۱۳۹۹ خرداد ۶, سه‌شنبه

هندزفری بلوتوث شیائومی Xiaomi Millet

هندزفری بلوتوث شیائومی Millet
نوع گوشی: تو گوشی
نوع اتصال: بی سیم
رابط اتصال: بلوتوث

معرفی و بررسی هندزفری شیائومی Millet

معرفی و بررسی هندزفری شیائومی Millet
هندزفری بلوتوثی برای کسانی که در طول روز تماس های زیادی دریافت می کنند، یکی از تجهیزات پرکاربرد به شمار می آید. با استفاده از یک هندزفری بلوتوث قادر خواهید بود تا در هنگام انجام کارهای روزمره مانند رانندگی، تردد در خیابان و... بتوانید به تماس های دریافتی تان پاسخ دهید و کارهای خود را به شکلی آسان تر و سریع تر به پیش ببرید. از جمله هندزفری های بلوتوثی با کیفیت موجود در بازار، باید به هندزفری بلوتوث شیائومی Xiaomi Millet اشاره کنیم که دارای یک سرگوشی است و تمام انتظارات شما از یک محصول کارآمد را برآورده می کند. چنانچه قصد خرید هندزفری بلوتوثی دارید، برای آشنایی با مشخصات هندزفری شیائومی Millet با ما تا انتهای متن همراه باشید.

قابلیت های هندزفری Xiaomi Millet

قابلیت های هندزفری Xiaomi Millet
  • مجهز به بلوتوث نسخه 4.1

با توجه به اینکه هندزفری Xiaomi Millet به بلوتوث نسخه 4.1 مجهز است برای اتصال آن به انواع گوشی های موبایل، تبلت و دیگر دستگاه های دارای بلوتوث هیچ گونه مشکلی نخواهید داشت! تنها کافیست تا هندزفری خود را روشن کنید و سپس از طریق لیست جستجوی بلوتوث دستگاه مورد نظر خود به آن متصل شوید! توجه داشته باشید که هندزفری بی سیم شیائومی Millet دارای محدوده عملکرد یا همان بُردِ 10 متری است. به این معنا که اگر فاصله میان هندزفری و دستگاه متصل به آن از این مقدار بیشتر شود، ارتباط بلوتوثی میان آنها قطع خواهد شد.
مجهز به بلوتوث نسخه 4.1
از دیگر امکانات هندزفری گوشی موبایل شیائومی Millet می توان به قابلیت اتصال آن به دو دستگاه مختلف به صورت هم زمان اشاره کرد. پس اگر از دو گوشی موبایل برای انجام کارهای روزمره تان استفاده می کنید، به راحتی می توانید هر دوی آنها را به این هندزفری متصل کنید و تمام تماس های دریافتی تان را پاسخ دهید.
مجهز به بلوتوث نسخه 4.1
  • ارائه صدایی قوی، شفاف و کاملاً واضح

هندزفری بلوتوث شیائومی Xiaomi Millet را می توان از لحاظ فنی یک هندزفری بلوتوث تو گوشی پیشرفته دانست! در ساخت این هندزفری از تکنولوژی های جدید به منظور بهبود وضوح صدا استفاده شده و به همین دلیل در هنگام کار با آن می توانید از صدایی شفاف و کاملاً واضح بهره مند شوید. همچنین هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Xiaomi Millet در مقابل سروصداهای اضافی و نویزهای محیطی هم مقاومت قابل توجهی دارد و حتی در محیط های شلوغ و دارای همهمه زیاد (مانند خیابان) نیز صدای شما را به شکلی واضح به طرف مقابل در هنگام مکالمه منتقل می کند. در مجموع با توجه به قیمت هندزفری بی سیم بلوتوثی شیائومی Millet می توان کیفیت عملکرد آن را کاملاً مناسب و ایده آل ارزیابی کرد.

هندزفری بلوتوث شیائومی Xiaomi Millet

هندزفری بلوتوث شیائومی Xiaomi Millet
  • سبک، زیبا، کیفیت ساخت عالی

هندزفری Xiaomi Millet برای آن دسته از کاربرانی ارائه شده که به دنبال یک هندزفری مناسب برای استفاده های طولانی مدت از آن در طول روز هستند. این هندزفری تو گوشی بیسیم دارای وزن فقط 6.5 گرم است و در هنگام قرار دادن آن در گوش و مشغول شدن به کارهای روزمره، اصلاً قرار داشتن آن داخل گوشتان را فراموش خواهید کرد! همچنین در قسمت سرگوشی هندزفری بلوتوثی گوشی موبایل شیائومی Millet از پلاستیک نرم استفاده شده و به همین دلیل هندزفری باعث ایجاد حس خستگی یا ناراحتی برای شما نخواهد شد.
سبک، زیبا، کیفیت ساخت عالی
در حالت کلی دستگاه هندزفری بلوتوث شیائومی Millet دارای طراحی ظاهری ساده اما شیکی است و بر روی سطح مقطع قسمت بالایی بدنه آن یک دکمه به منظور مدیریت تماس های دریافتی تعبیه شده است. همچنین بر روی بدنه این هندزفری یک چراغ LED کوچک قرار گرفته که شما را از وضعیت عملکرد دستگاه مطلع می کند.
سبک، زیبا، کیفیت ساخت عالی
  • یک هندزفری بلوتوثی کم مصرف

باتری به کار رفته در هندزفری شارژی شیائومی Millet از میزان شارژدهی مناسبی برخوردار است و می توان از آن برای انجام مکالمه به مدت 3 ساعت استفاده کرد. همچنین شارژ کامل این باتری برای روشن نگه داشتن هندزفری در حالت آماده به کار (استند بای) به مدت 70 تا 100 ساعت کفایت می کند که میزان قابل قبولی است. در مجموع می توان هندزفری  بلوتوث شارژی شیائومی Xiaomi Millet را یک محصول کم مصرف دانست که شما را از شارژ چند باره باتری آن در طول روز بی نیاز می کند. لازم به ذکر است که باتری این هندزفری که ساخت شرکت شیائومی است، از طریق پورت MicroUSB موجود در قسمت پایینی بدنه و در عرض 2 ساعت به طور کامل شارژ می شود.
یک هندزفری بلوتوثی کم مصرف

جمع بندی

با استفاده از هندزفری بلوتوث شیائومی Xiaomi Millet در هر لحظه و در هر مکانی که حضور دارید قادر به پاسخگویی به تماس های دریافتی تان خواهید بود! این هندزفری که از نوع بلوتوثی است، به آسانی به انواع گوشی های موبایل و تبلت به صورت وایرلس متصل می شود و بالاترین کیفیت در مکالمه را برای شما به ارمغان می آورد. هندزفری بلوتوث شیائومی مدل Millet توانایی پخش موسیقی را نیز دارد، اما با توجه به اینکه به صورت تخصصی برای مکالمه طراحی شده نباید از آن انتظار صدایی قوی و دارای بیس زیادی در هنگام پخش موسیقی داشت.
هندزفری بلوتوث شیائومی Xiaomi Millet
برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید هندزفری بی سیم بلوتوثی شیائومی Millet و دریافت قیمت آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان واحد فروش شرکت ایده برتر تماس بگیرید. همچنین اگر سابقه استفاده از این محصول را دارید، با ثبت نظرات خود درباره آن در بخش کامنت های سایت ایده برتر می توانید به کاربران دیگر در انتخاب هندزفری مورد نظرشان کمک کنید.
هندزفری بلوتوث شیائومی Xiaomi Millet

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RW330

دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-RW330
عمر لامپ: 20000 ساعت
وضوح تصویر: WXGA (1280 x 800 پیکسل)
شدت روشنایی: 3500 لومن
نسبت کنتراست تصویر:
10000:1

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RW330

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RW330
شرایطی را تصور کنید که قصد ارائه مطالبی مهم به مدیران خود در اداره یا شرکت را دارید و برای این منظور قصد استفاده از ویدئو پروژکتور را دارید. اگر ویدیو پروژکتور مورد استفاده شما از کیفیت لازم برخوردار نباشد، چه بسا مطالب مورد نظر شما به درستی به مدیران ارائه نشود و دردسرهای زیادی برای شما درست شود! یکی از دیتا پروژکتورهایی که برای این منظور می توانید بر روی آن حساب باز کنید، دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RW330 است. این دیتا ویدئو پروژکتور با ویژگی هایی مانند قابلیت نصب و راه اندازی آسان، مجهز بودن به پورت های ارتباطی به روز و ارائه تصاویری با کیفیت و شفاف یک انتخاب ایده آل برای مصارف اداری و آموزشی و همچنین نمایش تصاویر در محیط های تجاری و تبلیغاتی به شمار می آید.

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-RW330

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-RW330
  • نمایش تصاویر بدون نیاز به لامپ و فیلتر!

در دیتا پروژکتور Panasonic PT-RW330 از منبع نوری لیزری/LED برای نمایش تصاویر بهره برده می شود و به همین دلیل این ویدئو پروجکشن به لامپ و فیلتر هوا نیازی ندارد! این ویژگی باعث صرفه جویی در هزینه های شما به میزان قابل توجهی می شود. ضمن اینکه منبع نوری پخش دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RW330 تا 20000 ساعت دوام خواهد داشت و برای مدتی طولانی نیازی به تعمیر یا سرویس آن نخواهید داشت. از این جهت می توان بر روی این دستگاه ویدئو پروژکتور برای نمایش مداوم در تمام طول 24 ساعت روز و هر 7 روز هفته حساب باز کرد.
نمایش تصاویر بدون نیاز به لامپ و فیلتر!
  • ارائه تصاویری شفاف و با کیفیت

ویدئو پروژکتور اداری پاناسونیک مدل Panasonic PT-RW330 از فناوری DLP برای نمایش تصاویر بهره می برد و دارای رزولوشن 1280*800 پیکسل است. همچنین به منظور نمایش تصاویر با کیفیت و شفافیتی بهتر، این ویدئو پروژکتور dlp به فناوری SOLID SHINE مجهز شده است. این فناوری علاوه بر اینکه باعث افزایش طول عمر منبع پخش لیزری/LED ویدئو پروژکتور می شود، به طبیعی تر و شفاف تر شدن رنگ ها نیز کمک زیادی می کند. در مجموع با توجه به قیمت ویدئو پروژکتور لیزری پاناسونیک PT-RW330 می توان کیفیت تصاویر آن را کاملاً مناسب دانست.
ارائه تصاویری شفاف و با کیفیت
  • شدت روشنایی و کنتراست مطلوب

از جمله موارد مهمی که در هنگام خرید ویدئو پروژکتور باید به آن توجه داشته باشید، میزان روشنایی آن است. اگر قصد نمایش تصاویر در محیط هایی با میزان روشنایی معمولی را دارید، دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-RW330 با شدت روشنایی 3500 لومنی خود انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. توجه داشته باشید که برای دستیابی به بالاترین میزان وضوح تصاویر، بهتر است تا از این دیتا پروژکتور اداری برای نمایش در محیط های کاملاً روشن و پُرنور استفاده نکنید.
شدت روشنایی و کنتراست مطلوب
نسبت کنتراست ویدئو پروژکتور Panasonic PT-RW330 نیز برابر با 10000:1 است که باعث می شود تا سایه روشن های موجود در تصاویر و فایل های متنی سیاه و سفید با وضوح و میزان خوانایی قابل توجهی به نمایش درآیند. این ویژگی برای ارائه مطالب در کلاس های آموزشی و جلسات اداری کاربرد زیادی دارد.
  • نصب و راه اندازی آسان

با توجه به اینکه دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RW330 دارای قابلیت هایی مانند زوم دستی تا 2 برابر، جابجایی لنز به صورت دستی (تا 69 درصد عمودی و 37 درصد افقی) و تصحیح زاویه تصویر (تا 40 درجه عمودی) است، برای نصب آن و تنظیم تصویر بر روی پرده نمایش ویدئو پروژکتور کار بسیار آسانی پیش رو خواهید داشت! بنابراین با توجه به محدودیت فضای نصب، می توانید ویدئو پروژکتور را در زاویه دلخواه نسبت به پرده نمایش قرار دهید.
نصب و راه اندازی آسان
در حالت کلی با استفاده از ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RW330 می توانید به تصاویری در ابعاد 40 تا 300 اینچ دست یابید. برای نمایش تصاویر در ابعاد 40 اینچ، فاصله ویدئو پروژکتور از پرده نمایش باید بین 1.29 تا 1.63 متر و برای نمایش در ابعاد 300 اینچ، این فاصله باید بین 10.02 تا 19.05 متر باشد. بنابراین این پروژکتور هم در اتاق های کوچک و در سالن های نسبتاً بزرگ قابل استفاده می باشد.

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RW330

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RW330
  • اتصال راحت به دستگاه های دیگر

ویدئو پروژکتور آموزشی پاناسونیک PT-RW330 به پورت های HDMI، DVI-I، ورودی کامپیوتر، ورودی ویدئو، ورودی و خروجی صدا و سریال مجهز است و به راحتی از طریق کابل می توان آن را به کامپیوتر، لپ تاپ، مانیتور، تلویزیون، دستگاه پخش ویدئو و... متصل کرد. اما یکی از ویژگی های مهم و کاربردی دیتا پروژکتور کلاسی پاناسونیک Panasonic PT-RW330 پشتیبانی آن از فناوری DIGITAL LINK است. این فناوری این امکان را برای شما فراهم می آورد تا بتوانید از طریق یک کابل شبکه ساده، هم صدا و تصویر را به صورت هم زمان از دستگاه منبع پخش به ویدئو پروژکتور منتقل کنید و هم ویدیو پروژکتور را به شبکه متصل کنید. طول این کابل تا 100 متر نیز می تواند برسد و بنابراین نیازی به کنار هم قرار داشتن ویدئو پروژکتور و دستگاه منبع پخش نخواهد بود. فناوری DIGITLA LINK علاوه بر این که باعث صرفه جویی در هزینه های شما می شود، به نصب و راه اندازی دیتا پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RW330 نیز کمک زیادی می کند.
اتصال راحت به دستگاه های دیگر

جمع بندی

اگر قصد خرید ویدئو پروژکتور به منظور ارائه مطالب در کلاس های آموزشی، جلسات اداری و همایش ها را دارید، دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RW330 انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. همچنین از این ویدئو پروژکتور می توانید در محیط هایی مانند فروشگاه ها، نمایشگاه ها و... برای نمایش تصاویر تبلیغاتی استفاده کنید.
دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RW330
برای دریافت قیمت روز ویدئو پروژکتور و اطلاع از نحوه خرید ویدئو پروژکتور مناسب مراکز آموزشی به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان واحد فروش شرکت ایده برتر تماس بگیرید. همچنین می توانید سؤالات خود در رابطه با ویژگی های ویدئو پروژکتور PT-RW330 را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر درج کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به آنها پاسخ دهند.
دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-RW330

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-MW730L

دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-MW730L
طول عمر منبع نور لیزری: 20000 ساعت
وضوح تصویر: WXGA (1280 x 800 پیکسل)
شدت روشنایی: 8000 لومن
نسبت کنتراست تصویر:
3000000:1

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MW730L

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MW730L
اگر قصد خرید ویدئو پروژکتور پاناسونیک دارید و در جستجوی یک محصول خوش ساخت و با کیفیت هستید، دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-MW730L انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. این ویدئو پروژکتور برای استفاده در جلسات اداری و سازمانی، همایش ها و کلاس های آموزشی طراحی شده و تمام انتظارات شما از یک ویدیو پروژکتور کارآمد را به خوبی برآورده می کند. شدت روشنایی عالی، کنتراست فوق العاده، قابلیت نصب 360 درجه ای، سازگاری با لنزهای مختلف پاناسونیک و مجهز بودن به پورت های ارتباطی به روز و کاربردی تنها بخشی از ویژگی هایی هستند که ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MW730L را به یک محصول پرطرفدار در میان کاربران تبدیل کرده اند.

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-MW730L

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-MW730L
  • از کیفیت تصاویر مطمئن باشید!

در دیتا پروژکتور Panasonic PT-MW730L از تلفیقی از فناوری های 3LCD و SOLID SHINE Laser برای نمایش تصاویر بهره برده می شود. این ویدئو پروژکتور که از نوع لیزری است، دارای رزولوشن 1280 * 800 پیکسل می باشد و می توان از کیفیت و وضوح بسیار مطلوب تصاویر آن اطمینان داشت. ضمن اینکه ویدئو پروژکتور لیزری پاناسونیک PT-MW730L توانایی بالایی در نمایش رنگ ها به صورت طبیعی و شاداب دارد. در مجموع با توجه به قیمت ویدئو پروژکتور لیزری پاناسونیک Panasonic PT-MW730L می توان کیفیت تصاویر ارائه شده با آن را کاملاً مناسب و ایده آل دانست.
از کیفیت تصاویر مطمئن باشید!
  • یکی از بهترین ها از لحاظ میزان روشنایی

شاید بتوان دیتا پروژکتور اداری پاناسونیک PT-MW730L را یکی از بهترین ها از لحاظ میزان روشنایی دانست! این ویدئو پروژکتور نصبی دارای شدت روشنایی 8000 لومن است و حتی در محیط های کاملاً روشن و پُرنور نیز تصاویری شفاف و درخشان را به شما ارائه می دهد. پس بدون نگرانی بابت افت وضوح تصاویر، می توانید از ویدئو پروژکتور اداری پاناسونیک Panasonic PT-MW730L در هر مکانی با هر شرایطی از لحاظ نور محیطی استفاده کنید و از تصاویری روشن بهره مند شوید.
یکی از بهترین ها از لحاظ میزان روشنایی
  • نسبت کنتراست فوق العاده!

با توجه به اینکه نسبت کنتراست ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-MW730L برابر با 3000000:1 است، می توان گفت که سایه روشن های موجود در تصاویر و همچنین متن ها با بالاترین میزان وضوح و خوانایی به نمایش درخواهند آمد! این میزان نسبت کنتراست ویدئو پروژکتور باعث می شود تا قسمت های دارای رنگ مشکی موجود در تصاویر با بالاترین عمق و قسمت های دارای رنگ های شفاف به شکلی کاملاً شفاف به نمایش درآیند و کیفیت تصاویر به این ترتیب بهبود پیدا کند. این ویژگی به خصوص در هنگام نمایش نمودارها، جداول، اسلایدهای پاورپوینت و فایل های متنی در مصارف آموزشی و اداری کارایی و اهمیت زیادی پیدا می کند.
نسبت کنتراست فوق العاده!
  • امکان استفاده از لنزهای مختلف پاناسونیک

از دیگر قابلیت های کاربردی ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-MW730L پشتیبانی از لنزهای مختلف پاناسونیک است. این ویدئو پروجکشن در حالت اولیه بدون لنز ارائه می شود و شما می توانید متناسب با نیاز خود از لنز مورد نظرتان در آن استفاده کنید. این ویژگی باعث افزایش کارایی ویدئو پروژکتور پاناسونیک MW730L در محیط های مختلف می شود و امکان انتخاب لنز را با توجه به ویژگی هایی مانند میزان زوم و جابجایی، امکان تصحیح زاویه تصویر و نسبت پرتاب به شما می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید انواع لنز پاناسونیک با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-MW730L

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-MW730L
  • مجهز به پورت های کاربردی، سازگار با فناوری DIGITAL LINK

برای اتصال دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-MW730L به دستگاه های دیگر کار بسیار آسانی پیش رو خواهید داشت! این دیتا پروژکتور به دو پورت HDMI، دو پورت RGB، ورودی ویدئو، خروجی مانیتور، LAN (جهت اتصال به شبکه)، دو ورودی ریموت (جهت کنترل از راه دور)، ورودی سریال و ورودی و خروجی صدا مجهز است و به سادگی می توان از طریق کابل های مربوطه آن را به کامپیوتر، لپ تاپ، تلویزیون، مانیتور، دستگاه های پخش ویدئو و... متصل کرد. ضمن اینکه ویدئو پروژکتور Panasonic PT-MW730L دارای پورت USB جهت اتصال فلش مموری و نمایش مستقیم تصاویر از روی آن نیز هست.
مجهز به پورت های کاربردی، سازگار با فناوری DIGITAL LINK
اما یکی از ویژگی های کاربردی ویدئو پروژکتور آموزشی پاناسونیک PT-MW730L سازگاری آن با فناوری DIGITAL LINK است که باعث کاهش هزینه ها و نصب راحت تر دیتا ویدئو پروژکتور می شود. این فناوری این امکان را به شما می دهد تا تنها از طریق یک کابل شبکه ساده (با طول حداکثر 150 متر)، بتوانید صدا و تصویر را به صورت هم زمان از دستگاه منبع پخش به ویدیو پروژکتور انتقال دهید.
  • طول عمر بالای منبع پخش لیزری و فیلتر

همان طور که اشاره شد، دیتا پروژکتورکلاسی پاناسونیک PT-MW730L از نوع لیزری است و منبع پخش آن دارای طول عمری معادل با 20 هزار ساعت می باشد. همچنین فیلتر به کار رفته در این دستگاه ویدئو پروژکتور به مدت 20 هزار ساعت نیازی به تعویض یا سرویس پیدا نخواهد کرد! از این جهت بدون صرف هزینه های اضافی بابت تعمیر یا سرویس ویدئو پروژکتور، می توانید از آن برای مدتی طولانی استفاده کنید. طول عمر بالای منبع پخش لیزری این ویدئو پروژکتور لیزری باعث شده تا بتوان از آن برای نمایش تصاویر به صورت مداوم در تمام 24 ساعت روز و هر 7 روز هفته بهره برد.
طول عمر بالای منبع پخش لیزری و فیلتر

جمع بندی

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-MW730L برای آن دسته از کاربرانی ارائه شده که میزان روشنایی تصاویر و همچنین میزان خوانایی متن ها و اعداد موجود در تصاویر برایشان اهمیت زیادی دارد! این ویدئو پروژکتور دارای شدت روشنایی و کنتراستی عالی است و یکی از ایده آل ترین انتخاب ها برای مصارف آموزشی و اداری و استفاده در همایش های نسبتاً بزرگ به شمار می آید.
شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید ویدئو پروژکتور برای هوشمند سازی مدارس را دریافت کنید. همچنین اگر در رابطه با این محصول نظری دارید، می توانید آن را در بخش کامنت های سایت ایده برتر ثبت کنید و به این ترتیب به کاربران دیگر در انتخاب ویدئو پروژکتور مورد نظرشان کمک کنید.
دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-MW730L

هدست بلوتوث رپو Rapoo S100

هدست بلوتوثی رپو S100
نوع گوشی: روگوشی
نوع اتصال: بی سیم و باسیم
رابط: بلوتوث، کابل MicroUSB

طراحی و ساخت هدست بلوتوث رپو S100

اگر به موسیقی علاقه دارید و در جستجوی یک هدست با کیفیت و زیبا هستید، هدست بلوتوث رپو Rapoo S100 گزینه ایده آلی برای شما است! این هدست هم به بلوتوث مجهز می باشد و هم می توانید آن را از طریق کابل به دستگاه مورد نظرتان متصل کنید. پس محدودیتی در استفاده از هدست بی سیم رپو S100 نخواهید داشت و در هر لحظه از طول روز، می توانید از آن برای گوش دادن به موسیقی استفاده کنید. ضمن اینکه این هدست بلوتوث دارای میکروفون نیز هست و برای پاسخ دادن به تماس های دریافتی و مکالمه نیز کاربرد دارد.
طراحی و ساخت هدست بلوتوث رپو S100
  • طراحی ظاهری زیبا، ارائه در رنگ های متنوع و جذاب

طراحی ظاهری هدست بلوتوث رپو S100 به گونه ای است که در همان نگاه اول توجه شما را به خود جلب می کند! این هدست بلوتوثی در رنگ های متنوع و جذابی روانه بازار شده و بر روی کاپ های آن از طرح های زیبایی استفاده شده است. لازم به ذکر است که کاور موجود بر روی کاپ های هدست بی سیم رپو Rapoo S100 قابلیت تعویض نیز دارد و شما می توانید متناسب با سلیقه خود از کاورهای دارای طرح های متفاوت استفاده کنید! پس اگر علاوه بر ویژگی های فنی، ظاهر هدست نیز برایتان اهمیت دارد، هدست رپو S100 را مد نظر داشته باشید!
مورد دیگری که در این بخش باید به آن اشاره کنیم، طراحی راحت و نرم هدست بلوتوثی رپو S100 است! در قسمت درونی کاپ های این هدست از فوم نرم و حجیم استفاده شده و به همین دلیل در هنگام قرار دادن هدست بر روی گوش، حس خوشایندی به شما دست می دهد! ضمن اینکه در بخش داخلی هدبند این هدست نیز از بالشتک استفاده شده که از وارد آمدن فشار به سر کاربر جلوگیری می کند. با توجه به این مشخصات می توان گفت که هدست رپو Rapoo S100 برای استفاده در ساعات متوالی گزینه قابل اعتمادی است و باعث احساس خستگی و ناراحتی شما نمی شود.
طراحی ظاهری زیبا، ارائه در رنگ های متنوع و جذاب

قابلیت های هدفون بی سیم و باسیم Rapoo S100

  • قابل اتصال به تمام دستگاه های دارای بلوتوث

هدفون بی سیم و باسیم Rapoo S100 به بلوتوث نسخه 4.1 مجهز است و به آسانی می توان آن را به گوشی موبایل، تبلت و تمام دستگاه های دارای بلوتوث متصل کرد. این هدفون یا هدست توانایی بالایی در برقراری اتصال بلوتوثی دارد و در هنگام کار با آن مشکلاتی مانند قطع و وصل شدن صدا رخ نمی دهد. توجه داشته باشید که محدوده عملکرد هدست Rapoo S100 برابر با 10 متر است و فاصله میان هدفون و دستگاه متصل به آن نباید از این مقدار بیشتر شود.
از دیگر قابلیت های هدست بلوتوث رپو Rapoo S100 باید به امکان اتصال بلوتوثی آن به دو دستگاه مختلف به صورت هم زمان اشاره کرد. این ویژگی که بر روی قیمت هدست بلوتوث رپو S100 نیز مؤثر بوده، باعث افزایش کارایی آن شده است.
قابلیت های هدفون بی سیم و باسیم Rapoo S100
  • پشتیبانی از اتصال از طریق کابل

علاوه بر اتصال بی سیم از طریق بلوتوث، شما می توانید هدست رپو مدل Rapoo S100 را با استفاده از کابل USB نیز به دستگاه مورد نظرتان متصل کنید. بر روی بدنه این هدست با سیم یک پورت MicroUSB برای این منظور تعبیه شده که امکان اتصال هدست به کامپیوتر، لپ تاپ و دیگر دستگاه های دارای پورت USB را فراهم می آورد. این ویژگی باعث می شود تا حتی در هنگام تمام شدن شارژ باتری هدست با سیم رپو S100 در هنگام اتصال بلوتوثی نیز بتوانید از آن از طریق کابل استفاده کنید!
هدست بی سیم رپو Rapoo S100 به گونه ای طراحی شده که در هنگام اتصال کابل به آن به صورت اتوماتیک از حالت بلوتوثی خارج می شود و به محض جدا کردن کابل، دوباره در حالت بلوتوثی قرار می گیرد. بنابراین استفاده از این هدست و کار با آن کاملاً برای شما راحت خواهد بود!
پشتیبانی از اتصال از طریق کابل
  • ارائه صدای استریو، مناسب برای گوش دادن به موسیقی و تماشای فیلم

با استفاده از هدست بلوتوثی رپو S100 از صدای استریو بهره مند خواهید شد! صدای ارائه شده توسط این هدست از قدرت و وضوح قابل قبولی برخوردار بوده و انتظارات شما در هنگام گوش دادن به موسیقی و تماشای فیلم سینمایی را به خوبی برآورده می کند.
مشخصات فنی دقیق تر هدست استریو بی سیم رپو S100 شامل محدوده فرکانسی 20 هرتز تا 20 هرتزی، امپدانس 30 اهمی و حساسیت 110 دسی بلی می شود. با توجه به این مشخصات می توان از کیفیت بسیار مطلوب صدای این هدست اطمینان داشت.
ارائه صدای استریو، مناسب برای گوش دادن به موسیقی و تماشای فیلم

هدست بلوتوث رپو Rapoo S100

  • یک مکالمه تلفنی با کیفیت را تجربه کنید!

هدست مکالمه رپو Rapoo S100 به یک میکروفون مخفی نیز مجهز است که امکان پاسخ دادن به تماس های دریافتی را برایتان ایجاد می کند. میکروفون به کار رفته در این هدست از نوع چند جهته است و مقاومت قابل توجهی در برابر نویزها و سروصداهای اضافی موجود در محیط دارد. پس صدای شما در هنگام مکالمه به شکلی کاملاً شفاف و واضح به طرف مقابل منتقل می شود.
یک مکالمه تلفنی با کیفیت را تجربه کنید!
  • شارژدهی عالی باتری

در هدست گوشی موبایل رپو S100 از یک باتری لیتیومی استفاده شده است. این باتری قادر به تأمین انرژی مورد نیاز دستگاه برای حدود 20 ساعت پخش موسیقی با بالاترین کیفیت می باشد و از میزان شارژدهی بسیار مناسبی برخوردار است. همچنین باتری به کار رفته در آن از سرعت شارژ شدن مطلوبی نیز بهره می برد و در عرض 3 ساعت به طور کامل شارژ می شود.
شارژدهی عالی باتری

جمع بندی

همان طور که مشاهده می کنید هدست بلوتوث رپو Rapoo S100 از قابلیت ها و امکانات متعددی برخوردار است و تمام نیازهای شما برای گوش دادن به موسیقی و انجام مکالمه تلفنی را برطرف می کند. پشتیبانی از اتصال هم بی سیم (از طریق بلوتوث) و هم با سیم (از طریق کابل USB)، طراحی ظاهری زیبا و ارائه در رنگ بندی جذاب، شارژدهی مناسب باتری و ارائه صدای استریو از جمله ویژگی هایی هستند که سبب محبوبیت هدست رپو S100 در میان کاربران شده است.
برای خرید هدست با قیمت مناسب به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان واحد فروش شرکت ایده برتر تماس بگیرید. همچنین با ثبت نظرات خود درباره این محصول در بخش کامنت های سایت ایده برتر، می توانید به کاربران دیگر در انتخاب هدست موردنظرشان کمک کنید.
هدست بلوتوث رپو Rapoo S100

هدست با سیم ای فورتک A4tech HS-800

هدست با سیم ای فورتک HS-800
نوع گوشی: روگوشی
نوع اتصال: باسیم
رابط: دارای دو رابط 3.5 میلی متری برای هدفون و میکروفون

طراحی و ساخت هدست ای فورتک HS-800

طراحی و ساخت هدست ای فورتک HS-800
یک هدست با کیفیت و مرغوب می تواند لذت گوش دادن به موسیقی را برای شما دو چندان کند! از جمله هدست های با کیفیت موجود در بازار باید به هدست با سیم ای فورتک A4tech HS-800 اشاره کنیم که یک انتخاب عالی برای کاربران معمولی و استفاده های عادی به شمار می آید. با استفاده از این هدستِ با سیم می توانید به موسیقی های محبوبتان گوش دهید، به انجام بازی های کامپیوتری بپردازید یا زبان انگلیسی خود را تقویت کنید! پس اگر قصد خرید هدست دارید و در جستجوی یک محصول با کیفیت و کارآمد هستید، برای آشنایی با ویژگی های هدست ای فورتک HS-800 تا انتهای متن با ما همراه باشید.
طراحی و ساخت هدست ای فورتک HS-800
  • یک هدست راحت و با دوام!

هدست ایفورتک HS-800 دارای کاپ های نسبتاً بزرگی است که به خوبی فضای روی گوش ها را پوشش می دهد. این نوع طراحی سبب می شود تا سروصداهای اضافی موجود در محیط کمتر به داخل گوش ها نفوذ کند و بتوانید بر روی صدای در حال پخش تمرکز کافی را داشته باشید. همچنین در قسمت داخلی این کاپ ها از فوم نرم استفاده شده که از ایجاد احساس خستگی و ناراحتی در هنگام استفاده های طولانی مدت از هدست جلوگیری می کند.
در هدبند هدست روی گوش ای فورتک مدل HS-800 نیز از فوم نرم استفاده شده که باعث راحت تر قرار گرفتن آن بر روی سر می شود. همچنین امکان تنظیم ارتفاع این هدبند متناسب با اندازه سر کاربر نیز وجود دارد. در مجموع با توجه به قیمت هدست ای فورتک A4tech HS-800، می توان کیفیت ساخت و دوام آن را مناسب ارزیابی کرد.

قابلیت های هدفون باسیم A4tech HS-800

قابلیت های هدفون باسیم A4tech HS-800
  • اتصال به دستگاه های دیگر از طریق کابل

هدست یا هدفون باسیم A4tech HS-800 در دسته هدست های باسیم جای دارد و به دو رابط 3.5 میلی متری مجزا برای میکروفون و هدفون مجهز است. بنابراین به آسانی می توانید این هدست با قیمت مناسب را به کامپیوتر و لپ تاپ متصل کرده و بدون نیاز به نصب درایور یا نرم افزار خاصی از آن استفاده نمایید. کابل متصل به هدست با سیم ای فورتک A4tech HS-800 دارای طول 1.8 متر است و قسمت میانی آن به صورت فنری طراحی شده است. این کابل از کیفیت ساخت مطلوبی برخوردار بوده و در برابر آسیب هایی مانند کشیدگی، قطعی، پاره شدن، گره خوردگی و در هم پیچیدن مقاومت قابل توجهی دارد. لازم به ذکر است که بر روی کابل هدست ای فورتک مدل A4tech HS-800 دکمه ولوم صدا نیز تعبیه شده که دسترسی به آن بسیار راحت است.
اتصال به دستگاه های دیگر از طریق کابل
  • ارائه صدایی با کیفیت و واضح

صدای ارائه شده توسط هدست استریو ای فورتک HS-800 از کیفیت و وضوح قابل قبولی برخوردار است و انتظارات شما را در هنگام پخش موسیقی و انجام بازی به خوبی برآورده می کند. این هدست استریو دارای محدوده فرکانسی 20 هرتز تا 20 هزار هرتز، امپدانس 32 اهم و حساسیت 97 دسی بل است و قادر به پخش انواع صداهای زیر و بمِ قابل شنیدن در محدوده شنوایی انسان می باشد. به طور کلی می توان از کیفیت صدای هدست A4tech HS-800 برای مصارف عادی اطمینان کامل داشت.

هدست با سیم ای فورتک A4tech HS-800

هدست با سیم ای فورتک A4tech HS-800
  • مجهز به میکروفون جهت مکالمه

بر روی کابل هدست ایفورتک A4tech HS-800 یک میکروفون تعبیه شده که از طریق آن می توانید به مکالمه بپردازید. این میکروفون از قابلیت حذف نویز (Noise Canceling) برخوردار است و صدای شما را به شکلی واضح و شفاف به طرف مقابل در هنگام مکالمه منتقل می کند. از این ویژگی برای تمرین زبان انگلیسی و تقویت مهارت اسپیکینگ نیز می توانید استفاده کنید.
مجهز به میکروفون جهت مکالمه

جمع بندی

هدست با سیم ای فورتک A4tech HS-800  با ویژگی هایی مانند ارائه صدای استریو و با کیفیت، مجهز بودن به میکروفون با قابلیت حذف نویز، اتصال آسان به کامپیوتر و لپ تاپ از طریق دو رابط 3.5 میلی متری مجزا برای هدفون و میکروفون و کیفیت ساخت بسیار مناسب یک انتخاب ایده آل برای کاربران معمولی به حساب می آید. این هدست امکان گوش دادن به موسیقی، تماشای فیلم و انجام بازی های کامپیوتری را برای شما فراهم می آورد و صدایی واضح و با کیفیت را ارائه می دهد.
هدست با سیم ای فورتک A4tech HS-800
شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید هدست با سیم ای فورتک HS-800 را دریافت کنید و یا برای این منظور به سایت شرکت ایده برتر مراجعه کنید. همچنین چنانچه قصد خرید اینترنتی هدست را از سایت ایده برتر دارید، این امکان برای شما مهیا است!
هدست با سیم ای فورتک A4tech HS-800

شارژر فندکی یوگرین Ugreen 40284

شارژر فندکی یوگرین 40284
تعداد درگاه خروجی: سه عدد
نوع درگاره خروجی: USB 2.0
سازگار با: شارژ گوشی آیفون، آیپد و آیپاد، پاوربانک، دستگاه های بلوتوثی مانند هدفون و اسپیکر، دوربین دیجیتال و دستگاه های دارای پورت USB

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین یوگرین 40284

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین یوگرین 40284
شارژر فندکی یوگرین Ugreen 40284 یکی از محصولات خوش ساخت و کاربردی شرکت یوگرین است که جریان برق مورد نیاز برای شارژ گوشی موبایل و دیگر دستگاه های دیجیتال (با ولتاژ 5 ولت) را از جریان برق تولید شده توسط باتری خودرو (با ولتاژ 12 تا 24 ولت) تأمین می کند. این شارژر فندکی دارای سه پورت خروجی می باشد و امکان شارژ سه دستگاه مختلف را به صورت هم زمان ایجاد می کند. از این جهت شارژر فندکی گوشی یوگرین 40284 علاوه بر راننده، برای دیگر سرنشینان خودرو نیز قابل استفاده است. پس اگر قصد مسافرت دسته جمعی با ماشین را دارید، شارژر فندکی ماشین یوگرین 40284 یک وسیله پرکاربرد برای شما خواهد بود.
مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین یوگرین 40284
  • یک شارژر فندکی با دوام و دارای طول عمر بالا

شرکت یوگرین در ساخت شارژر فندکی موبایل 40284 از مواد اولیه مرغوب شامل پلاستیک ABS و پلی کربنات (PC) استفاده کرده است. به همین دلیل این محصول دارای طول عمر بالایی است و در برابر آسیب هایی مانند رها شدن از دست و برخورد با زمین، وارد آمدن ضربات ناگهانی، فشار بیش از حد و خراشیدگی مقاومت بالایی دارد. به طوری که در صورت استفاده صحیح، می توانید بر روی این شارژر فندکی برای ماه ها و حتی سال ها حساب باز کنید.
یک شارژر فندکی با دوام و دارای طول عمر بالا
  • قابلیت شارژدهی به سه دستگاه مختلف به صورت هم زمان

با استفاده از شارژر فندکی Ugreen 40284 قادر خواهید بود تا سه دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید. این شارژر فندکی دارای سه پورت خروجی است که شدت جریان یکی از آنها 1.0 آمپر و شدت جریان دو پورت دیگر آن 2.4 آمپر می باشد. پیشنهاد می کنیم تا برای دستیابی به بهترین کیفیت در شارژدهی از پورت های 2.4 آمپریِ شارژر فندکی یوگرین 40284 برای شارژ تبلت، دوربین دیجیتال و دستگاه های پرمصرف و از پورت 1.0 آمپری آن برای شارژ موبایل و موزیک پلیر استفاده کنید. ضمن اینکه با متصل کردن موبایل به پورت های 2.4 آمپری این شارژر، می توانید از سرعت بالاتری در شارژ آن بهره مند شوید. این ویژگی به خصوص در هنگام نیاز به شارژ فوری گوشی کارایی بالایی پیدا می کند.

شارژر فندکی یوگرین Ugreen 40284

شارژر فندکی یوگرین Ugreen 40284
  • محافظت کامل از دستگاه های متصل به شارژر در برابر اختلالات احتمالی

یکی از ویژگی های کاربردی شارژر فندکی یوگرین Ugreen 40284 مجهز بودن آن به مدارهای داخلی محافظ است که باعث می شود تا این شارژر فندکی از دستگاه های متصل به آن در برابر اختلالاتی مانند شارژ بیش از حد، اتصال کوتاه، افزایش دما و نوسان شدت جریان و ولتاژ محافظت کند. این ویژگی که بر روی قیمت شارژر فندکی ماشین یوگرین Ugreen 40284 نیز مؤثر است، باعث افزایش طول عمر باتری گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال شما می شود.
محافظت کامل از دستگاه های متصل به شارژر در برابر اختلالات احتمالی
  • مناسب برای شارژ انواع گوشی های اندرویدی و iOS

در هنگام استفاده از شارژر فندکی یوگرین مدل Ugreen 40284 هیچ گونه محدودیتی برای شارژ گوشی ها و دستگاه های مختلف نخواهید داشت! این شارژر فندکی از طریق یک کابل MicroUSB برای شارژ تبلت ها و  گوشی اندرویدی کاربرد دارد. همچنین می توان از شارژر فندکی خودرو یوگرین 40284 از طریق یک کابل USB به لایتنینگ برای شارژ گوشی آیفون، آیپد و آیپاد استفاده کرد. ضمن اینکه علاوه بر گوشی و تبلت، می توان از این شارژر فندکی برای شارژ موزیک پلیر، پاوربانک، دستگاه های بلوتوثی مانند هدفون و اسپیکر، دوربین دیجیتال و دستگاه های دارای پورت USB نیز بهره برد.
مناسب برای شارژ انواع گوشی های اندرویدی و iOS

 جمع بندی

اگر قصد مسافرت های دسته جمعی و رانندگی طولانی مدت را دارید، شارژر فندکی یوگرین Ugreen 40284 کارایی بالایی برای شما خواهد داشت. با استفاده از این شارژر فندکی می توانید سه دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید و از سرعت قابل قبولی در شارژدهی آنها بهره مند شوید.
شارژر فندکی یوگرین Ugreen 40284
چنانچه قصد خرید اینترنتی شارژر فندکی یوگرین 40284 را دارید، برای دریافت قیمت و اطلاع از نحوه خرید آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. همچنین اگر در انتخاب شارژر فندکی مورد نظر خود به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان شرکت ایده برتر در این زمینه بهره مند شوید.
شارژر فندکی یوگرین Ugreen 40284