورد.
برای دریافت قیمت روز ویدئو پروژکتور و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EW650 به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان واحد فروش شرکت ایده برتر تماس بگیرید. همچنین با ثبت نظرات خود درباره این محصول در بخش کامنت های سایت ایده برتر می توانید به کاربران دیگر در انتخاب ویدئو پروژکتور مورد نظرشان کمک کنید.
دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EW650

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر