۱۳۹۹ تیر ۱۱, چهارشنبه

پرینتر لیزری تک کاره ریکو Ricoh SP 5300DN

پرینتر ریکو SP 5300DN
چاپ: سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: لیزری
سرعت چاپ: مشکی: 52 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: 1200*1200 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی چاپگر تک کاره لیزری ریکو SP 5300DN

پرینتر یکی از وسایل پرکاربرد و ضروری در محیط های شرکتی و اداری محسوب می شود و نقش مهمی در بهبود بازده کاری کارمندان دارد. از جمله پرینترهای لیزری موجود در بازار، می توان به پرینتر ریکو مدل SP 5300DN اشاره کرد که از قابلیت چاپ سیاه و سفید به هر دو صورت یک رو و دو رو برخوردار است. این پرینتر تک کاره لیزری مشکی برای استفاده در شرکت ها، ادارات، سازمان ها و کسب و کارهایی با حجم کاری متوسط گزینه ایده آلی بوده و به خوبی انتظارات شما از یک چاپگر با کیفیت را برآورده می سازد.
معرفی چاپگر تک کاره لیزری ریکو SP 5300DN

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره ریکو SP 5300DN

  • کیفیت عالی در چاپ سیاه وسفید

اولین نکته ای که در رابطه با پرینتر لیزری تک کاره ریکو Ricoh SP 5300DN می توان گفت، کیفیت چاپ عالی آن است. این پرینتر لیزری دارای رزولوشن 1200*1200 dpi  است و کوچکترین جزئیات موجود در فایل های مورد نظر شما را با وضوحی کاملا مطلوب به چاپ می رساند. چاپگر تک کاره لیزری ریکو SP 5300DN در چاپ تصاویر به خصوص متن های سیاه و سفید کارایی بالایی دارد و بهترین کیفیت در چاپ را به شما ارائه می دهد.
قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره ریکو SP 5300DN
  • در کمترین زمان به اندازه دلخواه پرینت بگیرید

همچنین اگر سرعت چاپ برایتان اهمیت دارد، پرینتر تک کاره ریکو SP 5300DN انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. این پرینتر لیزری مشکی پس از 21 ثانیه بعد از روشن کردن گرم می شود و برای اولین پرینت به 6 ثانیه زمان نیاز دارد، پس از آن قادر به چاپ 52 برگ در دقیقه خواهد بود. از این جهت می توان پرینتر Ricoh SP 5300DN را یک چاپگر اداری با سرعت مناسب دانست که برای چاپ های متوالی در تعداد متوسط ایده آل می باشد.
پرینتر رومیزی ریکو Ricoh SP 5300DN برای مصارف در حجم کم و متوسط طراحی شده و قادر به انجام 16600 پرینت در ماه می باشد. از این پرینتر اداری می توان در ادارات، شرکت ها ، سازمان ها و کسب و کارهایی با حجم کاری متوسط استفاده کرد.
در کمترین زمان به اندازه دلخواه پرینت بگیرید

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Ricoh SP 5300DN

  • چاپ ماندگار با کارتریج های با دوام

مواد مصرفی پرینتر لیزری Ricoh SP 5300DN شامل یک تونر کارتریج مشکی از مدل MP 601 می شود. ظرفیت این تونر کارتریج برابر با 25000 برگ است و از جمله با کیفیت ترین و بهترین تونر کارتریج های ریکو به شمار می آید. با استفاده از این تونر کارتریج برای مدتی طولانی کیفیت چاپ اسناد مورد نظر شما تضمین شده است. شما می توانید انواع تونر کارتریج ریکو را از شرکت ایده برتر پارسیان و از طریق تماس با شماره 021-73027 تهیه نمایید.
کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Ricoh SP 5300DN
  • ظرفیت بالا در ذخیره کاغذ

پرینتر لیزری تک کاره ریکو Ricoh SP 5300DN در حالت استاندارد به یک سینی 500 برگی و یک سینی چند منظوره 100 برگی مجهز است و انواع کاغذهای معمولی در سایز A4، سبک، ضخیم، رنگی، سربرگ دار، از پیش چاپ شده، پانچ شده، بازیافتی، پاکت نامه و لیبل در آنها قابل استفاده می باشند. این پرینتر از چهار سینی 500 برگی دیگر نیز پشتیبانی می کند که در صورت نیاز به تعداد کاغذ بیشتر در کارهایتان می توانید آن را به صورت جداگانه تهیه نمایید.
ظرفیت بالا در ذخیره کاغذ

پرینتر لیزری تک کاره ریکو Ricoh SP 5300DN

  • قابلیت استفاده از شبکه های کابلی قدرتمند

اتصال پرینتر لیزری مشکی رومیزی ریکو SP 5300DN با دستگاه های دیگر مانند کامپیوتر از طریق کابل و پورت های USB تعبیه شده بر روی بدنه آن انجام می گیرد. همچنین این دستگاه پرینتر لیزری به پورت اترنت مجهز است که از طریق آن می توانید از پرینتر در شبکه های کابلی پرسرعت استفاده کنید. بنابراین اگر قصد کار با پرینتر تحت شبکه ریکو SP 5300DN را به صورت گروهی و تیمی دارید، این امکان به آسانی برای شما مهیا است.
قابلیت استفاده از شبکه های کابلی قدرتمند
  • قابلیت پرینت از راه دور

همچنین با استفاده از پرینتر لیزری ریکو مدل Ricoh SP 5300DN قادر خواهید بود تا در هر جایی که حضور دارید، فایل های مورد نظرتان را چاپ کنید. این پرینتر با سرویس های Google Cloud Print و AirPrint سازگار است که با ثبت دستگاه خود در آنها، قادر خواهید بود تا از طریق اینترنت فایل ها را به آن ارسال و دستور چاپشان را صادر نمایید. علاوه بر این چاپگر اداری ریکو SP 5300DN از اپلیکیشن RICOH Smart Device Connector  نیز پشتیبانی می کند. این اپلیکیشن با انواع گوشی های اندرویدی و ios سازگار است و قابلیت کنترل پرینتر از طریق گوشی را به شما می دهد.
قابلیت پرینت از راه دور
  • سخت افزاری قدرتمند

در پرینتر سیاه و سفید ریکو SP 5300DN از سخت افزاری قدرتمند شامل پردازنده مرکزی 1.46 گیگا هرتزی، حافظه رم 2 گیگابایتی استفاده شده است همچنین می توانید به صورت اختیاری از یک هارد دیسک 320 گیگا بایتی در صورت لزوم استفاده کنید. این مجموعه سخت افزاری هم فضای مناسب برای ذخیره فایل های مورد نظر جهت چاپ را برای شما فراهم می کند و هم باعث عملکرد سریع و روان دستگاه می شود. به طوری که در هنگام کار کردن با آن مشکلاتی مانند هنگ کردن و کند شدن رخ نخواهد داد.
سخت افزاری قدرتمند

جمع بندی

در مجموع می توان پرینتر لیزری تک کاره ریکو Ricoh SP 5300DN را یک پرینتر با دوام و با کیفیت دانست که هم برای کاربران خانگی و هم برای ادارات مناسب می باشد. از جمله مشخصات مهم این پرینتر سرعت چاپ بسیار مناسب و کیفیت چاپ عالی اشاره کرد. شما می توانید برای دریافت قیمت بهترین پرینتر های لیزری سیاه و سفید و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید انواع پرینتر لیزری موجود در بازار، باشماره 021-73027 تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید.
پرینتر لیزری تک کاره ریکو Ricoh SP 5300DN

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر