۱۳۹۹ خرداد ۶, سه‌شنبه

شارژر فندکی شیائومی Xiaomi CZCDQ01ZM

شارژر فندکی شیائومی CZCDQ01ZM
تعداد درگاه خروجی: دو عدد
نوع درگاره خروجی: USB
سازگار با: انواع گوشی های اندرویدی و آیفون، تبلت، پاوربانک، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، هدفون، اسپیکر بلوتوثی و دستگاه های دارای پورت USB

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین شیائومی CZCDQ01ZM

شرکت شیائومی یکی از شرکت های شناخته شده و معتبر در زمینه تولید گوشی و لوازم جانبی موبایل به شمار می آید که همواره محصولاتی خوش ساخت و با کیفیت را روانه بازار کرده است. از جمله محصولات این شرکت باید به شارژر فندکی CZCDQ01ZM اشاره کنیم که به طور کامل خیال شما را بابت شارژ داشتن گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال همراهتان در حین رانندگی راحت می کند! این شارژر فندکی با درگاه فندک انواع خودروهای سواری، وانت و کامیون سازگار است و جریان برق مورد نیاز برای شارژ دستگاه های دیجیتال (با ولتاژ 5 ولت) را از جریان برق تولید شده توسط باتری خودرو (با ولتاژ 12 تا 24 ولت) تأمین می کند.
مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین شیائومی CZCDQ01ZM
  • سرعتی عالی در شارژدهی، به خصوص در هنگام شارژ گوشی

شارژر فندکی شیائومی Xiaomi CZCDQ01ZM دارای دو پورت خروجی است و امکان شارژ دو دستگاه مختلف به صورت هم زمان را به شما می دهد. این شارژر فندکی موبایل از قابلیت شارژ سریع نیز برخوردار است و شدت جریان هر یک از پورت های آن در هنگام استفاده تکی از آنها برابر با 2.4 آمپر می باشد. ضمن اینکه شدت جریان خروجی شارژر فندکی سریع شیائومی CZCDQ01ZM در هنگام دو دستگاه به صورت هم زمان به آن در مجموع برابر با 3.6 آمپر خواهد بود. بنابراین با استفاده از این شارژر فندکی فست شارژ از سرعتی عالی در شارژدهی بهره مند خواهید شد! البته توجه داشته باشید که برای این منظور گوشی یا تبلت شما نیز باید از فناوری شارژ سریع پشتیبانی کند؛ در غیر این صورت با سرعتی معمولی شارژ می شود.
سرعتی عالی در شارژدهی، به خصوص در هنگام شارژ گوشی
  • قابلیت شارژ انواع گوشی های اندرویدی و آیفون

از آنجا که شارژر فندکی ماشین شیائومی CZCDQ01ZM دارای دو پورت USB است، شما می توانید با استفاده از کابل های متفاوت از آن برای شارژ گوشی های مختلف بهره ببرید. به عنوان مثال این شارژر فندکی از طریق یک کابل MicroUSB برای شارژ گوشی ها و تبلت های اندرویدی و از طریق یک کابل تبدیل USB به لایتنینگ برای شارژ آیفون و دیگر محصولات اپل کاربرد دارد. علاوه بر گوشی، شما می توانید از شارژر فندکی Xiaomi CZCDQ01ZM برای شارژ تبلت، پاوربانک، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال و دستگاه های دارای پورت USB نیز استفاده کرد.
قابلیت شارژ انواع گوشی های اندرویدی و آیفون

شارژر فندکی شیائومی Xiaomi CZCDQ01ZM

  • خوش ساخت و با دوام!

بدنه شارژر فندکی شیائومی مدل Xiaomi CZCDQ01ZM دارای روکشی از جنس آلومینیوم می باشد که باعث مقاومت بالای آن در برابر صدمات احتمالی مانند ضربه، رها شدن از دست و برخورد با زمین، فشار و خراشیدگی شده است. بنابراین می توانید بر روی استفاده طولانی مدت از این شارژر فندکی سریع حساب ویژه ای باز کنید!
از لحاظ ظاهری نیز شارژر فندکی ماشین فست شارژ شیائومی CZCDQ01ZM در وضعیت مطلوبی قرار دارد. دور تا دور بدنه این شارژر فندکی از لامپ LED به صورت حلقه ای استفاده شده است. این لامپ LED در هنگام قرار گرفتن شارژر در درگاه فندک خودرو روشن می شود و شما را از جریان یافتن برق درون آن آگاه می کند. این نوع طراحی هم باعث زیباتر شدن فضای داخلی خودرو می شود و هم در شب به شما در استفاده راحت تر از شارژر فندکی کمک زیادی می کند.
خوش ساخت و با دوام!

جمع بندی

در مجموع می توان شارژر فندکی شیائومی Xiaomi CZCDQ01ZM را با توجه به مشخصاتی مانند پشتیبانی از فناوری شارژ سریع، قابلیت شارژدهی هم زمان به دو دستگاه مختلف، کیفیت ساخت عالی و طراحی ظاهری زیبا یک انتخاب ایده آل برای استفاده در خودروی شما دانست. با استفاده از این شارژر فندکی دیگر نگران شارژ گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال همراهتان نخواهید بود و می توانید با خیالی آسوده به رانندگی بپردازید!
شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت شارژر فندکی موبایل و نحوه خرید شارژر فندکی شیائومی CZCDQ01ZM را دریافت کنید. همچنین اگر در انتخاب شارژر فندکی مورد نظر خود به جمع بندی نرسیده اید، سؤالات خود را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر مطرح کنید تا کارشناسان ما به شما در این زمینه کمک کنند.
شارژر فندکی شیائومی Xiaomi CZCDQ01ZM

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر