۱۳۹۹ اردیبهشت ۲۷, شنبه

گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy A20s با ظرفیت 64 گیگابایت در رنگ سبز

موبایل سامسونگ A20s
رنگ: سبز
حافظه داخلی: 64 گیگابایت
RAM: چهار گیگابایت
نوع باتری: لیتیوم پلیمری، غیرقابل تعویض با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت
پردازنده: 8 هسته ای 1.8 گیگاهرتز Cortex-A53
سایز صفحه نمایش: 6.5 اینچ

معرفی موبایل سامسونگ Galaxy A20s

این روزها بازار گوشی های میان رده از همیشه داغ تر است و بسیاری از کاربران ترجیح می دهند تا به جای پرداخت هزینه های سنگین برای خرید گوشی های پرچم دار، با پرداخت هزینه های کمتر از گوشی های میان رده استفاده کنند. به همین دلیل شرکت های اصلی تولید کننده گوشی تمرکز بیشتری بر روی تولید گوشی های میان رده دارند. شرکت سامسونگ نیز به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های فعال در عرصه تولید موبایل، از این قاعده مستثنی نیست و سعی در تولید گوشی های میان رده با تنوع بیشتری نسبت به گذشته دارد. در همین راستا شرکت سامسونگ در سال 2019 نسبت به تولید گوشی های جدید سری محبوب A اقدام کرده که در این بخش قصد معرفی و بررسی گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy A20s با ظرفیت 64 گیگابایت در رنگ سبز را داریم. مجهز بودن به دوربین سه گانه، سخت افزار مناسب برای مصارف روزمره و شارژدهی عالی باتری برخی از ویژگی های گوشی سامسونگ گلکسی A20s هستند که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.
معرفی موبایل سامسونگ Galaxy A20s

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Samsung Galaxy A20s

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 20s در ابعاد 163.3*77.5*8 میلی متر و وزن 183 گرم روانه بازار شده و از قابلیت حمل و جابجایی آسانی بهره می برد. بدنه این گوشی موبایل اندروید تماماً از پلاستیک ساخته شده که با توجه به میان رده بودن آن چندان جای تعجب ندارد. البته کیفیت ساخت گوشی موبایل Samsung Galaxy A20s کاملاً مناسب بوده و در صورت استفاده صحیح می توانید بر روی آن برای ماه ها و حتی سال ها حساب باز کنید! این گوشی دارای رنگ بندی نیز هست و امکان تهیه آن در رنگ های مشکی، آبی، قرمز و سبز برای شما وجود دارد.
پنل جلویی موبایل سامسونگ Galaxy A20s شامل صفحه نمایش و دوربین سلفی آن می شود که به شکل 7 در قسمت بالایی آن تعبیه شده است. همچنین در قسمت پشت بدنه این گوشی سنسور اثر انگشت، دوربین های سه گانه، فلش LED و آرم سامسونگ دیده می شوند. در حالت کلی موبایل Samsung Galaxy A20s تفاوت چندانی با دیگر گوشی های میان رده سامسونگ سری A از لحاظ ظاهری ندارد.
طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Samsung Galaxy A20s

صفحه نمایش و دوربین گوشی سامسونگ گلکسی A20s

  • مجهز به صفحه نمایش IPS LCD با اندازه 6.5 اینچ

اگر به استفاده از گوشی موبایل با صفحه نمایش بزرگ علاقه دارید، گوشی سامسونگ گلکسی A20s انتخاب مناسبی برای شما است! صفحه نمایش این موبایل دارای ابعاد 6.5 اینچ است و میزان حاشیه های اطراف آن بسیار کم می باشد. به طوری که این صفحه نمایش حدود 81.9 درصد از پنل جلویی گوشی را دربرگرفته و حس کار با یک گوشی پرچم دار را برایتان ایجاد خواهد کرد!
از لحاظ مشخصات فنی نیز صفحه نمایش گوشی سامسونگ مدل samsung galaxy a20s 64 gb در وضعیت مطلوبی قرار دارد و می توان بر روی عملکرد مناسب آن در کاربری های عادی حساب کرد. این صفحه نمایش از نوع IPS LCD است و دارای رزولوشن 720*1520 پیکسل می باشد. ضمن اینکه صفحه نمایش گوشی گلکسی A20s تراکم پیکسلی 264 پیکسل در اینچ را به شما ارائه می دهد. در مجموع صفحه نمایش این گوشی برای مصارف روزمره و معمولی کارایی بالایی دارد، اما نباید از آن انتظار نمایش عکس ها و ویدئوها با بالاترین کیفیت را داشته باشید!
صفحه نمایش و دوربین گوشی سامسونگ گلکسی A20s
  • کیفیتی بسیار مطلوب در عکاسی با دوربین سه گانه!

یکی از تغییرات اساسی گوشی موبایل با صفحه بزرگ سامسونگ گلکسی A20s در مقایسه با دیگر گوشی های میان رده سامسونگ (به خصوص گوشی A20) مجهز بودن آن به دوربین سه گانه است! در این گوشی سه دوربین با کیفیت های 13 مگاپیکسل (لنز واید)، 8 مگاپیکسل (لنز اولترا واید) و 5 مگاپیکسل (حسگر تشخیص عمق) به کار رفته که لذت عکاسی با کیفیتی بسیار مطلوب را برای شما به ارمغان می آورد. همچنین گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A20s دارای فلش LED، قابلیت ثبت عکس به صورت پانوراما و HDR نیز هست و عکس های ثبت شده با آن هم در روز و هم در شب از کیفیت و وضوح مناسبی برخوردارند. ضمن اینکه با استفاده از این دوربین سه گانه می توانید به فیلمبرداری با کیفیت فول اچ دی نیز بپردازید.
دوربین سلفی به کار رفته در گوشی سامسونگ گلکسی A20s نیز دارای کیفیت 8 مگاپیکسل است و علاوه بر ثبت عکس، می توان از آن برای فیلمبرداری سلفی با کیفیت فول اچ دی نیز استفاده کرد. بنابراین این گوشی موبایل از کارایی بالایی برای برقراری تماس تصویری برخوردار است.
کیفیتی بسیار مطلوب در عکاسی با دوربین سه گانه!

سخت‌افزار و سیستم ‌عامل موبایل Samsung Galaxy A20s

  • سخت افزار مناسب برای اجرای برنامه ها و بازی های نه چندان سنگین

با استفاده از گوشی موبایل با رم 4 سامسونگ گلکسی A20s هیچ گونه مشکلی برای انجام کارهای روزمره مانند سر زدن به شبکه های اجتماعی، گشت و گذار در اینترنت، گوش دادن به موسیقی، برقراری تماس و ارسال SMS و مواردی از این دست نخواهید داشت. همچنین می توانید بر روی آن برای اجرای برنامه ها و بازی های نه چندان سنگین نیز حساب کنید. البته همان طور که اشاره شد گوشی سامسونگ A20s از سری گوشی های میان رده است و نباید از آن انتظار اجرای برنامه های تخصصی و بازی های گرافیکی روز را داشت!
اگر خواهان مشخصات فنی دقیق تر در رابطه با سخت افزار گوشی سامسونگ گلکسی A20s هستید، باید به این نکات اشاره کنیم که در این گوشی از تراشه کوالکوم SDM450 اسنپ دراگون 450 (14 نانومنری) استفاده شده است. این تراشه دارای پردازنده مرکزی هشت هسته ای با فرکانس 1.8 گیگاهرتز از نوع Cortex-A53 و پردازنده گرافیکی آدرنو 506 است و در مجموع عملکرد قابل قبولی از خود در کار با سیستم عامل اندروید نشان می دهد. توجه داشته باشید که گوشی موبایل اندرویدی سامسونگ گلکسی A20s در حالت پیش فرض به اندروید نسخه 9.0 (Pie) مجهز است و امکان ارتقای آن به اندروید 10 وجود ندارد.
لازم به ذکر است که گوشی سامسونگ گلکسی A20s در دو نسخه با حافظه داخلی 32 گیگابایت (با 3GB رم) و 64 گیگابایت (با 4GB رم) عرضه شده است که در حال حاضر به نقد و بررسی نسخه 64 گیگابایتی آن پرداخته ایم. همچنین این گوشی از کارت حافظه جانبی MicroSDXC با ظرفیت حداکثر یک ترابایت پشتیبانی می کند که در صورت تهیه آن می توانید از ظرفیتی معادل با هارد یک لپ تاپ در گوشی خود بهره مند شوید!
سخت‌افزار و سیستم ‌عامل موبایل Samsung Galaxy A20s

قابلیت های گوشی همراه سامسونگ Galaxy A20s

  • دارای جایگاه اختصاصی برای کارت حافظه

گوشی سامسونگ گلکسی A20s در مدل های تک سیم کارته و دو سیم کارته قابل تهیه می باشد و شما باید از سیم کارت های سایز نانو در آن استفاده کنید. این گوشی موبایل بر خلاف اغلب گوشی های میان رده که دارای جایگاه مشترک برای سیم کارت و کارت حافظه هستند، دارای جایگاه اختصاصی برای کارت حافظه جانبی بوده و شما می توانید از دو سیم کارت و کارت حافظه به صورت هم زمان در آن بهره ببرید.
قابلیت های گوشی همراه سامسونگ Galaxy A20s
  • شارژدهی عالی باتری با قابلیت شارژ سریع!

انرژی مورد نیاز گوشی دو سیمکارته سامسونگ گلکسی A20s از باتری داخلی قدرتمند آن تأمین می شود. این باتری که از نوع لیتیوم پلیمری است، دارای ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت بوده و از میزان شارژدهی بسیار مطلوبی بهره می برد. ضمن اینکه باتری این گوشی موبایل با صفحه نمایش 6.5 اینچ از قابلیت شارژ سریع نیز پشتیبانی می کند و شما می توانید با استفاده از یک شارژر 15 واتی گوشی خود را با سرعت بالاتری نسبت به حالت عادی شارژ کنید. این ویژگی بر روی قیمت گوشی سامسونگ گلکسی A20s نیز مؤثر بوده است.
شارژدهی عالی باتری با قابلیت شارژ سریع!

گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy A20s با ظرفیت 64 گیگابایت در رنگ سبز

از دیگر قابلیت های گوشی سامسونگ گلکسی A20s می توان به مجهز بودن آن به حسگر اثر انگشت، شتاب سنج، ژیروسکوپ، حسگر مجاورت، قطب نما، پورت USB-C، رادیو، GPS، بلوتوث نسخه 4.2، وای فای، قابلیت هات اسپات، جک 3.5 میلی متری صدا و میکروفون اشاره کرد. همان طور که مشاهده می کنید این گوشی تمام امکانات لازم برای مصارف روزمره را دارد و نیازهای شما را به خوبی برآورده می کند.
گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy A20s با ظرفیت 64 گیگابایت

جمع بندی

گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy A20s با ظرفیت 64 گیگابایت در رنگ سبز برای آن دسته از کاربرانی ارائه شده قصد پرداخت هزینه های سنگین برای خرید گوشی های پرچم دار را ندارند و در عوض به دنبال یک گوشی خوش ساخت و کارآمد هستند! این گوشی برای مصارف روزمره و اجرای برنامه ها و بازی های معمولی گزینه قابل اعتمادی است و برای مدتی طولانی شما را صاحب یک گوشی زیبا و با دوام می کند!
شما می توانید گوشی سامسونگ گلکسی A20s را با بهترین قیمت بازار از شرکت ایده برتر پارسیان تهیه کنید. برای این منظور با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر اطلاعات لازم در رابطه با قیمت روز گوشی موبایل در بازار و نحوه خرید گوشی سامسونگ گلکسی A20s را در اختیار شما بگذارند. همچنین امکان خرید اینترنتی این گوشی از طریق سایت ایده برتر برای شما فراهم است.
گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy A20s با ظرفیت 64 گیگابایت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر