۱۳۹۹ اردیبهشت ۱۵, دوشنبه

مانیتور صنعتی ال جی LG 43UM3DF

مانیتور صنعتی ال جی LG 43UM3DF
سایز صفحه نمایش: 43 اینچ
رزولوشن: (UHD, RGB) 3,840*2,160
کنتراست: 1100:1

معرفی و بررسی مانیتور صنعتی ال جی 43UM3DF

این روزها در بسیاری از مراکز تجاری، سالن های همایش و فروشگاه ها برای ارائه خدمات و تبلیغات از مانیتور صنعتی استفاده می شود. یک مانیتور با کیفیت می تواند نقش مهمی در شناخت مشتریان با خدمات و افزایش بازدهی یک مجموعه ایفا کرده و در خدمت دهی به مشتریان کمک کند. از جمله با کیفیت ترین مانیتور صنعتی های موجود در بازار، باید به مانیتور صنعتی ال جی LG 43UM3DF اشاره کرد که برای استفاده در اماکن عمومی و محیط های اداری و درون سازمانی انتخاب ایده آلی برای شما خواهد بود. این نمایشگر صنعتی با ویژگی هایی مانند شدت روشنایی عالی و مقاومت بالا در برابر آسیب های محیطی مانند گرد و غبار توانسته به محبوبیت بالایی در میان کاربران دست یابد.
معرفی و بررسی مانیتور صنعتی ال جی 43UM3DF

طراحی و کیفیت مانیتور صنعتی ال جی 43UM3DF

  • تصاویری شفاف، واضح و با کیفیت

در مانیتور صنعتی ال جی 43UM3DF از پنل IPS برای نمایش تصاویر بهره برده شده است که باعث پخش تصاویر با رنگ های طبیعی و زنده می شود. این مانیتور فوق عریض صنعتی دارای رزولوشن عالی 2160*3840 پیکسل است و کیفیت و وضوح تصاویر ارائه شده با آن تضمین شده است. دستگاه مانیتور صنعتی 43UM3DF تصاویر و ویدئو ها را با کیفیت UHD که بسیار بهتر از فول اچ دی است نمایش می دهد.
طراحی و کیفیت مانیتور صنعتی ال جی 43UM3DF
  • قابلیت ارائه تصاویر با کیفیت زیر نور خورشید

یکی از مهم ترین مشخصات مانیتور صنعتی مدل LG 43UM3DF شدت روشنایی 350  cd/m² آن می باشد که باعث ارائه تصاویری شفاف و درخشان به شما می شود. بدین ترتیب حتی در فضای باز زیر نور خورشید نیز از وضوح نمایش این مانیتور کاسته نمی شود. با استفاده از نمایشگر صنعتی ال جی 43UM3DF به آسانی می توانید جزئیات تصاویر را با کیفیتی که انتظار دارید تماشا کنید.
قابلیت ارائه تصاویر با کیفیت زیر نور خورشید
  • تصاویری با رنگ های واقعی و زیبا

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم، نسبت کنتراست مانیتور صنعتی LG 55UM3DF است که برابر با 1100:1 می باشد. این نسبت کنتراست سبب نمایش رنگ مشکی با عمق مناسب و نمایش رنگ سفید با شفافیت مطلوب می شود و به بهبود کیفیت تصاویر کمک زیادی می کند. این ویژگی به خصوص در هنگام پخش تصاویر متحرک و دارای رنگ زیاد کارایی بالایی دارد.
  • هر زمان و هر کجا از مانیتور بهره مند شوید!

لازم به ذکر است در شرایط مختلف آب و هوایی می توانید بر روی نمایشگر تبلیغاتی دیجیتال ال جی LG 43UM3DF حساب باز کنید! این مانیتور قابلیت قرار گرفتن و ارائه تصویر در دمای 0 تا 40 درجه سانتی گراد و رطوبت 10 تا 80 درصد را دارد و عملکرد مطلوبی از خود نشان می دهد.
هر زمان و هر کجا از مانیتور بهره مند شوید!

مانیتور صنعتی ال جی LG 43UM3DF

  • قابلیت نصب به صورت افقی و عمودی

برای نصب مانیتور صنعتی ال جی LG 43UM3DF در محیط های مختلف و تنظیم آن بر روی دیوار کار بسیار آسانی پیش رو خواهید داشت! این مانیتور صنعتی بزرگ از قابلیت هایی مانند تنظیم تصویر به صورت افقی و عمودی بهره می برد و به شما اجازه می دهد تا با توجه به جهت تصاویری که می خواهید پخش کنید، مانیتور را در زاویه دلخواه خود قرار دهید. به طور کلی این دستگاه دارای زاویه دید 178 درجه است و امکان تماشای تصاویر را از هر نقطه ای برقرار می کند. پس نگران محدودیت های فضای در دسترس برای نصب نباشید و مانیتور را در مکان دلخواه خود نصب نمایید.
مانیتور صنعتی ال جی LG 43UM3DF
  • مجهز بودن به پورت های ارتباطی کاربردی

نمایشگر فوق عریض صنعتی ال جی مدل 43UM3DF  قابلیت اتصال به انواع کامپیوتر، لپ تاپ و دیگر دستگاه های دیجیتال را دارد و به سه پورت HDMI، یک پورت USB 2.0، یک پورت DVI-D، یک پورت DP  و همچنین پورت های ورودی و خروجی صدا مجهز می باشد. همچنین شما می توانید فلش مموری خود را به مانیتور متصل کرده و فایل های موجود بر روی آنها را نمایش دهید.
  • از تماشای تصاویر در مانیتور بر روی دیوار لذت ببرید!

از لحاظ ظاهری هم مانیتور صنعتی 43 اینچ ال جی 43UM3DF دارای ظاهری شیک و مناسب است و به دلیل باریک بودن به زیبایی بر روی دیوار قرار می گیرد. این تلویزیون صنعتی در ابعاد 39.9*568*962.5 میلی متر و وزن 11.2 کیلوگرم طراحی و به بازار عرضه شده است.
از تماشای تصاویر در مانیتور بر روی دیوار لذت ببرید!

جمع بندی

اگر در جستجوی یک نمایشگر صنعتی مرغوب و با دوام هستید، تا برای مدتی خیال شما را بابت نمایش با کیفیت تصاویر راحت کند مانیتور صنعتی بزرگ ال جی LG 43UM3DF را مد نظر داشته باشید! با استفاده از این تلویزیون صنعتی از تصاویری شفاف، درخشان و دارای وضوح عالی بهره مند شوید و تجربه ای لذت بخش از تماشا را برای خود و دیگران رقم بزنید.
چنانچه قصد خرید مانیتور صنعتی با قیمت مناسب را دارید، به سایت شرکت ایده برتر مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. شرکت ایده برتر پارسیان انواع مانیتور صنعتی را با بهترین کیفیت و قیمت به شما ارائه می دهد. همچنین اگر در رابطه با ویژگی های این محصول به راهنمایی نیاز دارید، با ثبت سؤالات خود در بخش «نظرات» سایت ایده برتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر