۱۳۹۹ تیر ۲۸, شنبه

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EZ580L

دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-EZ580L
عمر لامپ: 4000 ساعت در حالت عادی، 4500 ساعت در حالت اقتصادی (اکو)
وضوح تصویر: WUXGA 1920*1200 پیکسل
شدت روشنایی: 5400 لومن
نسبت کنتراست تصویر:
5000:1

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EZ580L

این روزها در اغلب همایش ها و کنفرانس ها از ویدئو پروژکتور برای نمایش تصاویر و ارائه مطالب به مخاطبین استفاده می شود. اما اگر تصاویر ارائه شده توسط ویدیو پروژکتور مورد استفاده شما از کیفیت و وضوح مناسبی برخوردار نباشند، ممکن است مشکلات زیادی برای شما ایجاد شود و چه بسا برگزاری همایش شما با موفقیت همراه نباشد! برای اینکه در چنین شرایطی گرفتار نشوید، می توانید از ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EZ580L استفاده کنید! این دیتا ویدئو پروژکتور از قابلیت نمایش تصاویر با کیفیت فول اچ دی برخوردار است و تصاویری روشن، شفاف و درخشان را برای شما به ارمغان می آورد. پس اگر قصد خرید دستگاه ویدئو پروژکتور برای نمایش تصاویر در کلاس های آموزشی، جلسات اداری، همایش ها و کنفرانس ها را دارید، دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EZ580L را مد نظر داشته باشید.
معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EZ580L

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-EZ580L

  • از لنزهای مختلف پاناسونیک استفاده کنید!

یکی از ویژگی های کاربردی دیتا پروژکتور Panasonic PT-EZ580L که باعث شده تا این ویدئو پروجکشن برای استفاده در مکان ها و سالن هایی با شرایط مختلف انعطاف بالایی داشته باشد، سازگاری آن با لنزهای متفاوت پاناسونیک است. این دیتا پروژکتور در حالت استاندارد به صورت بدون لنز ارائه می شود و شما می توانید از لنزهایی با میزان زوم، جابجایی، نسبت پرتاب و فوکوس متفاوت در آن استفاده کنید. باید به این نکته هم اشاره کنیم که ویدئو پروژکتور آموزشی پاناسونیک PT-EZ580L توانایی نمایش تصاویر در ابعاد 40 تا 400 اینچ را دارد و هم در اتاق ها و کلاس های کوچک و هم در سالن های نسبتاً بزرگ قابل استفاده می باشد.
قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-EZ580L
  • از کیفیتی عالی در نمایش تصاویر بهره مند شوید!

رزولوشن دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-EZ580L برابر با 1920*1200 پیکسل است که باعث ارائه تصاویری با کیفیت فول اچ دی می شود. پس با استفاده از این ویدئو پروژکتور فول اچ دی خیالتان بابت کیفیت و وضوح تصاویر به طور کامل راحت خواهد بود! ضمن اینکه ویدئو پروژکتور اداری پاناسونیک PT-EZ580L از نوع 3LCD است و رنگ های موجود در تصاویر را به شکلی زنده، طبیعی و شاداب به نمایش درمی آورد. در مجموع با توجه به قیمت ویدئو پروژکتور آموزشی پاناسونیک PT-EZ580L می توان کیفیت تصاویر آن را کاملاً مناسب و قابل قبول ارزیابی کرد.
لازم به ذکر است که دیتا پروژکتور کلاسی پاناسونیک PT-EZ580L از قابلیت شبیه سازی DICOM و نمایش عکس های X-ray نیز برخوردار می باشد و می توان از آن برای مصارف آموزشی در دانشکده های پزشکی نیز بهره برد.
از کیفیتی عالی در نمایش تصاویر بهره مند شوید!
  • دارای شدت روشنایی بسیار مطلوب

از دیگر قابلیت های دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EZ580L باید به شدت روشنایی 5400 لومنی آن اشاره کنیم که سبب نمایش تصاویری شفاف و درخشان می شود. با توجه به این ویژگی دیگر نیازی به تاریک کردن اتاق با کشیدن پرده ها یا خاموش کردن چراغ ها نخواهید داشت و می توانید حتی در مکان های کاملاً روشن و پر نور نیز از تصاویری با وضوح بالا بهره مند شوید.
مورد قابل ذکر دیگر در رابطه با ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-EZ580L نسبت کنتراست آن است که برابر با 5000:1 می باشد. این میزان نسبت کنتراست ویدئو پروژکتور به بهبود کیفیت سایه روشن های موجود در تصاویر و افزایش خوانایی متون کمک می کند. البته اگر به دنبال بالاترین میزان کنتراست هستید، می توانید از سایر ویدئو پروژکتورهای پاناسونیک موجود بر روی سایت ایده برتر دیدن کنید.
دارای شدت روشنایی بسیار مطلوب

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EZ580L

  • مجهز به لامپ 335 واتی با طول عمر مناسب

لامپ به کار رفته در ویدئو پروژکتور Panasonic PT-EZ580L دارای توان 335 وات است و طول عمر آن در حالت استفاده عادی از دستگاه تا 4000 ساعت و در حالت استفاده اقتصادی (اکو) از آن تا 4500 ساعت خواهد بود. با توجه به این مشخصات می توان گفت که با خرید دستگاه ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EZ580L برای مدتی نسبتاً طولانی نیازی به صرف هزینه های اضافی برای تعویض یا تعمیر لامپ آن نخواهید داشت. همچنین فیلتر هوای به کار رفته در این پروژکتور تا 17000 ساعت قابل استفاده می باشد.
مجهز به لامپ 335 واتی با طول عمر مناسب
  • پشتیبانی از فناوری DIGITAL LINK، اتصال آسان به سایر دستگاه ها

پورت های ارتباطی ویدیو پروژکتور فول اچ دی پاناسونیک PT-EZ580L شامل DVI-D، HDMI، DisplayPort، دو ورودی RGB، ورودی ویدئو، خروجی مانیتور، سریال، ورودی و خروجی صدا و دو ورودی ریموت (جهت کنترل از راه دور) می شود. از طریق این پورت ها به آسانی می توانید دیتا پروژکتور خود را به دستگاه های دیگر مانند تلویزیون، مانیتور، کامپیوتر، لپ تاپ، دستگاه پخش بلوری، دستگاه پخش ویدئو و... متصل کنید.
ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل PT-EZ580L از فناوری دیجیتال لینک نیز پشتیبانی می کند. این فناوری به شما این امکان را می دهد تا بتوانید از طریق یک کابل شبکه ساده (با طول حداکثر 100 متر)، صدا و تصویر را به صورت هم زمان از دستگاه منبع پخش به ویدئو پروژکتور منتقل کنید. برای این منظور یک پورت بر روی بدنه دیتا ویدئو پروژکتور تعبیه شده که علاوه بر سازگاری با تکنولوژی DIGITAL LINK، برای اتصال به شبکه نیز می توان از آن بهره برد.
پشتیبانی از فناوری DIGITAL LINK، اتصال آسان به سایر دستگاه ها

جمع بندی

همان طور که مشاهده می کنید، دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EZ580L دارای امکانات و قابلیت های متعددی است و یک انتخاب ایده آل برای استفاده در کلاس های آموزشی، سالن های همایش، آمفی تئاتر، کنفرانس و اتاق جلسات ادارات و شرکت ها به شمار می آید. با استفاده از این ویدئو پروژکتور از تصاویری شفاف، درخشان و دارای کیفیت فول اچ دی بهره مند خواهید شد. ضمن اینکه امکان استفاده از لنزهای مختلف پاناسونیک متناسب با شرایط محل نصب در ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EZ580L برای شما فراهم است.
برای دریافت قیمت و اطلاع از نحوه خرید ویدئو پروژکتور آموزشی به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین اگر در انتخاب دستگاه ویدیو پروژکتور مورد نظر خود به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، می توانید از طریق شماره ذکر شده با کارشناسان شرکت ایده برتر در ارتباط باشید و از مشاوره رایگان آنها در این زمینه بهره مند شوید.
دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EZ580L

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر