۱۳۹۹ مرداد ۴, شنبه

پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP ENVY Photo 6230 Wireless

پرینتر اچ پی ENVY Photo 6230 Wireless
چاپ: سیاه و سفید و رنگی
تکنولوژی چاپ: جوهرافشان
سرعت چاپ: مشکی: 12 برگ در دقیقه، رنگی: 8 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: سیاه و سفید: 1200*1200 dpi، رنگی: 1200*4800 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی و بررسی چاپگر سه کاره جوهر افشان اچ پی ENVY Photo 6230 Wireless

پرینتر اچ پی HP ENVY 6230 یکی از انواع پرینترهای جوهر افشان موجود در بازار است که برای چاپ عکس ها و تصاویر رنگی گزینه ایده آلی به شمار می آید. این پرینتر سه کاره جوهر افشان رنگی که برای مصارف خانگی و استفاده در حجم کاری کم عرضه شده از قابلیت اتصال وایرلس پشتیبانی می کند و امکان چاپ مستقیم از روی موبایل و تبلت از طریق وای فای و بلوتوث را در اختیار شما می گذارد. همچنین پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP ENVY Photo 6230 Wireless  علاوه بر پرینت یک رو و دو رو، از قابلیت های کپی و اسکن نیز برخوردار بوده و یک دستگاه کارآمد در این زمینه ها محسوب می شود.
معرفی و بررسی چاپگر سه کاره جوهر افشان اچ پی ENVY Photo 6230 Wireless

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر سه کاره اچ پی ENVY Photo 6230

  • کیفیتی عالی در چاپ رنگی را تجربه کنید!

با استفاده از چاپگر سه کاره جوهر افشان اچ پی مدل ENVY Photo 6230 Wireless از کیفیتی عالی در چاپ رنگی بهره مند خواهید شد! حداکثر رزولوشن این پرینتر جوهر افشان در هگام چاپ رنگی (در صورت چاپ از روی کامپیوتر و انتخاب تنظیمات برای چاپ بر روی کاغذهای مخصوص چاپ عکس اچ پی با بالاترین میزان dpi) برابر با 1200*4800 dpi خواهد بود. در این حالت حتی کوچکترین جزئیات موجود در عکس ها و تصاویر مورد نظر شما به شکلی کاملاً واضح و دقیق به روی کاغذ منتقل خواهند شد. لازم به ذکر است که رزولوشن پرینتر سه کاره اچ پی HP ENVY 6230 در هنگام چاپ سیاه و سفید از روی کامپیوتر نیز حداکثر برابر با 1200*1200 dpi می باشد. در این حالت نیز می توانید به کیفیت بسیار مطلوب پرینتر در چاپ سیاه و سفید دست یابید! چاپگر عکس حرفه ای اچ پی مدل ENVY 6230 از قابلیت چاپ بدون حاشیه نیز برخوردار است که باعث افزایش کارایی آن در چاپ عکس و کارت ویزیت می شود.
قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر سه کاره اچ پی ENVY Photo 6230
  • قابلیت اتصال وایرلس، پشتیبانی از سرویس های چاپ سیار

پرینتر سه کاره اچ پی مدلENVY Photo 6230  به وای فای داخلی مجهز است و به آسانی می توان آن را به موبایل و تبلت به صورت وایرلس متصل کرد. با استفاده از این ویژگی می توانید عکس های موجود بر روی گوشی و تبلت خود را به سریع ترین و راحت ترین شکل ممکن چاپ کنید و دیگر نیازی به انتقال آنها به کامپیوتر جهت چاپشان نخواهید داشت! ضمن اینکه پرینتر جوهر افشان رنگی اچ پی ENVY 6230 دارای بلوتوث نیز هست و در مواقعی که به وای فای دسترسی نداشتید، می توانید از آن استفاده کنید.
مورد قابل ذکر دیگر در این رابطه سازگاری پرینتر جوهر افشان HP ENVY 6230 با سرویس های چاپ سیار مانند HP ePrint، Apple AirPrint و Mopria است. با ثبت پرینتر خود در این سرویس ها قادر خواهید بود تا فایل های خود را از طریق اینترنت و بدون نیاز به حضور فیزیکی در کنار دستگاه به آن ارسال کرده و فرمان چاپ فایل ها را از راه دور صادر نمایید. با توجه به این مشخصات می توان قیمت پرینتر سه کاره جوهر افشان اچ پی ENVY 6230 را ایده آل ارزیابی کرد.
علاوه بر اتصال بی سیم، پرینتر چند کاره اچ پی مدل HP ENVY Photo 6230 Wireless All-in-One از اتصال از طریق کابل نیز پشتیبانی می کند و برای این منظور یک پورت USB 2.0 بر روی بدنه آن تعبیه شده است.
قابلیت اتصال وایرلس، پشتیبانی از سرویس های چاپ سیار
  • کارآمد در انجام کپی

شما می توانید از چاپگر اداری اچ پی ENVY 6230 برای انجام کپی نیز استفاده کنید. این پرینتر قابلیت انجام کپی سیاه و سفید با رزولوشن 300*300 dpi و کپی رنگی با رزولوشن 600*600 dpi را دارد و کیفیتی بسیار مطلوب را برای شما به ارمغان می آورد. همچنین حداکثر سرعت کپی سیاه و سفید این دستگاه 21 برگ در دقیقه و حداکثر سرعت کپی رنگی آن برابر با 19 برگ در دقیقه است. توجه داشته باشید که در صورت استفاده از پرینتر جوهر افشان وایرلس اچ پی ENVY 6230 برای کپی در حالت استاندارد، سرعت آن به 11 کپی در دقیقه به صورت سیاه و سفید و 5 کپی در دقیقه به صورت رنگی می رسد که برای مصارف خانگی مناسب به نظر می رسد. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که این پرینتر توانایی انجام حداکثر 50 کپی متوالی را دارد.
کارآمد در انجام کپی

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان HP ENVY Photo 6230 Wireless

  • قابلیت چاپ بر روی کاغذهای مخصوص چاپ عکس

پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP ENVY Photo 6230 Wireless به یک سینی اصلی و یک سینی با قابلیت قرار دادن کاغذ مخصوص چاپ عکس مجهز است. شما می توانید متناسب با نیازتان از انواع کاغذ ورودی شامل کاغذهای معمولی در ابعاد حداکثر A4، کاغذهای مخصوص چاپ عکس HP، کاغذهای حرفه ای یا مات مخصوص چاپ بروشور، کاغذهای مات مخصوص چاپ کارت ویزیت، کاغذهای براق، کاغذهای مخصوص چاپ جوهر افشان HP (براق، مات، معمولی، نازک و بازیافتی) در این پرینتر استفاده کنید.
در رابطه با ظرفیت کاغذ پرینتر چند کاره اداری اچ پی ENVY 6230 نیز باید به این نکته اشاره کنیم که این پرینتر دارای ظرفیت 15 عدد کاغذ 4x6 اینچی، 55 عدد کاغذ مخصوص چاپ عکس، 125 برگ کاغذ معمولی، 40 عدد کارت، 5 پاکت، 40 عدد لیبل و 15 عدد کاغذ 10x15 اینچی را دارد.
کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان HP ENVY Photo 6230 Wireless
  • سازگاری با کارتریج های مرغوب HP

در پرینتر رنگی جوهر افشان اچ پی ENVY 6230 امکان استفاده از دو کارتریج، شامل یک کارتریج مشکی و یک کارتریج سه رنگ (آبی، قرمز و زرد) وجود دارد. این دستگاه پرینتر جوهر افشان با کارتریج های HP 303 و HP 303XL سازگار است که از جمله محصولات مرغوب شرکت اچ پی محسوب می شوند. به طوری که موارد چاپ شده با آنها دارای رنگ هایی طبیعی و شاداب هستند و از ماندگاری طولانی بهره می برند. لازم به ذکر است که ظرفیت کارتریج های مشکی و سه رنگ مدل HP 303 به ترتیب برابر با 200 برگ و 165 برگ می باشد. همچنین ظرفیت کارتریج های مشکی و سه رنگ مدل HP 303XL نیز به ترتیب برابر با 600 برگ و 415 برگ خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره 73027-021 تماس بگیرید.
سازگاری با کارتریج های مرغوب HP

پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP ENVY Photo 6230 Wireless

  • مجهز به اسکنر تخت با قابلیت اسکن با بالاترین کیفیت

اسکنر به کار رفته در پرینتر جوهر افشان HP ENVY Photo 6230 Wireless از نوع تخت است و می توان از آن برای تهیه اسکن با بالاترین کیفیت (رزولوشن 1200 dpi) استفاده کرد. از جمله قابلیت هایی که این اسکنر تخت در اختیار شما می گذارد می توان به امکان ذخیره کردن فایل های اسکن شده در فرمت های PDF، BMP، PNG، TIF و JPG اشاره کرد. توجه داشته باشید که اسکنر موجود در پرینتر چاپ عکس اچ پی ENVY 6230 به ADF (منبع تغذیه خودکار) متصل نیست و از قابلیت ارسال اسکن به ایمیل برخوردار نمی باشد.
مجهز به اسکنر تخت با قابلیت اسکن با بالاترین کیفیت
  • مشخصات سخت افزاری

در پرینتر اچ پی ENVY 6230 از یک پردازنده مرکزی با سرعت 1.2 گیگاهرتز و حافظه رم DDR3 با ظرفیت 256 مگابایت استفاده شده که باعث عملکرد سریع، روان و بدون هنگی دستگاه می شوند. همچنین در قسمت جلویی بدنه این پرینتر یک نمایشگر 2.2 اینچی لمسی و سیاه و سفید تعبیه شده است. این نمایشگر از قابلیت نمایش اشکال گرافیکی برخوردار بوده و کمک زیادی به شما برای کار با دستگاه و اعمال تنظیمات مورد نظرتان می کند.
مشخصات سخت افزاری

جمع بندی

اگر قصد خرید پرینتر خانگی برای چاپ عکس، کارت ویزیت، پوستر (در ابعاد حداکثر A4) و تصاویر دلخواهتان را دارید و کیفیت چاپ رنگی آن برایتان اهمیت زیادی دارد، پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP ENVY Photo 6230 Wireless تمام انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند! این پرینتر جوهر افشان از امکان اتصال وایرلس از طریق وای فای و بلوتوث پشتیبانی می کند و قابلیت های پرینت یک رو و دو رو، کپی و اسکن را به صورت یکجا در اختیار شما می گذارد.
برای دریافت قیمت پرینتر جوهر افشان رنگی و اطلاع از نحوه خرید آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین می توانید نظرات خود درباره این محصول را از طریق ثبت در بخش کامنت های سایت ایده برتر با کاربران دیگر به اشتراک بگذارید.
پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP ENVY Photo 6230 Wireless

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر