۱۳۹۹ تیر ۱۴, شنبه

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA EH341

دیتا پروژکتور اپتما EH341
عمر لامپ: در حالت روشن 4000 ساعت، در حالت اکو 6000 ساعت ، در حالت روشن +داینامیک 6500 ساعت، در حالت اکو+ برابر 8000 ساعت
وضوح تصویر: WUXGA (1920 x 1200 پیکسل)
شدت روشنایی: 3500 لومن
نسبت کنتراست تصویر:
20000:1

معرفی ویدئو پروژکتور اپتما EH341

برای نمایش تصاویر در سالن های بزرگ و رویدادهای مختلف، استفاده از یک ویدئو پروژکتور قدرتمند و حرفه ای ضروری است. دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA EH341 یکی از مناسب ترین گزینه ها برای چنین کاربردهایی است و تصاویری شفاف و درخشان در ابعاد بسیار بزرگ به شما ارائه می دهد. پس اگر قصد خرید ویدئو پروژکتور با رزولوشن مناسب دارید و به دنبال یک دیتا ویدئو پروژکتور با دوام و کم هزینه هستید، ما به شما ویدئو پروژکتور اپتما EH341 را توصیه می کنیم. این ویدئو پروجکشن برای استفاده در سالن های همایش و کنفرانس، محیط های تجاری و تبلیغاتی و به طور کلی استفاده در سالن های بزرگ مهندسی شده و به خوبی انتظارات شما از یک ویدیو پروژکتور با کیفیت را برآورده می کند.
معرفی ویدئو پروژکتور اپتما EH341

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور OPTOMA EH341

  • پرزنتیشن های بزرگ و با کیفیت

دیتا پروژکتور OPTOMA EH341 برای نمایش به یک پنل DLP مجهز است و بالاترین سرعت پاسخدهی و نسبت کنتراست ویدئو پروژکتور دستگاه را به شما ارائه می دهد. لازم به ذکر است که نسبت کنتراست این ویدئو پروژکتور برابر با 20000:1 می باشد. بنابراین نواحی مشکی موجود در تصویر با وضوح و کیفیت مطلوبی به نمایش در می آید. نمایش دادن رنگ مشکی با عمق زیاد، باعث طبیعی تر شدن سایر رنگ ها می شود و بدین ترتیب تصاویر با کیفیت بهتری به نمایش در می آیند.
  • نمایش جزئیات با کیفیتی عالی

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم، میزان رزولوشن ویدئو پروژکتور اپتما مدل EH341 است که برابر با 1080×1920 پیکسل می باشد. از این جهت شما می توانید با استفاده از این دیتا پروژکتور از تصاویری با کیفیت FULL HD بهره مند شوید. با توجه به مشخصات این ویدئو پروژکتور فول اچ دی می توان گفت که جزئیات تصاویر نیز با وضوح و کیفیتی مطلوب بر روی پرده نمایش ویدئو پروژکتور در ابعاد بزرگ به نمایش در می آیند و مخاطبان شما کاملا تحت تاثیر  تصاویر قرار خواهند گرفت.
دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA EH341 توانایی نمایش تصاویر در ابعاد 41.8 اینچ تا 305 اینچ را با قدرت بزرگنمایی 1.1 برابر داراست. بنابراین می توان ادعا کرد که نمایش تصاویر واضح و رنگ هایی دقیق و شاداب این دیتا پروژکتور را برای استفاده در سالن های بزرگ مناسب کرده است.
قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور OPTOMA EH341
  • تصاویری شفاف و درخشان

اما یکی از ویژگی های ویدئو پروژکتور قابل حمل اپتما OPTOMA EH341 که استفاده از آن را در اتاق های نیمه روشن امکان پذیر کرده، میزان روشنایی 3500 انسی لومنی این پروژکتور است. این میزان شدت روشنایی ویدئو پروژکتور باعث می شود تا حتی در اتاق های نیمه روشن در طول روز نیز بتوانید از تصاویری شفاف و درخشان بدون نگرانی بابت افت وضوح آنها بهره مند شوید. بنابراین دیتا پروژکتور EH341 برای نمایش تصاویر در سالن های همایش، اتاق های سخنرانی و مراکز تجاری مناسب است.
  • قابلیت نمایش تصاویر 3 بعدی

علاوه بر موارد ذکر شده دیتا ویدئو پروژکتور OPTOMA EH341 با قابلیت نمایش تصاویر سه بعدی یا 3D از منابع پخش این امکان را به شما می دهد تا با استفاده از عینک های DLP LINK لذت تماشای تصاویر و فیلم های 3 بعدی و نزدیک به واقعیت را در این ویدئو پروژکتور سه بعدی تجربه کنید.
قابلیت نمایش تصاویر 3 بعدی
  • اتصال به دستگاه های دیگر

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما مدل OPTOMA EH341 از لحاظ پورت های ارتباطی تقریبا شامل پورت های اتصالی کاربردی می شود. این ویدئو پروجکشن سه بعدی شامل پورت های HDMI,VGA,USB می باشد، بنابراین برای اتصال این دیتا ویدئو پروژکتور به دستگاه های دیگر مانند لپ تاپ، کامپیوتر و تلویزیون مشکلی نخواهید داشت. علاوه بر این ویدئو پروژکتور سه بعدی اپتما EH341 به اسپیکر 10 واتی مجهز است و صدای قابل قبولی را در کنار تصاویر با کیفیت به شما ارائه می دهد.
اتصال به دستگاه های دیگر

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA EH341

  • قابلیت خاموشی خودکار

مورد دیگری که باید درباره ی قابلیت های ویدئو پروژکتور اپتما EH341 اشاره کنیم خاموش شدن خودکار در این دیتا پروژکتور است، بدین صورت که اگر پروژکتور برای مدتی بدون استفاده قرار بگیرد به طور خودکار خاموش می شود. این ویژگی در بهبود هزینه ها و صرفه جویی در مصرف انرژی اهمیت بسزایی دارد.
  • طراحی لامپ منحصر بفرد

از دیگر ویژگی های دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA EH341 عمر لامپ آن می باشد که بسته به شرایط محیطی و حالت های مختلف استفاده می تواند متفاوت باشد و همچنین به میزان مصرف شما از پروژکتور نیز بستگی دارد. عمر لامپ پروژکتور در حالت روشن برابر با 4000 ساعت و در حالت اکو (اقتصادی) برابر با 6000 ساعت و در حالت اکو+ برابر با 8000 ساعت می باشد. از این جهت می توانید تا مدت زمان طولانی از این دستگاه ویدئو پروژکتور قابل حمل استفاده کنید و از صرف هزینه های اضافی جلوگیری کنید. همچنین طراحی خاص و منحصر بفرد لامپ ویدئو پروژکتور مصرف برق را تا 70% کاهش می دهد.
طراحی لامپ منحصر بفرد
  • توقف صوتی و تصویری در زمان دلخواه

یکی از ویژگی های کاربردی دیتا پروژکتور اداری اپتما OPTOMA EH341 مجهز بودن به قابلیت AV MUTE می باشد، به این معنا که اگر در میان ارائه مطلبی به زمانی برای سخنرانی نیاز داشتید می توانید تصویری که به نمایش گذاشته اید را متوقف کنید تا توجه مخاطبان را به طور کامل به صحبت هایتان معطوف کنید. همچنین ویژگی بازگشت سریع ویدئو پروژکتور به شما این اجازه را می دهد تا اگر اشتباها دستگاه را خاموش کردید، در کمترین زمان بدون فوت وقت دوباره دیتا پروژکتور را روشن نمایید و از آن استفاده کنید.

جمع بندی

ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA EH341 با کیفیت بی نظیر در نمایش تصاویر و ارائه رنگ های شگفت انگیز مناسب برای استفاده در سالن های کنفرانس، اتاق های مدیران و اتاق جلسات می باشد. همچنین با ابعاد  315*224*99 میلیمتر و وزن 1.7 کیلوگرم قابلیت حمل آسان را برای شما فراهم می کند و در رده ویدئو پروژکتور های قابل حمل شرکت اپتما محسوب می شود بنابراین می توانید در هر مکان به راحتی از پروژکتور استفاده کنید.
دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA EH341

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر