۱۳۹۹ مرداد ۴, شنبه

باکس سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TDE600

باکس سانترال پاناسونیک KX-TDE600
حداکثر ظرفیت خطوط شهری: 640 خط
حداکثر ظرفیت خطوط داخلی: 1152 خط
Caller ID: قابلیت نصب دارد
VOIP: دارد

معرفی باکس سانترال پاناسونیک KX-TDE600

باکس سانترال پاناسونیک KX-TDE600 یکی از سانترال های تحت شبکه و پرظرفیت موجود در بازار است که برای استفاده در کسب و کارهای بزرگ گزینه ایده آلی به شمار می آید. این باکس سانترال هم از امکانات پیش فرض مناسبی برخوردار بوده و هم امکان ارتقای قابلیت های آن وجود دارد. پس اگر در شرکت یا سازمان محل کار خود با تماس های تلفنی زیادی مواجه می شوید، باکس سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TDE600 با توانایی قابل توجه خود در برقراری ارتباطات خطوط شهری و پشتیبانی از تعداد خطوط داخلی بالا دستگاه کارآمدی برای شما خواهد بود. سازگاری کامل با شبکه IP و بهره مندی از سیستم VoIP، پشتیبانی از 10 کارت ورودی با قابلیت ارتقا و سازگاری با انواع تلفن های آنالوگ و دیجیتال بخشی از ویژگی هایی هستند که سبب محبوبیت باکس سانترال تحت شبکه پاناسونیک KX-TDE600 در میان کاربران شده است.
معرفی باکس سانترال پاناسونیک KX-TDE600

مشخصات فنی باکس سانترال Panasonic KX-TDE600

  • پشتیبانی از خطوط شهری و خطوط داخلی در تعداد بالا

در حالت پیش فرض باکس سانترال Panasonic KX-TDE600 به خط شهری یا داخلی مجهز نیست؛ اما امکان ارتقای آنها به سادگی برای شما وجود دارد. این باکس سانترال حداکثر از 640 خط تلفن شهری پشتیبانی می کند و برای استفاده در مراکز بزرگ و کسب و کارهای تلفنی کاملاً مناسب است. همچنین جعبه سانترال پاناسونیک KX-TDE600 دارای حداکثر ظرفیت 128 خط داخلی تحت شبکه و 1152 خط داخلی آنالوگ می باشد.
شما می توانید با استفاده از حداکثر 10 کارت سانترال ظرفیت های دستگاه سانترال پاناسونیک KX-TDE600 را ارتقا دهید. همچنین این دستگاه با شلف های پاناسونیک TDE620 نیز سازگار است و امکان اتصال 3 شلف به آن به عنوان کابین توسعه وجود دارد.
مشخصات فنی باکس سانترال Panasonic KX-TDE600
  • سازگاری با سیستم VoIP و خطوط دیجیتال PRI

همان طور که اشاره کردیم، باکس تلفن سانترال پاناسونیک مدل KX-TDE600 از قابلیت انتقال صدا و برقراری تماس بر روی شبکه برخوردار است و با سیستم VoIP سازگار می باشد. در این حالت شما می توانید از مزایای پروتکل SIP مانند انتقال تماس، پارک کردن تماس ها، ارسال به صندوق پستی، امنیت بیشتر در مقایسه با خط آنالوگ، سهولت مانیتورینگ و... بهره مند شوید.
از دیگر امکانات کاربردی باکس سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TDE600 باید به پشتیبانی آن از خطوط دیجیتال شهری (PRI) اشاره کنیم. این سرویس که چند سالی است مورد استقبال شرکت ها و سازمان های دارای کسب و کار تلفنی مورد استقبال قرار گرفته، امکان کار با شماره تلفن های با تعداد ارقام کمتر (چهار یا پنج رقمی) را فراهم می آورد. با توجه به این مشخصات قیمت باکس سانترال پاناسونیک مدل KX-TDE600 را می توان ایده آل ارزیابی کرد.
سازگاری با سیستم VoIP و خطوط دیجیتال PRI

باکس سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TDE600

دستگاه سانترال تحت شبکه پاناسونیک KX-TDE600 از قابلیت نصب کالر آیدی، صندوق پستی و موزیک جانبی (Box Music) برخوردار است و امکانات مناسبی را هم برای اپراتور و هم برای تماس گیرنده فراهم می آورد. بنابراین شما می توانید از شماره فرد تماس گیرنده در حین برقراری تماس مطلع شده و یا در صورت نیاز تماس را به صندوق پستی ارسال کنید. این باکس سانترال دارای امکان برنامه ریزی هوشمند نیز هست که در مدیریت تماس های دریافتی کمک زیادی به شما می کند.
مورد قابل ذکر دیگر در رابطه با دستگاه سانترال پاناسونیک مدل Panasonic KX-TDE600 سازگاری آن با انواع تلفن ها مانند تلفن های آنالوگ، تلفن های تحت شبکه، تلفن های هایبرید، گوشی بی سیم (DECT) و تلفن های دیجیتال است. از این جهت می توان آن را دستگاهی انعطاف پذیر برای استفاده در محیط های کاری مختلف دانست. ضمن اینکه باکس سانترال پاناسونیک KX-TDE600 از برنامه همسان ساز تلفن با کامپیوتر نیز پشتیبانی می کند که در این حالت می توانید به آسانی و بدون نیاز به تلفن تماس های دریافتی تان را مدیریت کنید.
قابلیت نصب اپراتور گویا (DISA)، امکان نصب کنسول و توانایی عملکرد با استفاده از باتری پشتیبان از دیگر مشخصات دستگاه سانترال پاناسونیک مدل KX-TDE600 می باشد که سبب افزایش کارایی آن در شرایط متفاوت شده است.
باکس سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TDE600

جمع بندی

اگر در اداره، شرکت، سازمان یا کسب و کار خود با تعداد زیادی تماس تلفنی در طول روز مواجه می شوید و قصد خرید یک سانترال قدرتمند و با دوام را دارید، باکس سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TDE600 نیازهای شما را به خوبی برطرف می کند. این دستگاه از سیستم VoIP، پروتکل SIP، حداکثر 640 خط شهری، حداکثر 1152 خط داخلی آنالوگ و حداکثر 128 خط داخلی تحت شبکه پشتیبانی می کند و یک سانترال کاربردی برای مدیریت تماس های دریافتی به شمار می آید.
برای دریافت قیمت و اطلاع از نحوه خرید سانترال تحت شبکه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین با ثبت نظرات خود درباره این محصول در بخش کامنت های سایت ایده برتر می توانید به کاربران دیگر در انتخاب سانترال مورد نظرشان کمک کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر