۱۳۹۹ تیر ۲۲, یکشنبه

دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MX768

دیتا پروژکتور بنکیو MX768
عمر لامپ: 2500 ساعت در حالت عادی
وضوح تصویر: XGA 1024*768 پیکسل
شدت روشنایی: 4000 لومن
نسبت کنتراست تصویر:10,000:1

معرفی ویدئو پروژکتور بنکیو MX768

شرکت بنکیو را می توان یکی از معتبرترین شرکت ها در زمینه تولید انواع ویدئو پروژکتور دانست که توانسته با ارائه محصولاتی خوش ساخت و با کیفیت، رضایت کاربران خود را به خوبی جلب کند. ویدئو پروژکتور مدل MX768 یکی از محصولات این شرکت است که برای استفاده در اتاق جلسات ادارات، شرکت ها و سازمان ها یک گزینه ایده آل به شمار می آید. با استفاده از این دیتا ویدئو پروژکتور می توانید از تصاویری درخشان و واضح بهره مند شده و لذت برگزاری یک جلسه کاری موفق را تجربه کنید! قابلیت نصب و راه اندازی آسان، مجهز بودن به اسپیکر داخلی و پشتیبانی از انواع دستگاه های پخش از دیگر ویژگی های ویدئو پروژکتور بنکیو MX768 است که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.
معرفی ویدئو پروژکتور بنکیو MX768

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور BenQ MX768

  • ارائه تصاویری با میزان روشنایی و وضوحی بسیار مطلوب

شاید بتوان یکی از مهم ترین مشخصات دیتا پروژکتور BenQ MX768 را شدت روشنایی 4000 لومنی آن دانست. این میزان شدت روشنایی ویدئو پروژکتور سبب می شود تا تصاویر به نمایش درآمده با آن در اتاق های روشن و نسبتاً پر نور با افت وضوح مواجه نشود. پس بدون نیاز به خاموش کردن چراغ ها، می توانید از دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MX768 در اتاق هایی با ابعاد متوسط استفاده کرده و از تصاویری شفاف و واضح بهره مند شوید.
قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور BenQ MX768
  • یک ویدئو پروژکتور XGA کارآمد

دیتا پروژکتور بنکیو MX768 در دسته ویدئو پروژکتورهای XGA جای دارد و دارای رزولوشن 1024 * 768 پیکسل است. همچنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که این ویدئو پروجکشن به فناوری DLP مجهز بوده و قادر به نمایش طیف وسیعی از رنگ ها، شامل 1.07 بیلیون رنگ می باشد. با توجه به این مشخصات می توان از کیفیت مطلوب تصاویر به نمایش درآمده با دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو MX768 مطمئن بود. همچنین این ویدیو پروژکتور با نسبت کنتراست 10000:1 عرضه شده و توانایی قابل قبولی در نمایش محتواهای سیاه و سفید دارد. پس می توان بر روی آن برای نمایش فایل های متنی، اسلایدهای پاورپوینت و نمودارها نیز حساب باز کرد.
یک ویدئو پروژکتور XGA کارآمد
  • امکان تصحیح زاویه تصویر به صورت دو بعدی و زوم 1.6 برابری

یکی از معضلاتی که در هنگام استفاده از یک پروژکتور ممکن است برایتان دردسر ساز شود، اتلاف زمان برای نصب و تنظیم تصویر آن بر روی پرده نمایش است. این مشکل به خصوص در هنگام نیاز به برگزاری یک جلسه کاری مهم برای شما مشکل ساز خواهد بود. اما با توجه به اینکه دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MX768 از قابلیت هایی مانند تصحیح زاویه تصویر به صورت دو بعدی (30 درجه عمودی و 25 درجه افقی) و زوم 1.6 برابری برخوردار است، به آسانی می توانید آن را در زاویه دلخواه نسبت به پرده نمایش ویدئو پروژکتور قرار داده و به شکلی سریع تصویر را تنظیم کنید.
لازم به ذکر است که ویدئو پروژکتور BenQ MX768 برای استفاده در اتاق هایی با ابعاد متوسط عرضه شده و قادر به ارائه تصاویری با ابعاد 30 تا 300 اینچ است. برای این منظور باید دستگاه ویدیو پروژکتور را در فاصله 0.84 تا 8.47 متری نسبت به پرده نمایش قرار دهید.
امکان تصحیح زاویه تصویر به صورت دو بعدی و زوم 1.6 برابری

دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MX768

  • قابلیت کنترل از طریق شبکه

ویدئو پروژکتور اداری بنکیو MX768 برای مدیران IT دستگاه ایده آلی است و از قابلیت کنترل آسانی بهره می برد. به عنوان مثال اگر قصد استفاده از چند دیتا پروژکتور در مجتمع اداری یا سازمانی خود داشته باشید، به راحتی می توانید آنها را به شبکه های کابلی متصل کنید و از طریق یک کامپیوتر مرکزی وضعیت عملکرد دستگاه ها را مورد بررسی قرار دهید. همچنین این ویدئو پروژکتور از قابلیت نمایش تصاویر با استفاده از کابل LAN نیز هست که باعث افزایش کارایی آن شده است.
قابلیت کنترل از طریق شبکه
  • مشخصات سایر پورت های ارتباطی

بر روی بدنه دیتا پروژکتور اداری بنکیو MX768 علاوه بر پورت LAN، دو پورت HDMI، دو ورودی کامپیوتر، خروجی مانیتور، ورودی های کامپوزیت و S-Video، سریال، USB Type A (با شدت جریان خروجی 1.5 آمپر) و USB Type B تعبیه شده است. از طریق این پورت ها می توانید ویدئو پروژکتور اداری خود را به انواع دستگاه های پخش مانند کامپیوتر، لپ تاپ، مانیتور، تلویزیون، دستگاه پخش ویدئو و... متصل کنید.
مشخصات سایر پورت های ارتباطی
  • مجهز به یک اسپیکر داخلی 20 واتی

ویدئو پروژکتور بنکیو مدل BenQ MX768 به یک اسپیکر داخلی قوی با توان 20 وات نیز مجهز است و در کنار نمایش تصاویر، صدایی واضح را نیز به شما ارائه می دهد. ضمن اینکه این پروژکتور به ورودی و خروجی صدا و ورودی میکروفون نیز مجهز است و این امکان را به شما می دهد تا آن را به اسپیکرهای خارجی و میکروفون متصل کنید. این ویژگی که بر روی قیمت ویدئو پروژکتور اداری بنکیو MX768 نیز مؤثر بوده، در برگزاری با کیفیت تر جلسات رسمی اداری کمک زیادی به شما می کند.
مجهز به یک اسپیکر داخلی 20 واتی
  • نمایش تصاویر در حالت های مختلف اکو

لامپ به کار رفته در دستگاه ویدئو پروژکتور بنکیو MX768 از نوع 310 واتی است و طول عمر آن در حالت استفاده عادی از دستگاه برابر با 2500 ساعت می باشد. اما این ویدئو پروژکتور قابلیت نمایش تصاویر در حالت های اکو و اسمارت اکو را نیز دارد که در این حالت ها دستگاه انرژی کمتری مصرف کرده و طول عمر لامپ آن افزایش می دهد. به طوری که لامپ ویدئو پروژکتور در حالت اکو تا 3000 ساعت و در حالت اسمارت اکو تا 3500 ساعت نیازی به تعویض نخواهد داشت که میزان نسبتاً مناسبی است.
نمایش تصاویر در حالت های مختلف اکو

جمع بندی

دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MX768 با شدت روشنایی 4000 لومن، نسبت کنتراست 10000:1 و رزولوشن 1024*768 پیکسل عرضه شده و کارایی قابل قبولی برای استفاده های اداری دارد. با استفاده از این دیتا پروژکتور از تصاویری با میزان شفافیت و وضوح مطلوبی برخوردار شده و مشکلی برای نصب آن در مکان های مختلف نخواهید شد. ضمن اینکه ویدئو پروژکتور بنکیو مدل MX768 به پورت های ارتباطی متعددی نیز مجهز است و کار شما را برای اتصال آن به دستگاه های دیگر راحت می کند.
شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت ویدئو پروژکتور اداری و نحوه خرید دستگاه ویدئو پروژکتور را دریافت کنید. همچنین امکان خرید اینترنتی این محصول از سایت ایده برتر برای شما فراهم است.
دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MX768

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر