۱۳۹۹ تیر ۱۴, شنبه

پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark CX820de

پرینتر لکسمارک CX820de
چاپ: سیاه و سفید و رنگی
تکنولوژی چاپ: لیزری
سرعت چاپ رنگی: 52 برگ در دقیقه 
رزولوشن چاپ: 1200*1200 dpi و 600*2400 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی و بررسی چاپگر چهار کاره لیزری لکسمارک CX820de

پرینتر لکسمارک CX820de یکی از پرینترهای لیزری با دوام و کارآمد موجود در بازار است که قابلیت های پرینت و کپی یک رو و دو رو به صورت سیاه و سفید و رنگی، اسکن و فکس را در اختیار شما می گذارد. پس شما می توانید با صرف هزینه برای خرید پرینتر از امکانات چهار دستگاه مجزا به صورت یکجا بهره مند شوید و به این صورت در میزان هزینه های خود صرفه جویی کنید. ضمن اینکه پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark CX820de فضای بسیار کمتری نسبت به استفاده از چهار دستگاه مختلف را اشغال می کند. شما می توانید از پرینتر لیزری لکسمارک CX820de در ادارات، شرکت ها، سازمان ها و کسب و کارهایی با حجم کاری متوسط و زیاد استفاده کرده و از کیفیتی عالی در چاپ بهره مند شوید!
معرفی و بررسی چاپگر چهار کاره لیزری لکسمارک CX820de

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره لکسمارک CX820de

  • توانایی انجام حداکثر 200 هزار چاپ در ماه

اگر به دنبال یک پرینتر لیزری با دوام برای انجام وظایف نسبتاً سنگین هستید، چاپگر چهار کاره لیزری لکسمارک CX820de نیازهای شما را به خوبی برطرف می کند. این پرینتر اداری توانایی انجام حداکثر 200 هزار چاپ در ماه را دارد و یک گزینه قابل اعتماد برای این منظور به شمار می آید. البته توجه داشته باشید که از جانب شرکت لکسمارک توصیه شده تا به منظور افزایش طول عمر پرینتر چهار کاره لکسمارک CX820de و جلوگیری از افت عملکرد آن به مرور زمان، از این پرینتر برای بین 2500 تا 25000 چاپ در طول ماه استفاده شود.
  • پرینت و کپی با سرعت 52 برگ در دقیقه

از لحاظ سرعت چاپ پرینتر لیزری رنگی لکسمارک CX820de به طور کامل انتظارات شما را برآورده می کند. این چاپگر اولین چاپ سیاه و سفید یا رنگی را در عرض 7 ثانیه به شما ارائه می دهد و پس از آن قادر به پرینت یا کپی با سرعت 52 برگ در دقیقه می باشد. این میزان سرعت برای مصارف اداری کاملاً مناسب بوده و باعث می شود تا بتوان بر روی پرینتر لیزری اداری لکسمارک CX820de برای انجام پرینت و کپی های متوالی در تعداد متوسط حساب باز کرد.
قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره لکسمارک CX820de
  • کیفیتی عالی در چاپ

با توجه به اینکه پرینتر چند کاره لکسمارک CX820de قادر به چاپ با دو رزولوشن 1200 * 1200 dpi و 2400 * 600 dpi است، می توان از کیفیت چاپ عالی آن اطمینان داشت. در این پرینتر چهار کاره لیزری رنگی از فناوری های کاربردی لکسمارک در زمینه کالیبره کردن تصاویر و ارتقای کیفیت رنگ ها استفاده شده و به همین دلیل تصاویر رنگی چاپ شده با آن کاملاً شارپ و درخشان هستند. ضمن اینکه پرینتر لکسمارک مدل CX820de در زمینه چاپ سیاه و سفید نیز کارایی بالایی دارد و متون را با میزان خوانایی قابل توجهی چاپ می کند.
  • قابلیت تهیه اسکن رنگی با کیفیتی بسیار مطلوب

در زمینه تهیه اسکن هم چاپگر لکسمارک CX820de یک دستگاه کارآمد به شمار می آید. در این پرینتر چهار کاره یک اسکنر تخت و متصل به ADF (منبع تغذیه خودکار) با ظرفیت 150 برگ به کار رفته که قادر به تهیه اسکن به صورت سیاه و سفید و رنگی با رزولوشن 1200 * 600 dpi می باشد. این اسکنر دارای سرعت 60 برگ در دقیقه در هنگام اسکن یک رو و 120 سمت (side) در دقیقه در هنگام اسکن دو رو است و به خوبی از عهده اسکن های روزانه شما برمی آید.
قابلیت تهیه اسکن رنگی با کیفیتی بسیار مطلوب
از دیگر قابلیت های اسکنر به کار رفته در پرینتر لکسمارک مدل Lexmark CX820de باید به امکان ذخیره کردن فایل های اسکن شده در فرمت های XPS، TIFF، PDF معمولی و قابل جستجو و JPEG و ارسال آنها به اکانت ایمیل، حافظه های USB، فولدر موجود در شبکه و سرور FTP اشاره کرد.
  • ارسال فکس در کمتر از سه ثانیه به ازای هر برگ

پرینتر چند کاره اداری لکسمارک Lexmark CX820de به یک مودم فکس با سرعت 33.6 kbps نیز مجهز است و امکان ارسال و دریافت فکس را برای شما فراهم می آورد. با استفاده از این دستگاه پرینتر لیزری می توانید در کمتر از سه ثانیه به ازای هر برگ به ارسال فکس به صورت سیاه و سفید یا رنگی بپردازید. در مجموع با توجه به قیمت پرینتر لیزری رنگی لکسمارک CX820de می توان کارایی آن در زمینه های مختلف را کاملاً ایده آل دانست.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Lexmark CX820de

  • ظرفیت بالای تونر کارتریج ها

پرینتر لیزری Lexmark CX820de با یک تونر کارتریج مشکی از مدل های 72K10K0 (با ظرفیت 8000 برگ) یا 72K1XK0 (با ظرفیت 33000 برگ) و سه تونر کارتریج آبی، قرمز و زرد از سری های 72K10 (با ظرفیت 8000 برگ) یا 82K1H (با ظرفیت 17000 برگ) سازگار است. این تونر کارتریج ها از کیفیتی بسیار مطلوب برخوردارند و موارد چاپ شده با آن دارای ماندگاری بالایی هستند. همچنین با توجه به ظرفیت بالای تونر کارتریج های به کار رفته در پرینتر لکسمارک CX820de برای مدتی نسبتاً طولانی نیازی به صرف هزینه های اضافی بابت تعویض آنها نخواهید داشت.
کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Lexmark CX820de
  • قابلیت چاپ بر روی انواع کاغذ ورودی

در حالت استاندارد پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark CX820de به یک سینی 550 برگی و یک سینی چند منظوره 100 برگی مجهز است و شما می توانید از انواع کاغذهای ورودی شامل کاغذ معمولی در سایز حداکثر A4، کاغذهای 4*6 اینچ، لیبل وینیل، لیبل کاغذی، کاغذ مخصوص چاپ بنر (با عرض حداکثر A4)، مقوای نازک، لیبل پلی استر و پاکت نامه در آنها استفاده کنید. پرینتر اداری لکسمارک Lexmark CX820de از سه سینی 550 برگی دیگر و یک محفظه کاغذ 2200 برگی نیز به صورت اختیاری پشتیبانی می کند که با تهیه آنها به صورت جداگانه می توانید ظرفیت کاغذ دستگاه خود را به 4500 برگ ارتقا دهید.

پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark CX820de

  • پورت های ارتباطی کاربردی

چاپگر اداری لکسمارک CX820de به چهار پورت USB 2.0 Type-A (دو پورت در پشت و دو پورت در جلوی بدنه) و درگاه کارت حافظه مجهز است. شما می توانید فلش مموری، هارد اکسترنال یا کارت حافظه خود را به این درگاه ها متصل کرده و فایل های ذخیره شده بر روی آنها را چاپ کنید. در این حالت نیازی به اتصال پرینتر به کامپیوتر نیست و عمل چاپ به صورت مستقیم از روی حافظه USB یا کارت حافظه انجام می شود. ضمن اینکه باید به این نکته هم اشاره کنیم که پرینتر CX820de از طریق پورت USB 2.0 Type-B به کامپیوتر متصل می شود.
پورت های ارتباطی کاربردی
اگر قصد استفاده تیمی و گروهی از پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark CX820de را دارید، این امکان برای شما مهیا است! بر روی بدنه این پرینتر تحت شبکه پورت اترنت تعبیه شده که از طریق آن می توانید پرینتر را به شبکه های کابلی متصل کنید. در این حالت می توانید از طریق چند دستگاه مختلف به صورت هم زمان به پرینتر دسترسی داشته باشید و به صورت چندکاربره با آن کار کنید.
پورت های ارتباطی کاربردی
  • مجهز به صفحه نمایش لمسی و سخت افزار قدرتمند

یکی از مشخصات کاربردی پرینتر لیزری تحت شبکه لکسمارک CX820de مجهز بودن آن به صفحه نمایش 7 اینچی لمسی و تمام رنگی است. از طریق این صفحه نمایش به آسانی می توانید با پرینتر خود کار کنید و تنظیمات مورد نظرتان را بر روی آن اعمال نمایید. همچنین در این پرینتر چهار کاره لیزری از سخت افزار قدرتمندی نیز استفاده شده و به همین دلیل این پرینتر عملکرد روان و سریعی را به شما ارائه می دهد. مجموعه سخت افزاری به کار رفته در پرینتر لکسمارک Lexmark CX820de شامل پردازنده مرکزی چهار هسته ای با فرکانس 1.33 گیگاهرتز، حافظه 2048 مگابایتی (با قابلیت ارتقا به 4096 مگابایت) و هارد دیسک می شود.

جمع بندی

همان طور که مشاهده می کنید پرینتر لیزری رنگی لکسمارک CX820de دارای قابلیت ها و امکانات متعددی است و یک دستگاه کارآمد در زمینه های پرینت، کپی، اسکن و فکس به حساب می آید. سازگاری با تونر کارتریج های مرغوب، سازگاری با سینی های اختیاری دارای ظرفیت های بالا، امکان چاپ بر روی انواع کاغذ، پشتیبانی از چاپ مستقیم از روی فلش مموری و کارت حافظه و بسیاری امکانات دیگر باعث شده اند تا پرینتر چهار کاره لکسمارک Lexmark CX820de به یک دستگاه پرفروش در بازار تبدیل شود.
پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark CX820de
شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید پرینتر های چند کاره اداری را دریافت کنید. همچنین اگر در رابطه با ویژگی های این محصول به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، سؤالات خود را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر درج کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان به آنها پاسخ دهند.
پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark CX820de

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر