۱۳۹۹ تیر ۲۲, یکشنبه

پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Knight Motorcycle

پایه نگهدارنده موبایل باسئوس Knight Motorcycle
مکانیسم نگهداری گوشی: گیره نگهدارنده
قابلیت نصب: بر روی دسته دوچرخه و موتور سیکلت
مناسب برای: انواع گوشی های اندرویدی و آیفون در سایز 4 تا 6.5 اینچی

قابلیت و مشخصات هولدر موبایل باسئوس Knight Motorcycle

با استفاده از هولدر موبایل باسئوس Knight Motorcycle قادر خواهید بود تا در هنگام دوچرخه سواری یا راندن موتور سیکلت به گوشی خود دسترسی داشته باشید و بتوانید بدون نیاز به در دست گرفتن آن، با اپلیکیشن های مسیریابی و نقشه کار کنید. این پایه نگهدارنده قابلیت نصب بر روی دسته دوچرخه یا موتور سیکلت را دارد و با انواع گوشی های موبایل 4 تا 6.5 اینچی سازگار می باشد. علاوه بر این، نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Knight Motorcycle از کیفیت ساخت بسیار مطلوبی نیز برخوردار است و برای سال ها پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. پس اگر قصد خرید هولدر موبایل دارید و در جستجوی محصولی خوش ساخت و با دوام هستید، پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Knight Motorcycle را مد نظر داشته باشید.
قابلیت و مشخصات هولدر موبایل باسئوس Knight Motorcycle
  • قابلیت استفاده فوق العاده آسان

برای استفاده از پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Knight Motorcycle تنها کافیست تا آن را از طریق گیره تعبیه شده در قسمت پایینی بدنه آن به دسته دوچرخه یا موتور سیکلت خود متصل کنید. به طور کلی گیره به کار رفته در این هولدر قابلیت باز شدن از 28 تا 34 میلی متر را دارد و می توان آن را بر روی انواع موتور سیکلت و دوچرخه با قطر دسته های متفاوت نصب کرد. مورد قابل ذکر در این رابطه، نصب محکم و مقاومت بالای هولدر باسئوس Knight Motorcycle در برابر تکان های ناشی از حرکت است. پس با خیالی راحت می توانید از این هولدر در هنگام دوچرخه سواری یا راندن موتور سیکلت در خیابان های شهری یا جاده های بین شهری استفاده کنید.
قابلیت استفاده فوق العاده آسان
  • سازگار با گوشی های موبایل 4 تا 6.5 اینچی

پایه نگهدارنده موبایل مناسب موتور و دوچرخه باسئوس مدل Baseus Knight Motorcycle به دو بازوی نگهدارنده در کناره های بدنه مجهز است که به آسانی می توان فاصله میان آنها را تنظیم کرد. بنابراین شما می توانید از این نگهدارنده گوشی موبایل برای نگه داشتن انواع گوشی های موبایل در سایزهای مختلفِ 4 تا 6.5 اینچی استفاده کنید. ضمن اینکه باید به این نکته هم اشاره کنیم که پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Knight Motorcycle گوشی را به شکلی کاملاً محکم و ثابت بر روی خود نگه می دارد و تکان های ناشی از پیچ ها، سرعت گیرها و دست اندازها تأثیری بر روی عملکرد آن نخواهند داشت.
سازگار با گوشی های موبایل 4 تا 6.5 اینچی

پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Knight Motorcycle

  • دارای بدنه فلزی، مقاوم در برابر زنگ زدگی تا 10 سال!

از آنجا که هولدر موبایل برای دوچرخه و موتورسیکلت در فضای باز مورد استفاده قرار می گیرند، همواره در معرض آسیب های محیطی قرار دارند. پس اگر هولدر مورد استفاده شما دارای کیفیت ساخت پایینی باشد، خیلی زود ناچار به تعویض آن خواهید شد! بدنه هولدر نگهدارنده موبایل دوچرخه سواری باسئوس Knight Motorcycle از آلیاژ مرغوب آلومینیوم ساخته شده که تا 10 سال در برابر زنگ زدگی و خوردگی مقاوم است. از این جهت خیالتان بابت طول عمر بالا و مقاومت عالی آن در برابر آسیب های محیطی راحت خواهد بود.
باید به این نکته هم اشاره کنیم که در قسمت داخلی بازوها و بر روی صفحه نگهدارنده پایه نگهدارنده موبایل موتور سیکلت باسئوس Knight Motorcycle سیلیکون نرم به کار رفته و به همین دلیل هیچ گونه خط و خشی بر روی بدنه گوشی شما در هنگام قرار دادن آن بر روی هولدر نمی افتد.
دارای بدنه فلزی، مقاوم در برابر زنگ زدگی تا 10 سال!
  • امکان تنظیم زاویه دید

با توجه به اینکه هولدر موبایل باسئوس مدل Knight Motorcycle دارای قابلیت چرخش 360 درجه ای است، شما می توانید از گوشی خود به صورت عمودی، افقی یا در زاویه دلخواهتان بر روی آن استفاده کنید. بنابراین شما می توانید بهترین زاویه دید را نسبت به صفحه نمایش گوشی در هنگام راندن موتورسیکلت یا دوچرخه سواری داشته باشید. با توجه به این مشخصات می توان قیمت نگهدارنده چرخشی گوشی موبایل باسئوس Knight Motorcycle را مناسب دانست.
امکان تنظیم زاویه دید

جمع بندی

پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Knight Motorcycle یکی از هولدرهای مقاوم و با دوام موجود در بازار است که می توانید بر روی استفاده از آن برای سال ها حساب باز کنید. این هولدر به آسانی بر روی دسته دوچرخه یا موتور سیکلت نصب می شود و با انواع گوشی اندرویدی و iOS در ابعاد 4 تا 6.5 اینچی سازگار است.
برای دریافت قیمت نگهدارنده موبایل دوچرخه سواری و موتور و هم چنین اطلاع از نحوه خرید پایه نگهدارنده موبایل باسئوس Knight Motorcycle به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره دوچرخه 73027-021 با کارشناسان ما تماس بگیرید. همچنین در صورت تمایل می توانید نسبت به خرید اینترنتی این محصول اقدام کرده و آن را درب منزل خود تحویل بگیرید.
پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Knight Motorcycle

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر