۱۳۹۹ اردیبهشت ۲۷, شنبه

شارژر فندکی شیائومی Xiaomi CZCDQ01BY

شارژر فندکی شیائومی CZCDQ01BY
تعداد درگاه خروجی: یک عدد
نوع درگاره خروجی: USB 2.0
سازگار با: انواع گوشی های موبایل، تبلت و دیگر دستگاه های دارای بلوتوث

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین شیائومی CZCDQ01BY

شرایطی را تصور کنید که منتظر یک تماس تلفنی مهم هستید و ناگهان در هنگام رانندگی متوجه می شوید که گوشی تان به خاطر تمام شدن شارژ خاموش شده است! در این شرایط که دسترسی به پریز برق هم برایتان امکان پذیر نیست، یک شارژر فندکی ماشین با کیفیت می تواند کمک زیادی به شما بکند! از جمله شارژرهای فندکی خوش ساخت و با دوام موجود در بازار، باید به شارژر فندکی شیائومی CZCDQ01BY اشاره کنیم که با درگاه فندک انواع خودروهای سواری، کامیون و وانت سازگار است و جریان برق مورد نیاز برای شارژ گوشی (با ولتاژ 5 ولت) را از جریان برق تولید شده توسط باتری خودرو (با ولتاژ 12 تا 24 ولت) تأمین می کند. با به همراه داشتن شارژر فندکی شیائومی Xiaomi CZCDQ01BY با خود در ماشین، در هر لحظه که نیاز داشتید می توانید گوشی خود را شارژ کنید و هیچ یک از تماس های مهم خود را از دست ندهید!
مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین شیائومی CZCDQ01BY
  • کوچک، سبک، با دوام!

شارژر فندکی ماشین شیائومی CZCDQ01BY در ابعاد 50.5*20*20 میلی متر و با وزن 37 گرم روانه بازار شده و فضای بسیار کمی از داخل خودروی شما را اشغال می کند. از این جهت استفاده از این شارژر فندکی موبایل کوچکترین مزاحمتی برای شما در هنگام رانندگی ایجاد نخواهد کرد. همچنین در ساخت این شارژر فندکی از پلاستیک مرغوب ABS استفاده شده و به همین دلیل این محصول از کیفیت ساخت بسیار مطلوبی بهره می برد. به طوری که در صورت استفاده صحیح، برای سال ها می توانید بر روی آن حساب باز کنید!
کوچک، سبک، با دوام!
  • دارای یک پورت خروجی با قابلیت شارژدهی با سرعتی عالی

با استفاده از شارژر فندکی Xiaomi CZCDQ01BY می توانید انواع گوشی موبایل، تبلت، موزیک پلیر، پاوربانک، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، دوربین دیجیتال و دستگاه های دارای پورت USB را در هنگام رانندگی شارژ کنید. این شارژر فندکی خودرو دارای یک پورت خروجی از نوع USB 2.0 است و شدت جریان 2.4 آمپری را به شما ارائه می دهد. با توجه به این میزان شدت جریان می توانید از سرعت عالی شارژر فندکی شیائومی مدل Xiaomi CZCDQ01BY در هنگام شارژدهی (به خصوص در هنگام شارژ گوشی) اطمینان کامل داشته باشید!
دارای یک پورت خروجی با قابلیت شارژدهی با سرعتی عالی

شارژر فندکی شیائومی Xiaomi CZCDQ01BY

  • یک شارژ ایمن و با کیفیت را تجربه کنید!

در شارژر فندکی ماشین شیائومی CZCDQ01BY از تراشه هوشمند استفاده شده که باعث می شود تا شارژر فندکی شدت جریان را متناسب با ظرفیت دستگاه متصل به آن تنظیم کنید. این ویژگی هم باعث افزایش طول عمر باتری گوشی و دیگر دستگاه متصل به شارژر می شود و هم از وارد آمدن فشار بیش از حد به باتری خودرو جلوگیری می کند.
علاوه بر این، شارژر فندکی شیائومی Xiaomi CZCDQ01BY از قابلیت شارژ ایمن نیز برخوردار است و از دستگاه متصل به آن در برابر نوسان شدت جریان و ولتاژ، اتصال کوتاه، شارژ بیش از حد و افزایش دما محافظت می کند. این ویژگی بر روی قیمت شارژر فندکی خودرو شیائومی CZCDQ01BY نیز مؤثر بوده است.
یک شارژ ایمن و با کیفیت را تجربه کنید!
  • سازگار با انواع گوشی های اندرویدی و آیفون

شما می توانید با استفاده از یک کابل MicroUSB از شارژر فندکی CZCDQ01BY برای شارژ گوشی ها و تبلت های اندرویدی و دیگر دستگاه های دارای پورت MicroUSB استفاده کنید. همچنین این شارژر فندکی از طریق یک کابل تبدیل USB به لایتنینگ برای شارژ آیفون، آیپد و آیپاد کاربرد دارد. از این جهت محدودیتی در استفاده از این شارژر فندکی برای آیفون نخواهید داشت و می توانید از آن برای شارژ انواع گوشی های موجود در بازار بهره ببرید.
سازگار با انواع گوشی های اندرویدی و آیفون

جمع بندی

با استفاده از شارژر فندکی شیائومی CZCDQ01BY دیگر نگران تمام شدن شارژ گوشی خود در هنگام رانندگی نخواهید بود! این شارژر فندکی گوشی با انواع گوشی های موبایل و دیگر دستگاه های دیجیتال سازگار است و سرعتی بسیار مطلوب در شارژدهی را برای شما به ارمغان می آورد.
چنانچه قصد خرید شارژر فندکی شیائومی CZCDQ01BY را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید آن را به شما ارائه دهند. همچنین با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر می توانید نسبت به خرید اینترنتی شارژر فندکی اقدام کرده و محصول را درب منزل خود تحویل بگیرید.
شارژر فندکی شیائومی Xiaomi CZCDQ01BY

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر