۱۳۹۹ مرداد ۴, شنبه

رول پلاتر کوتد 180 گرم عرض 106

رول پلاتر کوتد عرض 106 سانتی متر
رنگ: سفید
عرض رول: 106 سانتی متر
وزن کاغذ: 180 گرم
دستگاه های سازگار: تمامی پلاترها و کاتر پلاترهای پشتیبانی کننده از این سایز کاغذ

معرفی رول پلاتر کوتد 180 گرم عرض 106 سانتی متر

پلاتر دستگاهی است که برای چاپ نقشه های مهندسی، طرح های گرافیکی، بنر، پوستر و مواردی از این دست در ابعاد بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد. مواد مصرفی پلاترها را کارتریج و رول های کاغذ تشکیل می دهند که مرغوب بودن آنها نقش عمده ای در کیفیت چاپ دستگاه دارد. رول پلاتر کوتد یکی از انواع رول های کاغذی است که شما می توانید در یک دستگاه پلاتر از آن استفاده کنید. این نوع کاغذ از دو بخش شامل کاغذ اصلی و لایه کوتینگ (Coating) تشکیل شده که در واقع نوعی پوشش برای جذب جوهر و جلوگیری از پخش شدن آن بر روی کاغذ می باشد. به طور کلی رول کوتد برای چاپ جوهر افشان مورد استفاده قرار می گیرد و دارای سطحی مات است. پس اگر دقت و ظرافت در چاپ رنگی برایتان اهمیت زیادی دارد، رول کوتد انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.
معرفی رول پلاتر کوتد 180 گرم عرض 106 سانتی متر

رول پلاتر کوتد 180 گرم عرض 106

رول های کوتد در سایزها و وزن های مختلفی تولید و روانه بازار می شوند. اگر به چاپ در ابعاد بزرگ در کسب و کار خود نیاز دارید، رول پلاتر کوتد 180 گرم عرض 106 سانتی متر نیازهای شما را به خوبی برطرف می کند. این رول پلاتر همان طور که از عنوانش پیداست با وزن 180 گرم و عرض 106 سانتی متر عرضه شده و در تمامی پلاترها و کاتر پلاترهای سازگار با این سایز کاغذ قابل استفاده می باشد.
رول کوتد 180 گرم عرض 106 سانتی متر همان طور که اشاره شد برای چاپ جوهر افشان گزینه ایده آلی است و با جوهرهای Dye و Pigment به خوبی سازگار است. به طوری که حتی جزئیات موجود در طرح های گرافیکی، نقشه های مهندسی، بنرها و پوسترهای مورد نظر شما نیز با رنگ هایی طبیعی و دقیق بر روی آن چاپ می شوند. در واقع با استفاده از رول کوتد مدل 180 گرم عرض 106 سانتی متر می توانید به بالاترین کیفیت عملکرد دستگاه پلاتر خود دست یافته و رضایت مشتریان تان را به بهترین شکل جلب نمایید.
رول پلاتر کوتد 180 گرم عرض 106
رول کوتد 180 گرم عرض 106 سانتی متر از ماندگاری قابل توجهی نیز برخوردار است و برای مدتی طولانی کیفیت اولیه خود را حفظ می کند. به طوری که در شرایط محیطی مختلف می توان بر روی استفاده از آن حساب باز کرد. در مجموع با توجه به قیمت رول کوتد 180 گرم عرض 106 سانتی متر می توان ماندگاری و کیفیت آن را کاملاً ایده آل ارزیابی کرد.

جمع بندی

با خرید رول پلاتر کوتد 180 گرم عرض 106 می توانید از چاپی با کیفیت در ابعاد بزرگ بهره مند شوید! این محصول در انواع پلاترها و کاتر پلاترهای سازگار با این سایز کاغذ (عرض 106 سانتی متر) قابل استفاده بوده و کیفیتی عالی در چاپ جوهر افشان را برای شما به ارمغان می آورد.
رول پلاتر کوتد 180 گرم عرض 106
شرکت ایده برتر پارسیان با سال ها سابقه در زمینه فروش انواع پلاتر، کاتر پلاتر و مواد مصرفی ماشین اداری آماده ارائه رول کوتد 180 گرم عرض 106 سانتی متر با بهترین قیمت بازار به شما می باشد. چنانچه قصد خرید رول پلاتر را دارید با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت رول پلاتر کوتد و نحوه خرید آن را به شما ارائه دهند. همچنین با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر می توانید نسبت به خرید اینترنتی این محصول اقدام کرده و آن را درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر