۱۳۹۹ اردیبهشت ۳۱, چهارشنبه

پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Privity

پایه نگهدارنده موبایل باسئوس Privity
مکانیسم نگهداری گوشی: مگنتی و گیره نگهدارنده
قابلیت نصب: روی دریچه کولر ماشین
مناسب برای: انواع گوشی های موبایل اندرویدی و iOS در سایزهای مختلف

قابلیت و مشخصات هولدر موبایل باسئوس Privity

همان طور که می دانید در دست گرفتن گوشی موبایل در هنگام رانندگی یکی از عوامل اصلی بروز تصادف است و مشمول جریمه نیز می شود. با این وجود بسیاری از رانندگان به گوشی خود در هنگام رانندگی نیاز پیدا می کنند. در این شرایط یک هولدر نگهدارنده موبایل  می تواند کمک زیادی به شما بکند و این امکان را در اختیارتان بگذارد تا بدون نیاز به در دست گرفتن گوشی موبایل، به آن دسترسی داشته باشید. پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Privity یکی از همین محصولات است که بر روی دریچه کولر ماشین نصب می شود و گوشی شما را به صورت آهنربایی بر روی خود نگه می دارد. بنابراین با استفاده از نگهدارنده مغناطیسی موبایل باسئوس Privity به آسانی می توانید از اپلیکیشن های مسیریابی موبایل و نقشه در حین رانندگی بهره برده و از تماس های دریافتی تان مطلع شوید.
قابلیت و مشخصات هولدر موبایل باسئوس Privity
  • ساخته شده از مواد اولیه مرغوب

بدنه هولدر موبایل باسئوس Privity از آلیاژ مرغوب روی (زینک) ساخته شده و به همین دلیل محصول از مقاومت بالایی در برابر آسیب های احتمالی مانند ضربه، رها شدن از دست و برخورد با زمین، خراشیدگی و فشار بهره می برد. همچنین در قسمت داخلی گیره این پایه نگهدارنده گوشی از سیلیکون استفاده شده تا در هنگام استفاده از آن به دریچه کولر ماشین شما هیچ آسیبی وارد نشود. در مجموع با توجه به قیمت هولدر گوشی موبایل باسئوس Privity می توان کیفیت ساخت این محصول را کاملاً مناسب ارزیابی کرد. همچنین این پایه نگهدارنده گیره ای دارای ابعاد کوچک و جمع و جوری نیز هست و برای شما در حین رانندگی مزاحمتی ایجاد نمی کند.
ساخته شده از مواد اولیه مرغوب
  • نصب راحت بر روی دریچه کولر ماشین

نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Privity ساختار ساده ای دارد و از یک صفحه آهنربایی و گیره نگهدارنده تشکیل شده است. برای استفاده از این هولدر مگنتی تنها کافیست تا آن را از طریق گیره موجود در پشت آن به دریچه کولر ماشین (به صورت عمودی یا افقی) متصل کنید. از این جهت استفاده از پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Privity کاملاً آسان و راحت خواهد بود! این نوع طراحی به شما این امکان را می دهد تا در مواقعی که به هولدر نیاز داشتید، بتوانید آن را به سرعت از محل نصب شده جدا کرده و با خود حمل نمایید.
نصب راحت بر روی دریچه کولر ماشین

پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Privity

  • دارای خاصیت آهنربایی قوی

برای قرار دادن گوشی بر روی هولدر مغناطیسی موبایل باسئوس مدل Baseus Privity ابتدا باید برچسب های آهنربایی ارائه شده همراه با محصول را بر روی گوشی یا قاب آن بچسبانید. پس از آن گوشی شما به شکلی کاملاً محکم و ثابت بر روی صفحه آهنربایی هولدر قرار خواهد گرفت و حتی تکان های شدید ماشین در پیچ ها، دست اندازها و سرعت گیرها نیز جدا شدن گوشی از هولدر نخواهد شد. لازم به ذکر است که این پایه نگهدارنده موبایل دریچه کولر با انواع گوشی های موبایل اندرویدی و iOS در سایزهای مختلف سازگار می باشد و محدودیتی در استفاده از آن نخواهید داشت.
دارای خاصیت آهنربایی قوی
  • بهترین زاویه دید نسبت به گوشی را تجربه کنید!

صفحه نگهدارنده هولدر چرخشی گوشی موبایل باسئوس Privity از قابلیت تنظیم زاویه برخوردار است. همچنین این نگهدارنده چرخشی گوشی موبایل دارای قابلیت چرخش 360 درجه ای نیز هست و شما می توانید از گوشی خود به صورت عمودی، افقی یا در زاویه دلخواه بر روی آن استفاده کنید. بنابراین با استفاده از هولدر گوشی موبایل باسئوس Privity بهترین زاویه دید نسبت به صفحه نمایش گوشی را خواهید داشت و می توانید ضمن تجربه یک رانندگی امن، به گوشی خود احاطه کامل داشته باشید.
بهترین زاویه دید نسبت به گوشی را تجربه کنید!

جمع بندی

پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Privity یکی از هولدرهای آهنربایی خوش ساخت، با کیفیت و با دوام موجود در بازار است که به آسانی بر روی دریچه کولر انواع ماشین های سواری نصب می شود. این هولدر نگهدارنده موبایل با تمام گوشی های اندرویدی و گوشی های موبایل آیفون سازگار است و امکان دسترسی به گوشی در حین رانندگی را برای شما فراهم می آورد.
جهت خرید بهترین پایه نگهدارنده گوشی داخل خودرو با بهترین قیمت بازار به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر تماس بگیرید. همچنین شما می توانید نسبت به خرید اینترنتی انواع لوازم جانبی موبایل از سایت ایده برتر اقدام کرده و محصول مورد نظر خود را درب منزل تحویل بگیرید.
پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Privity

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر