۱۳۹۹ تیر ۱۷, سه‌شنبه

مانیتور صنعتی ال جی LG 98UM3E

مانیتور صنعتی ال جی 98UM3E
نوع و سایز صفحه نمایش: 98 اینچ
رزولوشن: (UHD) 3840*2160
کنتراست: 1300:1

معرفی و بررسی مانیتور صنعتی ال جی 98UM3E  

مانیتور های ال جی سری UM3E نمایشگر هایی هستند که می توانند به عنوان مانیتور صنعتی مورد استفاده قرار گیرند. نصب این نوع نمایشگر ها علاوه بر نمایش دقیق اطلاعات، جلوه ای خاص به فضاهای عمومی می بخشد. سری UM3E با توجه به قابلیت هایی که دارند، می توانند در مکان هایی مانند اتاق های کنترل و محیط هایی که نیاز به استفاده بدون وقفه و 24 ساعته از آنها است، استفاده می شوند. یکی دیگر از ویژگی های منحصر بفرد این مانیتور های فوق عریض صنعتی امکان نصب به صورت عمودی می باشد. این بدان معناست که علاوه بر نصب افقی مانیتور، می توان آنها را به صورت عمودی هم قرار داد و تصاویر را به نمایش در آورد. از آنجا که در طراحی و ساخت این مانیتور های صنعتی قاب بسیار نازکی تعبیه شده است، به زیبایی می توان در سالن های کنفرانس بزرگ، نمایشگاه ها، فرودگاه ها، ترمینال ها، موسسات مالی، ادارات و شرکت ها، اتاق های کنترل و مانیتورینگ از آنها استفاده کرد. در ادامه مطلب قصد داریم ویژگی های مانیتور صنعتی ال جی LG 98UM3E  از سری UM3E را بررسی کنیم.
معرفی و بررسی مانیتور صنعتی ال جی 98UM3E

طراحی و کیفیت مانیتور صنعتی ال جی 98UM3E  

  • برگرفته از بهترین فناوری در دنیا

در مانیتور صنعتی ال جی 98UM3E از بهترین فناوری در نمایش تصاویر استفاده شده است و پنل IPS در آن به کار رفته است. این پنل ها تصاویر را با محدوده گسترده تری از رنگ ها و روشنایی بیشتر نمایش می دهند و در کل روش جدیدی برای افزایش کیفیت رنگ، زاویه دید و همچنین سرعت و ثبات پاسخگویی نمایشگر می باشند. در ضمن مانیتور هایی که مجهز به این فناوری هستند دارای صفحه نمایش لمسی قوی تری بوده و با کوچکترین لمس می توان از آنها بهره مند شد.
طراحی و کیفیت مانیتور صنعتی ال جی 98UM3E
  • درخشندگی و شفافیت در تصاویر را به شما ارائه می دهد!

نکته دیگری که در رابطه با مانیتور صنعتی ال جی مدل LG 98UM3E باید گفت، روشنایی 350 cd/m2 است که تصاویری شفاف و درخشان را برای شما به ارمغان خواهد داشت. این میزان از روشنایی عملکرد قابل قبولی را ارائه می دهد و در مکان های روشن و محیط های باز نیز کارایی دارد. بنابراین به راحتی می توانید از این نمایشگر صنعتی در فضای باز و بسته استفاده کنید و از نمایش تصاویر در بالاترین امکانات بهره مند شوید.
درخشندگی و شفافیت در تصاویر را به شما ارائه می دهد!
  • از تماشای تصاویر در بهترین کیفیت لذت ببرید!

اگر قصد استفاده از دستگاه مانیتور صنعتی جهت آشنایی کاربران با خدمات خود را دارید این مانیتور یکی از مناسب ترین گزینه ها برای شما می باشد و تصاویر محصولات شما را به بهترین شکل نمایش می دهد. مانیتور صنعتی 98 اینچ ال جی LG 98UM3E در ارائه تصاویر علاوه بر درخشندگی از کیفیت بالایی نیز بهره می برد. این تلویزیون صنعتی دارای رزولوشن 2160*3840 پیکسل می باشد و ویدئو ها و تصاویر را در بالا ترین کیفیت به نمایش می گذارد. پس نگران تار بودن یا کیفیت پایین تصاویر نباشید، در این نمایشگر صنعتی با چنین مشکلاتی مواجه نخواهید شد.
  • در کمترین زمان قادر به پاسخدهی

نمایشگر تبلیغاتی دیجیتال ال جی 98UM3E دارای سرعت پاسخدهی 8 میلی ثانیه است و در کوتاه ترین زمان بدون اینکه حس کنید تصاویر و رنگ ها را تغییر می دهد بنابراین هنگام تماشای تصاویر در آن با تار شدن تصاویر یا پیکسل پیکسل شدن آنها هنگام تغییر رنگ مواجه نخواهید شد و بدون کوچکترین توقف یا کند شدن می توانید به تماشای تصاویر در ابعاد وسیع بپردازید.
از تماشای تصاویر در بهترین کیفیت لذت ببرید!

مانیتور صنعتی ال جی LG 98UM3E  

  • امکان تماشای تصاویر از هر نقطه و مکان

در رابطه با نمایشگر فوق عریض صنعتی ال جی 98UM3E این نکته حائز اهمیت است که این مانیتور دارای زاویه دید 178 درجه است و امکان تماشای تصاویر و ویدئو ها را از هر نقطه ای برای شما فراهم می کند. برای استفاده از این مانیتور می توانید از تمامی جهت ها به تماشا بنشینید. این قابلیت برای پخش تصاویر در سالن های بزرگ کاربرد فراوانی دارد وبه برگزاری بهتر همایش ها و مراسم ها کمک می کند.
علاوه بر این مانیتور صنعتی ال جی LG 98UM3E دارای قاب مشکی بسیار نازک است که هنگام قرار گرفتن بر روی دیوار جلب توجه نمی کند و در یکپارچگی تصاویر خدشه ای وارد نمی کند.
مانیتور صنعتی ال جی LG 98UM3E
  • مجهز به پورت های ورودی متنوع و کاربردی

مانیتور صنعتی LG 98UM3E از لحاظ پورت های اتصالی هم در وضعیت مطلوبی قرار دارد و قابلیت اتصال به لپ تاپ، کامپیوتر و دستگاه های دیگر را دارد. با استفاده از کابل می توان به این دستگاه ها متصل شد و فایل های متنی، تصاویر و ویدئو های موجود بر روی آنها را نمایش داد. پورت های اتصالی این مانیتور شامل 3 درگاه HDMI، 2 درگاه USB و DP, DVI-D, Audi می باشد.
مجهز به پورت های ورودی متنوع و کاربردی

جمع بندی

شرکت ال جی یکی از معتبر ترین تولید کننده های مانیتور صنعتی در جهان می باشد که محصولات با کیفیتی را به کاربران ارائه می دهد. از این محصولات می توان به نمایشگر صنعتی ال جی مدل LG 98UM3E اشاره کرد که تصاویر را با کیفیت عالی نمایش می دهد و قابلیت های کاربردی و متنوعی را در نمایش تصاویر و ویدئو ها در اختیار کاربران قرار می دهد و انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند.
شما می توانید انواع مانیتور صنعتی را با بهترین قیمت بازار از شرکت ایده برتر پارسیان تهیه نمایید. برای این منظور و جهت کسب اطلاع از قیمت و نحوه خرید اینترنتی مانیتور صنعتی با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید. همچنین اگر در انتخاب مانیتور مورد نظر خود به جمع بندی نرسیده اید، می توانید از طریق تماس با شماره ذکر شده با کارشناسان ما در ارتباط باشید و از راهنمایی های آنها بهره مند شوید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر