۱۳۹۹ مرداد ۴, شنبه

دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MX863UST

دیتا پروژکتور بنکیو MX863UST
عمر لامپ: 3000 ساعت در حالت عادی، 4000 ساعت در حالت اکو، 6000 ساعت در حالت اسمارت اکو
وضوح تصویر: XGA (1024*768 پیکسل)
شدت روشنایی: 3300 لومن
نسبت کنتراست تصویر: 13000:1

معرفی ویدئو پروژکتور بنکیو MX863UST

اگر به استفاده از روش های مدرن و امروزی تدریس در کلاس های آموزشی علاقه دارید، ویدئو پروژکتور بنکیو MX863UST وسیله ای کارآمد برای شما خواهد بود! این ویدئو پروژکتور از قابلیت نمایش تصاویر به صورت تعاملی بر روی تمامی سطوح صاف برخوردار است و این امکان را برای شما ایجاد می کند تا بتوانید با قلم لمسی یا انگشت بر روی تصاویر در حال نمایش به یادداشت مطالب مورد نظرتان بپردازید! همچنین دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MX863UST از بُرد بسیار کوتاهی برخوردار بوده و حتی برای استفاده در فضاهای محدود نیز گزینه ای ایده آل به شمار می آید.
معرفی ویدئو پروژکتور بنکیو MX863UST

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور BenQ MX863UST

  • امکان نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ از فاصله ای کم نسبت به صفحه نمایش

دیتا پروژکتور BenQ MX863UST قابلیت ارائه تصاویر در ابعاد 78 تا 100 اینچ را دارد که برای این منظور باید آن را در فاصله تنها 118 تا 248 میلی متری نسبت به صفحه نمایش قرار دهید! این دیتا پروژکتور که با نسبت پرتاب 0.29 عرضه شده، از بُرد کوتاهی برخوردار است و شما می توانید آن را به صورت نصب شده بر روی سقف یا دیوار مورد استفاده قرار دهید. این ویژگی مانع از افتادن سایه مدرس و دانش آموزان در هنگام تردد در کلاس بر روی تصاویر می شود و باعث شده تا بتوان از ویدئو پروژکتور آموزشی بنکیو MX863UST حتی در فضاهای محدود نیز بهره برد.
قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور BenQ MX863UST
  • میزان روشنایی و کیفیت مطلوب تصاویر برای مصارف آموزشی

شدت روشنایی ویدئو پروژکتور BenQ MX863UST برابر با 3300 لومن است و شما می توانید با خیالی راحت از آن برای نمایش تصاویر در کلاس هایی با میزان نور معمولی استفاده کنید. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که این ویدیو پروژکتور با نسبت کنتراست 13000:1 عرضه شده و فایل های متنی، اسلایدهای پاورپوینت و نمودارها را با کیفیت قابل قبولی به نمایش درمی آورد.
مورد قابل ذکر دیگر در این مورد میزان رزولوشن دیتا پروژکتور کلاسی بنکیو MX863UST است که برابر با 1024*768 پیکسل می باشد. این دیتا ویدئو پروژکتور که در دسته ویدئو پروژکتورهای XGA جای دارد، از فناوری DLP برای نمایش تصاویر بهره می برد و طیف وسیعی از رنگ ها (1.07 بیلیون رنگ) را پوشش می دهد. از این جهت می توان کیفیت تصاویر ویدئو پروژکتور MX863UST بنکیو را برای مصارف آموزشی مناسب دانست.
میزان روشنایی و کیفیت مطلوب تصاویر برای مصارف آموزشی
  • طول عمر مطلوب لامپ

در دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MX863UST از یک لامپ 240 واتی استفاده شده که طول عمر آن در حالت استفاده عادی از دستگاه برابر با 3000 ساعت است. این دستگاه ویدئو پروژکتور توانایی نمایش تصاویر در حالت های اکو و اسمارت اکو را نیز دارد که در این حالت ها طول عمر لامپ آن به ترتیب به 4000 ساعت و 6000 ساعت می رسد. لازم به ذکر است که ویدیو پروژکتور بنکیو MX863UST به فناوری Dust Guard Pro نیز مجهز است و مقاومت قابل توجهی در برابر نفوذ گرد و غبار به داخل دستگاه دارد. با توجه به این مشخصات می توان قیمت ویدئو پروژکتور آموزشی بنکیو مدل MX863UST را کاملاً مناسب ارزیابی کرد.
طول عمر مطلوب لامپ

دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MX863UST

  • از کلاسی مدرن و شاداب لذت ببرید!

شاید بتوان مهم ترین ویژگی ویدئو پروژکتور بنکیو مدل MX863UST را توانایی آن در نمایش تصاویر به صورت تعاملی دانست. به طوری که شما می توانید با استفاده از آن تصاویر مورد نظر خود را بر روی تخته وایت برد ساده یا حتی دیوار کلاس به نمایش درآورده و بر روی آنها به یادداشت مطالب بپردازید. برای این منظور در این دستگاه ویدیو پروژکتور از فناوری PointWrite استفاده شده است. همچنین امکان استفاده از این ویدئو پروژکتور در حالت QWrite نیز وجود دارد که در این حالت شما از امکانات کامل یک برد هوشمند بر روی وایت برد ساده کلاس خود بهره مند می شوید.
دیتا پروژکتور آموزشی بنکیو MX863UST از قابلیت تشخیص حالت حرکت انگشتان دست نیز برخوردار است. به این صورت که شما می توانید با حرکت دادن انگشت به جهت های مختلف بر روی تصاویر، اسلاید در حال نمایش را عقب و جلو ببرید و یا بر روی تصاویر زوم و زوم بک کنید. توجه داشته باشید که برای بهره مندی از این قابلیت باید از ویدئو پروژکتور بنکیو MX863UST در ارتباط با دستگاهی با سیستم عامل ویندوز 8 یا نسخه های جدیدتر از آن استفاده نمایید.
از کلاسی مدرن و شاداب لذت ببرید!
  • مجهز به پورت های ارتباطی کامل و به روز

از لحاظ پورت های ارتباطی نیز ویدئو پروجکشن بنکیو MX863UST در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد و امکان اتصال آن به سایر دستگاه ها مانند کامپیوتر، لپ تاپ، مانیتور، دستگاه پخش ویدئو، تلویزیون، اسپیکر و... از طریق کابل به سادگی وجود دارد. برای این منظور بر روی بدنه این ویدئو پروژکتور دو ورودی کامپیوتر (مشترک با کامپوننت)، خروجی مانیتور، ورودی کامپوزیت و S-Video، ورودی و خروجی صدا و پورت سریال تعبیه شده است. دیتا پروژکتور بنکیو مدل MX863UST دارای دو پورت HDMI نیز هست که یکی از آنها با فناوری MHL سازگار می باشد. از طریق این پورت می توانید گوشی های اندرویدی خود را با استفاده از کابل به دستگاه اتصال دهید.
دیتا ویدئو پروژکتور BenQ MX863UST به پورت LAN نیز مجهز است و از شبکه های کابلی پشتیبانی می کند. با استفاده از این دیتا پروژکتور در قالب شبکه و از طریق برنامه های کنترلی مانند Crestron، AMX و PJ-Link قادر خواهید بود تا عملکرد دستگاه خود را از طریق یک سیستم مرکزی زیرنظر داشته باشید. همچنین برنامه مخصوص بنکیو موسوم به MDA امکان کنترل چند ویدئو پروژکتور به صورت هم زمان را فراهم می آورد. این ویژگی در مجتمع های آموزشی و برای مدیران IT کارایی بالایی دارد. علاوه بر اتصال کابلی، ویدیو پروژکتور بنکیو مدل BenQ MX863UST از اتصال وایرلس نیز پشتیبانی می کند که برای این منظور باید از دانگل مخصوص بنکیو استفاده نمایید.
مجهز به پورت های ارتباطی کامل و به روز

جمع بندی

همان طور که مشاهده می کنید، دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MX863UST از امکانات و قابلیت های متعددی بهره می برد و یک گزینه ایده آل برای استفاده در کلاس های آموزشی به شمار می آید. از جمله ویژگی های این دیتا پروژکتور می توان به قابلیت نمایش تصاویر به صورت تعاملی بر روی سطوح صاف، مجهز بودن به دو اسپیکر داخلی 10 واتی، بُرد بسیار کوتاه و کیفیت مطلوب تصاویر اشاره کرد.
چنانچه قصد خرید ویدئو پروژکتور آموزشی بنکیو MX863UST را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید آن را به شما ارائه دهند. همچنین امکان خرید اینترنتی این محصول از سایت ایده برتر برای شما فراهم است.
دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MX863UST

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر