۱۳۹۹ اردیبهشت ۲۷, شنبه

هدست با سیم سنهایزر Sennheiser HD 2.30 G

هدست با سیم سنهایزر HD 2.30 G
نوع گوشی: روگوشی
نوع اتصال: باسیم
رابط: جک 3.5 میلی متری

طراحی و ساخت هدست سنهایزر HD 2.30 G

هدست HD 2.30 G یکی از محصولات با کیفیت برند معتبر سنهایزر است که با ارائه صدایی شفاف و رسا، لذت گوش دادن به موسیقی را برای شما دو چندان خواهد کرد. این هدست با طراحی خاص، قابلیت تاشوندگی و وزن سبک یک انتخاب ایده آل برای علاقه مندان به گوش دادن به موسیقی در طی فعالیت های روزانه به شمار می آید. علاوه بر این، هدست سنهایزر HD 2.30 G دارای میکروفون نیز هست و امکان پاسخگویی به تماس های دریافتی و انجام مکالمه تلفنی را برای شما فراهم می آورد.
طراحی و ساخت هدست سنهایزر HD 2.30 G
  • سبک، شیک، خوش ساخت

اگر به گوش دادن به موسیقی در ساعات متوالی و طولانی عادت دارید، هدست استریو سنهایزر HD 2.30 G برای شما طراحی شده است! این هدست دارای وزن 262 گرم بوده و در ساخت آن از مواد اولیه مرغوب استفاده شده است. به همین دلیل استفاده های طولانی مدت از آن سبب ایجاد خستگی و ناراحتی برای شما نخواهد شد. کاپ های هدست با سیم سنهایزر مدل Sennheiser HD 2.30 G با روکشی از جنس چرم پوشیده شده و در هنگام قرارگیری بر روی گوش، حس خوشایندی را به شما القا می کنند!
نکته قابل ذکر دیگر در این مورد، طراحی ظاهری هدست روی گوش سنهایزر HD 2.30 G است. کاپ های این هدست استریو در قسمت داخلی هدبند قرار گرفته اند که باعث محکم تر قرار گرفتن هدست بر روی سر و گوش های شما می شود. ضمن اینکه بدنه این هدست قابلیت تاشوندگی نیز دارد و به آسانی می توان آن را با خود به مکان ها و موقعیت های مختلف حمل کرد.
سبک، شیک، خوش ساخت

قابلیت های هدفون باسیم Sennheiser HD 2.30 G

  • یک هدفون با سیم با کیفیت!

هدفون باسیم Sennheiser HD 2.30 G از نوع با سیم است و به یک کابل دارای رابط 3.5 میلی متری مجهز می باشد. از طریق این کابل می توانید هدست را به آسانی به انواع گوشی های موبایل و تبلت های اندرویدی، موزیک پلیر، کامپیوتر، لپ تاپ و تمامی دستگاه های دارای پورت 3.5 میلی متری متصل کنید. کابل به کار رفته در هدست سنهایزر HD 2.30 G دارای کیفیت قابل توجهی است و در برابر آسیب هایی مانند کشیدگی، پارگی، قطعی، گره خوردگی و در هم پیچیدن مقاوم می باشد.
قابلیت های هدفون باسیم Sennheiser HD 2.30 G
  • پخش موسیقی با کیفیتی بسیار مناسب

هدفون یا هدست با سیم سنهایزر Sennheiser HD 2.30 G تمام انتظارات علاقه مندان به موسیقی را به خوبی برآورده می کند! این هدست استریو با سیم دارای پاسخ فرکانسی 18 تا 22 هزار هرتز و امپدانس 22 اهم است و صدایی شفاف و واضح را به شما ارائه می دهد. به طوری که حتی در محیط های شلوغ و دارای همهمه مانند خیابان و مترو نیز می توانید از آن برای گوش دادن به موسیقی استفاده کنید. همچنین صدای ارائه شده توسط این هدست دارای بیس بسیار مناسبی است. در مجموع با توجه به قیمت هدست استریو سنهایزر HD 2.30 G می توان کیفیت آن در پخش موسیقی را کاملاً ایده آل و مطلوب دانست. ضمن اینکه بر روی کابل این هدست دکمه های کنترلی برای تنظیم میزان صدا تعبیه شده که استفاده از هدست را برای شما بسیار آسان می کنند.
پخش موسیقی با کیفیتی بسیار مناسب

هدست با سیم سنهایزر Sennheiser HD 2.30 G

  • مجهز به میکروفون جهت انجام مکالمه

علاوه بر پخش موسیقی می توانید از هدست سنهایزر HD 2.30 G برای پاسخ دادن به تماس های دریافتی و انجام مکالمه نیز استفاده کنید. این هدست گوشی موبایل بر روی کابل خود به یک میکروفون چند جهته مجهز است که از طریق آن قادر به مکالمه خواهید بود. این میکروفون مقاومت قابل قبولی در برابر نویزهای محیطی دارد و صدای شما را با کیفیتی مناسب به طرف مقابل انتقال می دهد.
مجهز به میکروفون جهت انجام مکالمه

جمع بندی

اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که به گوش دادن به موسیقی در هنگام تردد در خیابان، اتوبوس یا مترو عادت دارید، هدست با سیم سنهایزر Sennheiser HD 2.30 G یک انتخاب ایده آل برای شما خواهد بود. این هدست توانایی بالایی در پخش موسیقی با صدایی شفاف و واضح دارد و می توان از آن برای مکالمه نیز بهره برد.
چنانچه قصد خرید هدست استریو را دارید، برای دریافت قیمت بهترین هدست برای گوشی و اطلاع از نحوه خرید اینترنتی این محصول به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان تماس بگیرید. همچنین اگر در انتخاب هدست مورد نظر خود به جمع بندی نرسیده اید، می توانید سؤالات خود در این زمینه را در بخش نظرات سایت ایده برتر درج کنید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید.
هدست با سیم سنهایزر Sennheiser HD 2.30 G

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر