۱۳۹۹ مرداد ۱, چهارشنبه

پایه نگهدارنده گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Little Bee

پایه نگهدارنده گوشی موبایل شیائومی Little Bee
مکانیسم نگهداری گوشی:  صفحه نگهدارنده مکشی
قابلیت نصب: امکان قرار گرفتن بر روی میز
مناسب برای: انواع گوشی های اندرویدی و آیفونی

قابلیت و مشخصات هولدر موبایل شیائومی Little Bee

قابلیت و مشخصات هولدر موبایل شیائومی Little Bee
بسیاری از افراد از گوشی موبایل یا تبلت خود برای تماشای فیلم های سینمایی یا مطالعه کتاب های الکترونیکی استفاده می کنند. اگر جزء این دسته از افراد هستید، حتماً می دانید که در دست گرفتن گوشی موبایل یا تبلت به مدت طولانی و در ساعات متوالی مشکلات زیادی برای شما ایجاد خواهد کرد و باعث خستگی دست ها و از بین رفتن تمرکز شما می شود. به همین دلیل استفاده از هولدر موبایل می تواند کمک زیادی به شما بکند و این امکان را برایتان ایجاد کند تا بدون در دست گرفتن گوشی، بتوانید به صفحه نمایش آن دسترسی داشته باشید. یکی از هولدرهای موبایل فانتزی و جمع و جور موجود در بازار، هولدر موبایل شیائومی Little Bee است که همان طور که از عنوانش پیداست، به شکل یک زنبور عسل طراحی شده است. در ادامه بیشتر به معرفی ویژگی های پایه نگهدارنده گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Little Bee خواهیم پرداخت.
قابلیت و مشخصات هولدر موبایل شیائومی Little Bee
  • اتصال به بدنه گوشی به صورت مکشی

هولدر گوشی موبایل شیائومی Little Bee دارای ساختار فوق العاده ساده ای بوده و از یک صفحه نگهدارنده مکشی و بدنه ای کوچک تشکیل شده است. صفحه نگهدارنده این هولدر با ایجاد خلأ با سطوح صاف، باعث اتصال هولدر به شکلی کاملاً محکم به دستگاه مورد نظر شما می شود. پس برای استفاده از پایه نگهدارنده رومیزی شیائومی Little Bee تنها کافیست تا صفحه نگهدارنده آن را به بدنه صاف گوشی یا تبلت فشار دهید و سپس آنها را روی میز بگذارید! به همین سادگی هولدر نگهدارنده موبایل شیائومی Little Bee قابل استفاده خواهد بود!
اتصال به بدنه گوشی به صورت مکشی
  • سازگاری با انواع گوشی ها و تبلت ها

شما می توانید از پایه رومیزی نگهدارنده تبلت و موبایل شیائومی Little Bee برای نگه داشتن انواع گوشی های موبایل مانند آیفون 6 و 6 پلاس، گلکسی نوت 5، گلکسی S6 Edge و دیگر گوشی ها و تبلت ها استفاده کنید. البته بهتر است تا برای نگه داشتن تبلت، از دو عدد هولدر موبایل شیائومی Little Bee استفاده کنید تا تبلت به شکلی کاملاً محکم بر روی میز قرار گیرد. در کل با توجه به قیمت نگهدارنده گوشی موبایل شیائومی Little Bee، می توان آن را وسیله ای کارآمد برای نگه داشتن انواع گوشی موبایل و تبلت دانست و محدودیتی در استفاده از آن در ارتباط با دستگاه های مختلف نخواهید داشت.
سازگاری با انواع گوشی ها و تبلت ها

پایه نگهدارنده گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Little Bee

  • طراحی ظاهری فانتزی، کیفیت ساخت عالی

اگر به استفاده از محصولات فانتزی و خاص علاقه دارید، پایه نگهدارنده گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Little Bee برای شما ساخته شده است! همان طور که اشاره شد، این هولدر گوشی به شکل زنبور طراحی شده و دارای ظاهری جذاب است. نکته قابل توجه در رابطه با پایه نگهدارنده گوشی شیائومی Little Bee، ابعاد فوق العاده کوچک و جمع و جور آن است! این هولدر موبایل دارای 55 میلی متر طول و 36 میلی متر عرض می باشد و یکی از کوچک ترین هولدرهای موجود در بازار به شمار می آید. با وجود این ابعاد کوچک، هولدر موبایل شیائومی مدل Xiaomi Little Bee توانایی بالایی در نگه داشتن گوشی های مختلف دارد و نیازهای شما در این زمینه را به خوبی برطرف می کند.
طراحی ظاهری فانتزی، کیفیت ساخت عالی
از لحاظ کیفیت ساخت نیز پایه نگهدارنده رومیزی تبلت شیائومی Little Bee در وضعیت مطلوبی قرار دارد و در ساخت آن از سیلیکون مرغوب استفاده شده است. کیفیت ساخت این محصول به اندازه ای است که در صورت رها شدن از دست و برخورد با زمین آسیبی به آن وارد نخواهد شد. ضمن اینکه آسیب هایی مانند خط و خش، ضربه یا فشار نیز به آسانی قادر به صدمه زدن به نگهدارنده موبایل سیلیکونی شیائومی Little Bee نیستند.

جمع بندی

انواع مختلفی از هولدرهای موبایل در بازار موجود است که هرکدام متناسب با کیفیت ساخت و قابلیت هایی که دارند، دارای قیمت های متفاوتی هستند. پایه نگهدارنده گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Little Bee برای آن دسته از کاربرانی عرضه شده که به محصولی با قیمت مناسب و کارآمد نیاز دارند! طراحی ظاهری فانتزی، ابعاد جمع و جور، قابلیت استفاده آسان، اتصال محکم به بدنه گوشی و تبلت و سازگاری با انواع گوشی ها بخشی از ویژگی های هولدر موبایل شیائومی Little Bee به شمار می آیند.
پایه نگهدارنده گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Little Bee
چنانچه قصد خرید پایه رومیزی نگهدارنده تبلت و موبایل را دارید، برای دریافت قیمت و اطلاع از نحوه خرید آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین اگر قبلاً از این محصول استفاده کرده اید، با ثبت نظرات خود درباره آن در بخش کامنت های سایت ایده برتر می توانید به کاربران دیگر در انتخاب هولدر موبایل مورد نظرشان کمک کنید.
پایه نگهدارنده گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Little Bee

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر