۱۳۹۹ اردیبهشت ۳۱, چهارشنبه

پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark CX421adn

پرینتر لکسمارک CX421adn
چاپ: سیاه و سفید و رنگی
تکنولوژی چاپ: لیزری
سرعت چاپ سیاه و سفید و رنگی: 25 برگ در دقیقه یک رو، 12.5 سمت (side) در دقیقه دو رو
رزولوشن چاپ: 1200*1200 dpi و 600*2400 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی و بررسی چاپگر چهار کاره لیزری لکسمارک CX421adn

این روزها پرینترهای چندکاره در میان کاربران به محبوبیت بالایی دست یافته اند! چرا که هم قابلیت های چند دستگاه مختلف را به صورت یکجا در اختیار شما قرار می دهند و هم فضای بسیار کمتری را در مقایسه با آن دستگاه ها اشغال می کنند. پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark CX421adn یکی از پرینترهای چهارکاره موجود در بازار است که از قابلیت های پرینت و کپی سیاه و سفید و رنگی در حالت های یک رو و دو رو، اسکن و فکس برخوردار می باشد. این پرینتر که در دسته پرینترهای لیزری جای دارد، برای استفاده در ادارات، شرکت ها و کسب و کارهای کوچک با حجم کاری کم و متوسط گزینه قابل اعتمادی به شمار می آید. پس اگر قصد خرید پرینتر لیزری دارید، پرینتر لکسمارک CX421adn را مد نظر داشته باشید.
معرفی و بررسی چاپگر چهار کاره لیزری لکسمارک CX421adn

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره لکسمارک CX421adn

  • یک پرینتر لیزری مناسب برای حجم کاری معمولی

چاپگر چهار کاره لیزری لکسمارک CX421adn توان انجام 75 هزار پرینت در ماه را دارد و می توان بر روی آن برای استفاده در حجم کاری معمولی حساب باز کرد. البته اگر خواهان افزایش طول عمر پرینتر خود هستید، بهتر است تا متناسب با توصیه شرکت لکسمارک از آن برای 800 تا 6500 پرینت در ماه استفاده کنید.
در رابطه با سرعت چاپ پرینتر چهار کاره لکسمارک CX421adn نیز باید به این نکته اشاره کنیم که این پرینتر رنگی اداری اولین چاپ سیاه و سفید یا رنگی را در کمتر از 11.7 ثانیه ارائه می دهد و پس از آن سرعت آن در حالت چاپ یک رو به 25 برگ در دقیقه و در حالت چاپ دو رو به 12.5 سمت (side) در دقیقه می رسد. همچنین سرعت کپی پرینتر چند کاره لکسمارک Lexmark CX421adn نیز برابر با همین مقادیر ذکر شده برای پرینت می باشد. این میزان سرعت برای مصارف اداری مناسب به نظر می رسد؛ اما پیشنهاد می کنیم تا از این پرینتر برای انجام پرینت یا کپی های متوالی در حجم بالا استفاده نکنید.
  • کیفیتی عالی در چاپ رنگی و سیاه و سفید را تجربه کنید!

از آنجا که پرینتر Lexmark CX421adn قابلیت چاپ با دو رزولوشن 1200*1200 dpi و 2400*600 dpi را داراست، می توان از کیفیت تصاویر رنگی و متون سیاه و سفید چاپ شده با آن اطمینان کامل داشت! به طوری که حتی جزئیات موجود در فایل های مورد نظر شما نیز با وضوح و میزان خوانایی قابل توجهی به روی کاغذ منتقل خواهند شد.
  • کارآمد برای تهیه اسکن از اسناد

از دیگر کارایی هایی پرینتر لیزری رنگی لکسمارک CX421adn باید به قابلیت آن در زمینه تهیه اسکن از اسناد به هر دو صورت سیاه و سفید و رنگی اشاره کرد. این پرینتر اداری به یک اسکنر تخت و متصل به ADF (با ظرفیت 50 برگ) مجهز است که اسناد مورد نظر شما را با رزولوشن 600*600 dpi اسکن می کند. سرعت این اسکنر در حالت اسکن یک رو و در هنگام اسکن سیاه و سفید برابر با 50 برگ در دقیقه و در هنگام اسکن رنگی برابر با 32 برگ در دقیقه می باشد. همچنین اسکنر به کار رفته در پرینتر لکسمارک مدل Lexmark CX421adn از امکان اسکن دو رو نیز برخوردار است که در این حالت سرعت آن به 23 سمت (side) در دقیقه برای اسکن سیاه و سفید و 14 برگ در دقیقه برای اسکن رنگی می رسد.
از جمله امکاناتی که اسکنر چاپگر اداری لکسمارک CX421adn در اختیار شما می گذارد باید به امکان ذخیره کردن فایل های خروجی در فرمت های XPS، TIFF، PDF، BMP و JPEG و ارسال آنها به اکانت ایمیل، فولدر موجود در شبکه، سرور FTP و فلش مموری اشاره کرد.
قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره لکسمارک CX421adn

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Lexmark CX421adn

  • چاپ با کیفیت از طریق تونر کارتریج های مرغوب

در پرینتر لیزری Lexmark CX421adn یک تونر کارتریج مشکی با ظرفیت 2000 برگ و سه تونر کارتریج رنگی با ظرفیت هریک 1400 برگ به کار رفته است. این مدل ها از مواد مصرفی تونر کارتریج برای مدتی نسبتاً طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهند بود؛ اما در صورت نیاز به تعویض آنها می توانید از تونر کارتریج های مشکی و رنگی سری 78C10 یا سری 78C1X در پرینتر چهار کاره لیزری لکسمارک CX421adn استفاده کنید. برای کسب اطلاعات کامل در رابطه با این تونر کارتریج ها به بخش «مشخصات فنی» در همین صفحه از سایت ایده برتر مراجعه فرمایید.
  • امکان چاپ بر روی انواع کاغذ ورودی

در حالت استاندارد در پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark CX421adn از یک سینی 250 برگی و یک سینی چند منظوره تک برگی استفاده شده است. این امکان برای شما وجود دارد تا از کاغذهای ورودی مختلف شامل کاغذهای معمولی در سایز حداکثر A4، لیبل کاغذی، لیبل وینیل و مقوای نازک در این پرینتر چهار کاره لیزری رنگی بهره ببرید. همچنین پرینتر لکسمارک CX421adn از یک سینی 650 برگی دیگر نیز پشتیبانی می کند که در صورت نیاز به تعداد کاغذ بیشتر می توانید آن را به صورت جداگانه تهیه کنید.
کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Lexmark CX421adn

پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark CX421adn

  • قابلیت ارسال و دریافت فکس

همان طور که اشاره شد، پرینتر لیزری مدل Lexmark CX421adn از نوع چهارکاره است و در زمینه ارسال و دریافت فکس نیز کاربرد دارد. مودم فکس به کار رفته در این پرینتر دارای سرعت 33.6 kbps است و فکس های مورد نظر شما را در کمتر از سه ثانیه ارسال می کند. در مجموع با توجه به قیمت پرینتر لکسمارک CX421adn می توان آن را دستگاهی کارآمد در زمینه های مختلف دانست که نیازهای شما را به طور کامل برطرف می کند.
  • چاپ مستقیم از روی فلش مموری، سازگاری با شبکه های کابلی

برای اتصال پرینتر لکسمارک Lexmark CX421adn به کامپیوتر باید از پورت USB 2.0 Type-B موجود بر روی بدنه آن و کابل استفاده کنید. همچنین در قسمت جلویی بدنه این پرینتر یک پورت USB 2.0 Type-A موجود است که می توانید از آن برای اتصال فلش مموری به پرینتر بهره ببرید. در این حالت نیازی به متصل کردن پرینتر به کامپیوتر ندارید و می توانید فایل های ذخیره شده بر روی فلش مموری را به صورت مستقیم چاپ کنید.
از دیگر پورت های ارتباطی پرینتر لیزری لکسمارک CX421adn باید به پورت اترنت اشاره کنیم که امکان استفاده از این دستگاه پرینتر لیزری را در قالب شبکه های کابلی ایجاد می کند. بنابراین اگر قصد استفاده گروهی از پرینتر را دارید، این امکان برای شما مهیا است! توجه داشته باشید که در پرینتر تحت شبکه لکسمارک CX421adn از متدهای امنیتی استفاده شده و به طور کامل از اطلاعات شما در هنگام استفاده گروهی محافظت می شود.
چاپ مستقیم از روی فلش مموری، سازگاری با شبکه های کابلی
  • مجهز به صفحه نمایش 2.4 اینچی رنگی

شما می توانید با استفاده از صفحه نمایش 2.4 اینچی رنگی و کلیدهای کنترلی پرینتر چند کاره رنگی لکسمارک CX421adn به آسانی با آن کار کرده و تنظیمات مورد نظر خود را اعمال کنید. همچنین در این پرینتر تحت شبکه یک پردازنده مرکزی چهار هسته ای با فرکانس 1.0 گیگاهرتز و حافظه 1024 مگابایتی به کار رفته که باعث عملکرد سریع و روان آن می شود. پس در هنگام کار با پرینتر رنگی لکسمارک CX421adn مشکلاتی مانند کند شدن سیستم یا هنگ کردن پرینتر رخ نخواهد داد.
مجهز به صفحه نمایش 2.4 اینچی رنگی

جمع بندی

پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark CX421adn یک دستگاه کارآمد در زمینه های پرینت و کپی رنگی و سیاه و سفید به هر دو صورت یک رو و دو رو، اسکن و فکس به شمار می آید که برای استفاده در ادارات و شرکت ها می توان بر روی آن حساب باز کرد. این پرینتر از ویژگی هایی مانند کیفیت عالی در چاپ، سازگاری با تونر کارتریج های مرغوب و قابلیت استفاده در شبکه برخوردار بوده و توانسته به محبوبیت بالایی در میان کاربران دست یابد.
اگر شما هم قصد خرید پرینتر چند کاره اداری را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر اطلاعات لازم در رابطه با قیمت بهترین پرینتر های لیزری رنگی و نحوه خرید آن را در اختیار شما بگذارند. همچنین اگر قبلاً از این محصول استفاده کرده اید، می توانید با ثبت نظرات خود درباره آن در بخش کامنت های سایت ایده برتر به کاربران دیگر در انتخاب پرینتر مورد نظرشان کمک کنید.
پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark CX421adn

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر