۱۳۹۹ تیر ۲۲, یکشنبه

هارد دیسک اکسترنال ای دیتا ADATA HD710 Pro با ظرفیت 1 ترابایت

هارد دیسک اکسترنال ای دیتا HD710 Pro
نوع اتصال: با سیم
نوع رابط: USB 3.1 (سازگار با رابط USB 2.0)
نوع هارد دیسک: قابل حمل
ظرفیت حافظه هارد دیسک: 1 ترابایت

طراحی و ساخت هارد دیسک اکسترنال ای دیتا HD710 Pro

هارد اکسترنال ای دیتا HD710 Pro را می توان یکی از مقاوم ترین هارد دیسک های اکسترنال موجود در بازار دانست که به طور کامل در برابر نفوذ مایعات، گرد و غبار، شوک، ضربه و لغزش مقاوم است. این هارد اکسترنال که با ظرفیت یک ترابایت روانه بازار شده، فضای کافی برای ذخیره فایل های مختلف مانند فیلم، موزیک، عکس، PDF، ورد، اکسل و... را در اختیار شما می گذارد و از اطلاعات ذخیره شده بر روی آن به خوبی محافظت می کند. مجهز بودن به گواهینامه نظامی در زمینه استحکام بالا، طراحی ظاهری زیبا، مجهز بودن به سنسور شوک و امکان اتصال کابل به بدنه برخی از ویژگی هایی است که سبب محبوبیت هارد دیسک اکسترنال ای دیتا ADATA HD710 Pro با ظرفیت 1 ترابایت در میان کاربران شده است.
طراحی و ساخت هارد دیسک اکسترنال ای دیتا HD710 Pro
  • طراحی به صورت ضد آب و ضد گرد و غبار

با استفاده از هارد دیسک اکسترنال ای دیتا HD710 Pro دیگر نگران از دست رفتن اطلاعات به دلیل نفوذ مایعات و گرد و غبار نخواهید بود! این هارد اکسترنال دارای استاندارد IP68 است و به مدت 60 دقیقه در عمق دو متری آب دوام می آورد. همچنین هارد اکسترنال ای دیتا مدل HD710 Pro در مقابل گرد و خاک کاملاً مقاوم است و در شرایط جوی بیابان هم قابل استفاده می باشد! ضمن اینکه پورت رابط این هارد اکسترنال 1 ترابایت توسط درپوش پلاستیکی در برابر صدمات محیطی محافظت می شود. پس با خیالی راحت می توانید از هارد دیسک HD710 Pro در فضاهای باز و محیط های بیرونی استفاده کنید.
طراحی به صورت ضد آب و ضد گرد و غبار
  • یک سپر غیرقابل نفوذ!

هارد اکسترنال 1 ترابایت ای دیتا HD710 Pro دارای ساختاری سه لایه است و مانند یک سپر غیرقابل نفوذ از اطلاعات ذخیره شده بر روی آن محافظت می کند! لایه بیرونی این هارد دیسک اکسترنال از سیلیکون سخت و لایه میانی آن از پلاستیک ضد شوک ساخته شده و در بخش داخلی آن از دو بالشتک استفاده شده است. این نوع طراحی سبب می شود تا ضربات و شوک های وارد شده به هارد دیسک در جهت های مختلف دفع شود و آسیبی به بخش داخلی آن وارد نشود. در همین راستا باید به این نکته هم اشاره کنیم که هارد اکسترنال ضد ضربه ای دیتا HD710 Pro موفق به اخذ گواهینامه نظامی در زمینه مقاومت در برابر شوک و ضربه نیز شده و تست های ارتش ایالات متحده را به خوبی پشت سر گذاشته است. مطابق با این گواهینامه این هارد اکسترنال ضد ضربه در صورت سقوط از ارتفاع حداکثر 1.5 متری صدمه نخواهید دید.
یک سپر غیرقابل نفوذ!
  • طراحی ظاهری جذاب و هوشمندانه!

هارد دیسک ADATA HD710 Pro به گونه ای طراحی شده که به آسانی می توانید کابل رابط آن را به بدنه متصل کنید. به این ترتیب نیازی به حمل جداگانه کابل USB نخواهید داشت. علاوه بر این، هارد اکسترنال ای دیتا HD710 Pro دارای طراحی ظاهری جذاب و کاربر پسندی نیز هست و در رنگ های زرد، آبی، قرمز و مشکی قابل تهیه می باشد.
مورد قابل ذکر دیگر در این رابطه قابلیت حمل و جابجایی آسان هارد اکسترنال رومیزی ای دیتا HD710 Pro است. این هارد دیسک 1 ترابایت در ابعاد 133.3 * 98.5 * 21.5 میلی متر و وزن 270 گرم عرضه شده و می توانید آن را با قرار دادن در کیف لپ تاپ یا کوله پشتی به راحتی به مکان های مختلف حمل کنید.
طراحی ظاهری جذاب و هوشمندانه!

مشخصات فنی هارد اکسترنال ای دیتا HD710 Pro

  • اطلاع از شوک های وارد شده به هارد از طریق سنسور مخصوص

اگر در هنگام انتقال اطلاعات به هارد دیسک اکسترنال ای دیتا مدل ADATA HD710 Pro شوک یا ضربه ای وارد شود، این هارد این موضوع را از طریق نشانگر LED تعبیه شده بر روی بدنه آن به شما اطلاع می دهد و عمل انتقال فایل را متوقف می کند. این نشانگر LED در لحظه اتصال هارد به دستگاه مورد نظر شما با رنگ آبی روشن می شود و در حین انتقال اطلاعات به صورت چشمک زن در می آید. اما اگر به هارد شوک یا ضربه ای وارد شود، نشانگر به صورت قرمز چشمک زن در می آید. همچنین اگر نشانگر LED هارد دیسک اکسترنال 1 ترابایت ای دیتا HD710 Pro با رنگ قرمز و ثابت باقی ماند، خطای دیسک رخ داده و امکان انتقال اطلاعات وجود نخواهد داشت.
مشخصات فنی هارد اکسترنال ای دیتا HD710 Pro
  • سرعت ایده آل در انتقال فایل

اگر قبلاً از هاردهای اکسترنال استفاده کرده اید، حتماً می دانید که سرعت آن در انتقال اطلاعات اهمیت زیادی دارد! اگر هارد مورد استفاده شما در این زمینه کارایی نداشته باشد، وقت زیادی از شما هدر خواهد رفت و به خصوص در هنگام کار با فایل های حجیم به مشکل می خورید. اما هارد دیسک اکسترنال ای دیتا ADATA HD710 Pro با ظرفیت 1 ترابایت با توجه به اینکه به رابط USB 3.1 مجهز است، سرعتی ایده آل در انتقال فایل را برای شما به ارمغان می آورد. رابط USB 3.1 از نسل جدید رابط های USB به شمار می آید و از عملکردی بسیار سریع تر نسبت به رابط USB 2.0 برخوردار است. البته هارد دیسک ای دیتا HD710 Pro از رابط USB 2.0 نیز پشتیبانی می کند که برای این منظور باید از کابل Y شکل برای اتصال آن به دستگاه مورد نظرتان استفاده کنید. چرا که در این حالت، هارد به دو پورت USB 2.0 برای انتقال اطلاعات و تأمین انرژی نیاز خواهد داشت.
سرعت ایده آل در انتقال فایل

هارد دیسک اکسترنال ای دیتا ADATA HD710 Pro با ظرفیت 1 ترابایت

  • قابلیت استفاده فوق العاده آسان

برای استفاده از هارد دیسک اکسترنال ای دیتا ADATA HD710 Pro با ظرفیت 1 ترابایت تنها کافیست تا کابل رابط آن را به پورت USB دستگاه مورد نظرتان متصل کنید و پس از آن بلافاصله هارد آماده به کار خواهد بود. این هارد اکسترنال با سیستم عامل های ویندوز (تمام نسخه ها)، مک (نسخه 10.6 به بعد) و لینوکس (نسخه 2.6 به بعد) سازگار است و برای استفاده از آن در ارتباط با دستگاه های مختلف کار راحتی پیش رو خواهید داشت. با توجه به این مشخصات، قیمت هارد دیسک اکسترنال 1 ترابایت ای دیتا HD710 Pro کاملاً مناسب ارزیابی می شود.
قابلیت استفاده فوق العاده آسان

جمع بندی

اگر قصد خرید هارد دیسک اکسترنال دارید و به دنبال محصولی با دوام، خوش ساخت و کارآمد هستید، هارد اکسترنال ای دیتا HD710 Pro با ظرفیت یک ترابایت انتخاب ایده آلی برای شما خواهد بود. این هارد اکسترنال به صورت ضد آب و ضد گرد و غبار طراحی شده و دارای گواهینامه نظامی می باشد. مطابق با این گواهینامه هارد اکسترنال ضد ضربه ای دیتا HD710 Pro در برابر ضربه، شوک و سقوط از ارتفاع کاملاً مقاوم است.
هارد دیسک اکسترنال ای دیتا ADATA HD710 Pro با ظرفیت 1 ترابایت
برای دریافت قیمت هارد اکسترنال ضد ضربه و ضد آب و اطلاع از نحوه خرید هارد اکسترنال و دیگر لوازم جانبی کامپیوتر به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر تماس بگیرید. همچنین اگر قبلاً از این محصول استفاده کرده اید، می توانید نظرات خود درباره آن را از طریق ثبت در بخش کامنت های سایت ایده برتر با کاربران دیگر به اشتراک بگذارید.
هارد دیسک اکسترنال ای دیتا ADATA HD710 Pro با ظرفیت 1 ترابایت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر