۱۳۹۹ مرداد ۷, سه‌شنبه

دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MW864UST

دیتا پروژکتور بنکیو MW864UST
عمر لامپ: 3000 ساعت در حالت عادی، 4000 ساعت در حالت اکو، 6000 ساعت در حالت اسمارت اکو
وضوح تصویر: XGA (1280*800 پیکسل)
شدت روشنایی: 3300 لومن
نسبت کنتراست تصویر: 13000:1

معرفی ویدئو پروژکتور بنکیو MW864UST

از سری ویدئو پروژکتورهای تعاملی شرکت بنکیو باید به ویدئو پروژکتور مدل MW864UST اشاره کنیم که برای استفاده در کلاس های آموزشی عرضه شده است. با استفاده از این دیتا ویدئو پروژکتور می توانید بر روی تصاویر در حال نمایش به یادداشت مطالب بپردازید و دانش آموزان تان را در فرآیند یادگیری سهیم کنید! بُرد بسیار کوتاه، کیفیت مطلوب تصاویر، هزینه های تعمیر و نگهداری پایین و مجهز بودن به پورت های ارتباطی کاربردی از دیگر ویژگی های دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MW864UST است که در ادامه بیشتر به معرفی آنها می پردازیم.
معرفی ویدئو پروژکتور بنکیو MW864UST

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور BenQ MW864UST

  • بُرد فوق العاده کوتاه!

یکی از ویژگی های کاربردی دیتا پروژکتور BenQ MW864UST توانایی آن در نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ از فاصله ای بسیار کم نسبت به صفحه نمایش است! به طور دقیق تر باید گفت که شما می توانید این دیتا پروژکتور را در فاصله تنها 92 تا 257 میلی متری نسبت به صفحه نمایش بر روی سقف یا دیوار نصب کرده و از تصاویری در ابعاد 87 تا 120 اینچ بهره مند شوید! این ویژگی باعث می شود تا سایه مدرس و دانش آموزان بر روی تصاویر در حال نمایش نیفتد و با خیالی راحت بتوانید در کلاس و از جلوی صفحه نمایش تردد کنید. همچنین با توجه به این قابلیت می توان ویدئو پروژکتور آموزشی بنکیو مدل MW864UST را برای استفاده در کلاس های کوچک و فضاهای محدود انتخابی ایده آل دانست. ضمن اینکه این دیتا ویدئو پروژکتور از امکان تصحیح زاویه تصویر دو بعدی (30 درجه عمودی و 25 درجه افقی) برخوردار است که در نصب و تنظیم تصویر آن کمک زیادی به شما می کند.
قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور BenQ MW864UST
  • امکان نمایش تصاویر به صورت تعاملی بر روی تمامی سطوح صاف

در دیتا پروژکتور کلاسی بنکیو MW864UST از فناوری PointWrite استفاده شده است. مطابق با این فناوری این پروژکتور قابلیت نمایش تصاویر به صورت تعاملی بر روی تمامی سطوح صاف مانند وایت برد معمولی، دیوار کلاس و حتی میز را دارد! در این حالت شما و دانش آموزانتان می توانید با قلم لمسی یا انگشت مطالب دلخواهتان را بر روی تصاویر یادداشت کنید و به صورت گروهی و تیمی به بررسی مسائل درسی بپردازید. از این جهت دیتا پروژکتور بنکیو MW864UST با ایجاد محیطی جذاب و شاداب در کلاس، لذت یادگیری را برای دانش آموزان بیشتر می کند. لازم به ذکر است که این پروژکتور از قابلیت چند لمسی نیز پشتیبانی می کند. همچنین شما می توانید با استفاده از ویدئو پروجکشن بنکیو MW864UST در حالت QWrite از امکانات یک برد هوشمند بر روی وایت برد ساده یا حتی دیوار کلاس تان بهره مند شوید!
از دیگر قابلیت های دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MW864UST در این مورد باید به توانایی آن در تشخیص حرکت های انگشتان دست بر روی تصاویر اشاره کرد. به این صورت که شما قادر خواهید بود تا با حرکت دادن انگشتان دست، اسلاید تصاویر را عوض کنید یا به عنوان مثال بر روی تصاویر زوم و اسکرول انجام دهید. دقت نمایید که برای بهره مندی از این قابلیت باید از ویدیو پروژکتور بنکیو MW864UST در ارتباط با کامپیوتر یا لپ تاپِ دارای سیستم عامل ویندوز 8 یا نسخه های جدیدتر از آن استفاده کنید.
امکان نمایش تصاویر به صورت تعاملی بر روی تمامی سطوح صاف
  • هزینه های تعمیر و نگهداری نسبتاً پایین

در ویدئو پروژکتور BenQ MW864UST از یک لامپ 240 واتی استفاده شده که طول عمر آن در حالت استفاده عادی از دستگاه برابر با 3000 ساعت است. همچنین در صورت استفاده از این دستگاه ویدئو پروژکتور در حالت های اکو و اسمارت اکو، طول عمر لامپ آن به ترتیب به 4000 ساعت و 6000 ساعت می رسد. در این حالت ها دستگاه انرژی بسیار کمتری نسبت به حالت عادی مصرف می کند.
ویدئو پروژکتور MW864UST بنکیو به فناوری DUST GUARD PRO نیز مجهز است و مقاومت بالایی در برابر نفوذ گرد و غبار به داخل دستگاه دارد. این ویژگی از افت کیفیت عملکرد قطعات داخلی ویدئو پروژکتور به مرور زمان جلوگیری می کند و باعث کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری آن می شود.
هزینه های تعمیر و نگهداری نسبتاً پایین

دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MW864UST

  • ارائه تصاویری با کیفیت و واضح

با توجه به اینکه ویدئو پروژکتور بنکیو مدل BenQ MW864UST با رزولوشن 1280*800 پیکسل (WXGA) عرضه شده و از فناوری DLP برخوردار است، می توان از کیفیت مطلوب تصاویر آن اطمینان داشت. این ویدئو پروژکتور در زمینه نمایش رنگ ها هم توانایی قابل قبولی دارد و از قابلیت نمایش طیف وسیعی از رنگ ها (شامل 1.07 بیلیون رنگ) بهره می برد. در مجموع با توجه به قیمت ویدئو پروژکتور dlp بنکیو MW864UST می توان کیفیت تصاویر آن را ایده آل ارزیابی کرد.
ارائه تصاویری با کیفیت و واضح
  • شدت روشنایی و نسبت کنتراست مناسب برای مصارف آموزشی

از جمله موارد مهمی که در هنگام خرید ویدئو پروژکتور باید مورد توجه قرار گیرد، شدت روشنایی ویدئو پروژکتور است. چرا که اگر ویدئو پروژکتور شما شدت روشنایی مناسبی نداشته باشد، تصاویر آن در محیط های روشن با افت وضوح مواجه می شوند. دیتا پروژکتور dlp بنکیو MW864UST دارای شدت روشنایی 3300 لومن است و برای استفاده در کلاس هایی با میزان نور معمولی مناسب می باشد. البته بهتر است تا برای دستیابی به بالاترین میزان شفافیت و کیفیت تصاویر، از این پروژکتور در کلاس های کاملاً روشن و پُر نور استفاده نکنید.
نسبت کنتراست ویدیو پروژکتور آموزشی بنکیو MW864UST نیز برابر با 13000:1 است که باعث می شود سایه روشن ها، فایل های متنی، اسلایدهای پاورپوینت و نمودارها به شکلی واضح و خوانا برای تمام افراد حاضر در کلاس به نمایش درآیند.
شدت روشنایی و نسبت کنتراست مناسب برای مصارف آموزشی
  • اتصال آسان به سایر دستگاه ها از طریق پورت های ارتباطی کاربردی

دیتا پروژکتور BenQ MW864UST به دو پورت HDMI مجهز است که امکان اتصال آن به دو دستگاه مختلف (به عنوان مثال دو لپ تاپ) از طریق کابل HDMI به صورت هم زمان را فراهم می آورد. یکی از این پورت ها با فناوری MHL نیز سازگار است و با استفاده از آن می توانید موبایل اندرویدی خود را از طریق کابل به دستگاه اتصال دهید. دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو MW864UST از اتصال وایرلس نیز پشتیبانی می کند که برای این منظور باید از دانگل مخصوص بنکیو استفاده کنید.
از دیگر پورت های ارتباطی این دستگاه ویدیو پروژکتور باید به دو ورودی کامپیوتر (مشترک با کامپوننت)، خروجی مانیتور، پورت سریال، ورودی های S-Video و کامپوزیت و ورودی و خروجی های صدا اشاره کرد. با توجه به این مشخصات مشکلی برای اتصال ویدئو پروژکتور به سایر دستگاه ها مانند تلویزیون، لپ تاپ، مانیتور، کامپیوتر، دستگاه پخش ویدئو و... نخواهید داشت. باید به این نکته هم اشاره کنیم که دیتا پروژکتور بنکیو MW864UST به دو اسپیکر داخلی 10 واتی نیز مجهز است و صدای قابل قبول و واضحی را برای شما به ارمغان می آورد.
بر روی بدنه ویدئو پروژکتور بنکیو مدل MW864UST پورت LAN نیز تعبیه شده که امکان استفاده از آن در قالب شبکه های کابلی را فراهم می آورد. این ویژگی که برای مدیران IT کارایی بالایی دارد این قابلیت را ایجاد می کند تا بتوانید با استفاده از سیستم های کنترل ویدئو پروژکتور مانند Crestron، AMX و PJ-Link و نرم افزار مخصوص بنکیو به نام MDA، عملکرد دستگاه خود را از طریق شبکه زیرنظر داشته باشید. بنابراین ویدئو پروجکشن بنکیو MW864UST برای استفاده در مجتمع های آموزشی با تعداد کلاس های زیاد کاملاً مناسب است.
اتصال آسان به سایر دستگاه ها از طریق پورت های ارتباطی کاربردی

جمع بندی

با استفاده از دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MW864UST می توانید از روش های مدرن تدریس بهره مند شده و محیطی تعاملی و جذاب را در کلاس درستان ایجاد کنید! این دیتا پروژکتور از قابلیت نمایش تصاویر به صورت تعاملی بر روی هر سطح صافی برخوردار بوده و امکانات یک برد هوشمند را بر روی تخته وایت برد ساده یا حتی دیوار کلاس برایتان فراهم می آورد! ضمن اینکه ویدئو پروژکتور آموزشی بنکیو MW864UST دارای بُرد فوق العاده کوتاهی است و به سادگی می توان آن را در هر کلاسی نصب کرد!
شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید بهترین ویدئو پروژکتور برای مدرسه و کلاس درس را دریافت کنید. همچنین اگر در رابطه با ویژگی های این محصول به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر تماس بگیرید.
دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MW864UST

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر