۱۳۹۹ مرداد ۷, سه‌شنبه

لیبل پرینتر دایمو DYMO Omega

لیبل پرینتر دایمو Omega
نوع برش: دستی
نوع کاغذ: نوار لیبل های رنگی  (قرمز، آبی و قرمز)
سایز کاغذ:  9 میلی متر

معرفی پرینتر لیبل زن دایمو Omega

لیبل پرینتر دایمو مدل Omega یکی از پرینترهای لیبل زن دستی است که برای مصارف خانگی و سبک طراحی و روانه بازار شده است. کار با این لیبل پرینتر به اندازه ای آسان است که حتی کودکان نیز قادر به چاپ با آن خواهند بود! شما می توانید لیبل های چاپ شده با لیبل پرینتر دایمو DYMO Omega را بر روی کتاب و دفتر دانش آموزان، قفسه کمد و کتابخانه، کابینت آشپزخانه، CD و DVD و کاور فیلم، ابزارآلات، کاور لباس و مواردی از این دست بچسبانید و از آنها برای نظم بخشیدن به وسایل و فضای داخلی منزل خود استفاده کنید. برای آشنایی بیشتر با مشخصات پرینتر لیبل زن دایمو Omega با ما تا انتهای متن همراه باشید.
معرفی پرینتر لیبل زن دایمو Omega

قابلیت و مشخصات فنی لیبل پرینتر دایمو Omega

  • قابلیت استفاده فوق العاده آسان!

برای چاپ با لیبل پرینتر Omega دایمو نیاز به استفاده از برق و باتری قلمی وجود ندارد و شما می توانید به آسانی به صورت دستی با آن کار کنید. به این ترتیب که با چرخاندن صفحه گرد موجود در قسمت بالایی بدنه کاراکتر حرفی یا عددی مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس با یک کلیک ساده می توانید آن را بر روی لیبل چاپ کنید. این پرینتر لیبل زن توانایی چاپ 49 کاراکتر را دارد و کاملاً برای مصارف خانگی می توان بر روی آن حساب باز کرد. چاپگر لیبل دایمو مدل DYMO Omega به یک کاتر نیز مجهز است که در برش زدن لیبل و جدا کردن پوشش روی آن کمک زیادی به شما می کند. کار با این دستگاه علاوه بر آسان بودن، لذت بخش نیز هست و به خصوص باعث سرگرمی کودکان نیز می شود!
قابلیت و مشخصات فنی لیبل پرینتر دایمو Omega
  • سازگار با لیبل های 9 میلی متری

شما می توانید از نوارهای لیبل با عرض 9 میلی متر و در رنگ های مشکی، آبی و قرمز در لیبل پرینتر دایمو DYMO Omega استفاده کنید. لازم به ذکر است که درب کاور این لیبل پرینتر به راحتی باز می شود و برای تعویض رول نوار لیبلِ داخل آن کار سختی پیش رو نخواهید داشت! همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که لیبل چاپ شده توسط پرینتر لیبل زن دایمو Omega از قسمت بالایی دستگاه خارج می شود.
سازگار با لیبل های 9 میلی متری

لیبل پرینتر دایمو DYMO Omega

  • کیفیت ساخت بسیار مطلوب

شرکت دایمو در ساخت لیبل پرینتر مدل Omega از پلاستیک مرغوب استفاده کرده و به همین دلیل این محصول از کیفیت ساخت بسیار مطلوبی بهره می برد. به طوری که این لیبل پرینتر در برابر آسیب هایی مانند سقوط از ارتفاع کم، ضربه، فشار و خراشیدگی مقاومت قابل توجهی دارد و در صورت استفاده صحیح برای ماه ها و حتی سال ها پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. پس اگر لیبل زن دستی دایمو Omega در حین استفاده به طور اتفاقی از دستتان رها شد و به زمین برخورد کرد، نگران آسیب دیدن آن نباشید! در مجموع با توجه به قیمت پرینتر لیبل زن دایمو Omega می توان کیفیت ساخت آن را ایده آل ارزیابی کرد.
کیفیت ساخت بسیار مطلوب

جمع بندی

اگر قصد خرید لیبل پرینتر برای مصارف خانگی و چاپ لیبل های کوچک دارید، لیبل پرینتر دایمو DYMO Omega را مد نظر داشته باشید! این دستگاه به صورت دستی و بدون نیاز به برق و باتری کار می کند و از قابلیت چاپ بر روی نوارهای لیبل رنگی 9 میلی متری برخوردار است.
لیبل پرینتر دایمو DYMO Omega
شما می توانید نسبت به خرید دستگاه لیبل زن دایمو Omega با بهترین قیمت بازار از شرکت ایده برتر پارسیان اقدام کنید. برای این منظور با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید آن را به شما ارائه دهند. همچنین اگر قبلاً از این محصول استفاده کرده اید، با ثبت نظرات خود درباره آن در بخش کامنت های سایت ایده برتر می توانید به کاربران دیگر در انتخاب لیبل پرینتر مورد نظرشان کمک کنید.
لیبل پرینتر دایمو DYMO Omega

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر