۱۳۹۹ مرداد ۷, سه‌شنبه

لیبل پرینتر وین کد Wincode LP423N

لیبل پرینتر وین کد LP423N
مکانیزم چاپ: حرارتی مستقیم و انتقال حرارات
عرض چاپ:  108 میلی متر
سرعت چاپ: 127 میلی متر در ثانیه
وضوح چاپ: 203 dpi

معرفی پرینتر لیبل زن وین کد LP423N

اگر قصد خرید لیبل پرینتر با قیمت مناسب دارید و در جستجوی محصولی کارآمد، خوش ساخت و با دوام هستید، لیبل پرینتر وین کد Wincode LP423N انتخابی ایده آل برای شما خواهد بود. این لیبل پرینتر در محیط های مختلف کاری مانند تولیدی ها، خرده فروشی ها، مراکز درمانی، آزمایشگاه ها، انبارها، فروشگاه ها و... کارایی دارد و می توان از آن برای چاپ کاراکترهای مختلف، بارکدهای تک بعدی و بارکدهای دو بعدی بهره برد. از جمله ویژگی های پرینتر لیبل زن وین کد LP423N می توان به قابلیت چاپ به هر دو صورت حرارتی مستقیم و انتقال حرارت، سرعت و کیفیت بسیار مطلوب در چاپ و سازگاری با نرم افزار طراحی لیبل اشاره کرد.
معرفی پرینتر لیبل زن وین کد LP423N

قابلیت و مشخصات فنی لیبل پرینتر وین کد LP423N

  • توانایی چاپ به هر دو صورت حرارتی مستقیم و انتقال حرارت

یکی از ویژگی های کاربردی لیبل پرینتر وین کد LP423N توانایی آن در چاپ به هر دو صورت حرارتی مستقیم و انتقال حرارت است. در حالت چاپ به صورت حرارتی مستقیم مواد مصرفی لیبل پرینتر را لیبل های حرارتی تشکیل می دهند. شما می توانید از لیبل هایی با عرض 15 تا 120 میلی متر و ضخامت 0.06 تا 0.16 میلی متر در لیبل زن حرارتی وین کد LP423N استفاده کنید. همچنین امکان بهره بردن از لیبل های بهم پیوسته، دارای خط برش، دندانه دار، تگ و black mark در این دستگاه وجود دارد. توجه داشته باشید که حداکثر عرض چاپ لیبل پرینتر LP423N وین کد برابر با 108 میلی متر و حداکثر طول چاپ آن برابر با 4572 میلی متر است و از این جهت می توان از آن برای چاپ لیبل در ابعاد بزرگ نیز استفاده کرد.
قابلیت و مشخصات فنی لیبل پرینتر وین کد LP423N
در حالت چاپ به صورت انتقال حرارت باید علاوه بر لیبل، از انواع ریبون نیز در چاپگر لیبل وین کد مدل Wincode LP423N استفاده شود. در این حالت امکان چاپ بر روی لیبل های کاغذی، پی وی سی و متال نیز برای شما فراهم می شود. باید به این نکته اشاره کنیم که ریبون هایی با عرض بین 25.4 تا 110 میلی متر و طول حداکثر 300 متر در این دستگاه لیبل زن قابل استفاده است. دستگاه لیبل چسبان وین کد LP423N از قابلیت کالیبره شدن خودکار برخوردار بوده که باعث استفاده سریع تر و راحت تر از آن می شود.
  • چاپی سریع و دقیق بر روی لیبل را تجربه کنید!

اگر کیفیت چاپ برایتان اهمیت زیادی دارد، لیبل پرینتر وین کد Wincode LP423N تا حد زیادی انتظارات شما را برآورده می کند. این لیبل پرینتر حرارتی دارای رزولوشن 203 dpi است و موارد چاپ شده با آن از وضوح و میزان خوانایی بالایی برخوردارند. همچنین بارکدهای تک بعدی و دو بعدی چاپ شده با لیبل زن فروشگاهی وین کد LP423N از ماندگاری بالایی بهره می برند و برای مدتی طولانی کیفیت اولیه خود پس از چاپ را حفظ می کنند.
پرینتر حرارتی وین کد LP423N دارای سرعت چاپ 127 میلی متر بر ثانیه است و به خوبی از عهده وظایف نیمه سنگین و سنگین برمی آید. بنابراین با استفاده از این لیبل پرینتر قادر خواهید بود تا در مدت زمانی نسبتاً کوتاه، تعداد زیادی لیبل چاپ کرده و کارهایتان را با سرعت بالایی به پیش ببرید! در مجموع با توجه به قیمت دستگاه لیبل زن وین کد LP423N می توان سرعت و کیفیت چاپ آن را کاملاً مناسب دانست.
چاپی سریع و دقیق بر روی لیبل را تجربه کنید!

لیبل پرینتر وین کد Wincode LP423N

  • با دوام و خوش ساخت

بدنه دستگاه چاپ لیبل وین کد LP423N از پلاستیک دو لایه ساخته شده و به همین دلیل این محصول مقاومت بالایی در برابر آسیب های احتمالی مانند ضربه و فشار بیش از حد دارد. این لیبل پرینتر در ابعاد 220*198*288 میلی متر و وزن 2.5 کیلوگرم عرضه شده و به صورت رومیزی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که بدنه دستگاه لیبل زن رومیزی وین کد LP423N از طراحی Clamshell برخوردار بوده و درب کاور آن به سادگی باز می شود. از این جهت برای قرار دادن لیبل در دستگاه کار آسانی پیش رو خواهید داشت! ضمن اینکه در قسمت جلویی بدنه این دستگاه یک دکمه کنترلی و 8 نشانگر LED موجود است که به شما در استفاده راحت تر از آن کمک زیادی می کند.
با دوام و خوش ساخت
  • مشخصات پورت های ارتباطی

بر روی بدنه دستگاه لیبل زن وین کد LP423N پورت های USB 2.0 و RS-232 تعبیه شده که از طریق آنها و با استفاده از کابل های مربوطه می توانید دستگاه خود را به کامپیوتر متصل کنید. لازم به ذکر است که درایور این لیبل پرینتر با نسخه های مختلف سیستم عامل ویندوز سازگار است و مشکلی در نصب آن نخواهید داشت.
از دیگر مشخصات کاربردی لیبل پرینتر وین کد مدل LP423N باید به سازگاری آن با نرم افزار WinLabel اشاره کنیم که امکان طراحی لیبل های دلخواه را به شما می دهد. این پرینتر لیبل زن دارای 8 مگابایت حافظه داخلی و 16 مگابایت حافظه SDRAM است و فضای کافی برای ذخیره طرح های مختلف را در اختیار شما می گذارد.
مشخصات پورت های ارتباطی

جمع بندی

با استفاده از لیبل پرینتر وین کد Wincode LP423N از قابلیت چاپ بر روی لیبل های حرارتی، کاغذی، پی وی سی و متال به صورت یکجا بهره مند شوید! این لیبل پرینتر قابلیت چاپ به هر دو صورت حرارتی مستقیم و انتقال حرارت را دارد و سرعت و کیفیتی بسیار مطلوب را برای شما به ارمغان می آورد. توانایی چاپ انواع بارکدهای تک بعدی و دو بعدی، کیفیت ساخت عالی و قابلیت نصب و راه اندازی آسان از دیگر مشخصات دستگاه چاپ لیبل وین کد LP423N هستند.
چنانچه قصد خرید لیبل پرینتر رومیزی وین کد LP423N را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید آن را به شما ارائه دهند. همچنین اگر در رابطه با ویژگی های این محصول به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، سؤالات خود را در بخش کامنت های سایت ایده برتر مطرح کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به آنها رسیدگی کنند.
لیبل پرینتر وین کد Wincode LP423N

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر