۱۳۹۹ تیر ۲۸, شنبه

دستگاه ضبط صدا تسکو TSCO TR 906

دستگاه ضبط صدای تسکو TR 906
اسپیکر: دارد
فرمت خروجی:  MAV, MP3
حافظه: 8 گیگابایت
میزان شارژدهی: 15 ساعت

طراحی و قابلیت های ویس رکوردر تسکو TR 906

اگر به ضبط صدا در کلاس های درسی، سمینارها، همایش ها و کنفرانس ها نیاز دارید، ویس رکوردر تسکو TR 906 نیازهای شما را به خوبی برطرف می کند. این دستگاه ضبط صدا که محصول شرکت ایرانی تسکو است، هم از قابلیت ضبط و هم از قابلیت پخش صدا برخوردار بوده و یک وسیله کارآمد در این زمینه ها به شمار می آید. مجهز بودن به حافظه داخلی، پشتیبانی از کارت حافظه جانبی، ضبط صدا با کیفیتی بسیار مطلوب و قابلیت اتصال به کامپیوتر، میکروفون و هدفون بخشی از ویژگی های دستگاه ضبط صدا تسکو TSCO TR 906 است که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.
طراحی و قابلیت های ویس رکوردر تسکو TR 906
  • طراحی جمع و جور، قابلیت حمل آسان

با توجه به اینکه ضبط کننده صدا تسکو TR 906 دارای ابعاد 95*36*12.7 میلی متر و وزن فقط 75 گرم است، مشکلی برای حمل و جابجایی آن نخواهید داشت. از این جهت می توان این ویس رکوردر را برای مصارف دانشجویی و خبرنگاری کاملاً مناسب دانست.
ضبط کننده صدای دانشجویی تسکو TR 906 دارای کیفیت ساخت مناسبی نیز هست و بر روی بدنه آن از روکشی از جنس آلیاژ زینک استفاده شده است. به طور کلی این دستگاه ضبط صدا مقاومت قابل توجهی در برابر آسیب هایی مانند رها شدن از دست و برخورد با زمین، ضربه، فشار و خراشیدگی دارد و در صورت استفاده صحیح برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.
طراحی جمع و جور، قابلیت حمل آسان
  • دارای صفحه نمایش و دکمه های کنترلی کاربردی

صفحه نمایش دستگاه ضبط صدا تسکو مدل TR 906 از نوع خطی و 2 اینچی است و اطلاعاتی مانند مدت زمان سپری شده از ضبط، میزان شارژ تقریبی باتری و... بر روی آن قابل نمایش هستند. در قسمت پایینی این صفحه نمایش، دکمه های کنترلی ویس رکوردر شامل دکمه های آغاز ضبط (REC)، اتمام ضبط (STOP)، آغاز و توقف پخش (PLAY/PAUSE)، ایجاد فولدر و انتخاب حالت ضبط (MODE) تعبیه شده است. این دکمه های کنترلی در کنار صفحه نمایشِ دستگاه ضبط صدا دیجیتال تسکو TR 906 کار با دستگاه را حتی برای افراد تازه کار نیز بسیار آسان می کند.
دارای صفحه نمایش و دکمه های کنترلی کاربردی
  • ضبط صدا با کیفیتی عالی!

با استفاده از دستگاه ضبط صدا تسکو TSCO TR 906 از صدایی شفاف، واضح و با کیفیت بهره مند خواهید شد! این دستگاه قادر به ضبط صدا در فرمت های WAV (با کیفیت حداکثر 1536 kbps) و MP3 (با کیفیت حداکثر 192 kbps) است و انتظارات شما را به خوبی برآورد خواهد کرد. لازم به ذکر است که برای ضبط صدای حرفه ای تر، می توانید یک میکروفون خارجی را نیز به پورت مخصوص تعبیه شده بر روی بدنه ضبط کننده صدای خبرنگاری تسکو TR 906 متصل کنید. این ویژگی برای ضبط مصاحبه و مصارف خبرنگاری کارایی بالایی دارد. ضمن اینکه این ویس رکوردر به اسپیکر نیز مجهز است و از قابلیت پخش فایل های ضبط شده بهره می برد. با توجه به این مشخصات می توان قیمت دستگاه ضبط صدا تسکو TR 906 را مناسب ارزیابی کرد.
ضبط صدا با کیفیتی عالی!

دستگاه ضبط صدا تسکو TSCO TR 906

  • ظرفیت مناسب برای ذخیره فایل های ضبط شده، پشتیبانی از کارت حافظه جانبی

حافظه داخلی ویس رکوردر تسکو مدل TSCO TR 906 دارای ظرفیت 8 گیگابایت است. این میزان حافظه برای ضبط صدا به مدت 80 ساعت با قدرت 7 mAh و 25 ساعت با قدرت 23 mAh کفایت می کند. بنابراین بدون نگرانی بابت کمبود حافظه، می توانید از دستگاه ضبط کننده صدا تسکو TR 906 برای ضبط صدا در ساعات متوالی استفاده کنید. همچنین این ویس رکوردر از کارت حافظه MicroSD با ظرفیت حداکثر 16 گیگابایت نیز پشتیبانی می کند که در صورت نیاز به حافظه بیشتر، می توانید از این قابلیت نیز بهره ببرید.
برای انتقال فایل های ذخیره شده بر روی ویس رکوردر تسکو TR 906 می توانید به آسانی آن را از طریق کابل به کامپیوتر یا لپ تاپ متصل کنید. برای این منظور بر روی بدنه این دستگاه ضبط صدا یک پورت خروجی MicroUSB تعبیه شده است.
  • مجهز به باتری داخلی قابل شارژ

در دستگاه ضبط صدا TSCO TR 906 یک باتری داخلی لیتیوم پلیمری به منظور تأمین انرژی مورد نیاز دستگاه به کار رفته است. این باتری دارای ظرفیت 600 میلی آمپر ساعت است و شارژ کامل آن برای استفاده از دستگاه به مدت 15 ساعت کفایت می کند. پس با یک بار شارژ باتری آن می توانید بدون نگرانی از آن در تمام طول روز استفاده کنید.
دستگاه ضبط صدا تسکو TSCO TR 906

جمع بندی

در مجموع می توان دستگاه ضبط صدا تسکو TSCO TR 906 را با توجه به ویژگی هایی مانند کیفیت بسیار مطلوب در ضبط صدا، قابلیت اتصال به هدفون، میکروفون و کامپیوتر، کیفیت ساخت مناسب، پشتیبانی از کارت حافظه جانبی و شارژدهی قابل قبول باتری یک دستگاه ضبط صدا مناسب برای دانشجویان و خبرنگاران دانست. همچنین اگر به یک دستگاه ضبط صدا برای پادکست نیاز دارید، در این زمینه هم می توانید بر روی ویس رکوردر تسکو TSCO TR 906 حساب باز کنید.
برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید دستگاه ضبط صدا برای دانشجویان و دریافت قیمت آن از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان واحد فروش شرکت ایده برتر پارسیان تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه کنید. همچنین اگر در رابطه با ویژگی های این محصول به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، سؤالات خود را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر مطرح کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به آنها رسیدگی کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر