۱۳۹۹ مرداد ۴, شنبه

کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TDA0170

کارت سانترال پاناسونیک KX-TDA0170
دستگاه های سازگار: KX-TDA100, KX-TDA200, KX-TDA600, KX-TDE100, KX-TDE200, KX-TDE600
تعداد خطوط: 8 کانال داخلی هایبرید / آنالوگ / دیجیتال DHLC8

کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TDA0170

باکس سانترال از جمله تجهیزاتی است که این روزها در اغلب شرکت ها، سازمان ها، ارگان ها، بیمارستان ها، هتل ها و محیط هایی از این دست مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه امکان مدیریت تماس های دریافتی از خطوط شهری و بهره مندی از خطوط داخلی را برای شما فراهم می آورد. دستگاه سانترال در حالت پیش فرض بعضاً دارای امکانات محدودی است که پاسخگوی شرکت های بزرگ نمی باشد. در عوض تمامی دستگاه های سانترال به اسلات هایی جهت نصب کارت مجهزند و شما می توانید با تهیه کارت های مختلف آنها را توسعه دهید. از جمله این کارت ها باید به کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TDA0170 اشاره کنیم که با استفاده از آن می توانید ظرفیت خطوط داخلی هایبرید دستگاه خود را به میزان 8 کانال افزایش دهید.
کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TDA0170
  • سازگاری با انواع تلفن های آنالوگ، دیجیتال و هایبرید

خط تلفن هایبرید در واقع خطی با ویژگی های ترکیبی است و برای ارسال اطلاعات از سیگنال های دیجیتال و صوت بهره می برند. در واقع می توان با ترکیب نرم افزاری تلفن آنالوگ و دیجیتال، به تلفن هایبرید دست یافت! پس با توجه به اینکه کارت سانترال پاناسونیک KX-TDA0170 از خطوط هایبرید پشتیبانی می کند، با تمامی انواع تلفن موجود در بازار شامل تلفن های دیجیتال، آنالوگ و هایبرید سازگار است. از این جهت می توان این کارت سانترال را برای استفاده در مراکز کاری مختلف کاملاً مناسب دانست.
سازگاری با انواع تلفن های آنالوگ، دیجیتال و هایبرید
  • مشخصات دستگاه های سازگار

شما می توانید کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TDA0170 را بر روی دستگاه های پاناسونیک در مدل های KX-TDA100، KX-TDA200، KX-TDA600، KX-TDE100، KX-TDE200 و KX-TDE600 نصب کنید و قابلیت پشتیبانی از 8 خط داخلی هایبرید را به آنها اضافه نمایید. توجه داشته باشید که این کارت سانترال بر روی دستگاه TDA100D قابل نصب نیست. به طور کلی همواره با سازگاری کارت با مدل باکس سانترال مورد استفاده تان دقت کنید؛ چرا که در صورت عدم سازگاری کارت برایتان قابل استفاده نخواهد بود!
مشخصات دستگاه های سازگار
  • دارای قابلیت کالر آیدی

با خرید کارت کالر آیدی سانترال پاناسونیک مدل Panasonic KX-TDA0170 دیگر نیازی به خرید کارت کالر آیدی به صورت جداگانه نخواهید داشت. چرا که این کارت به صورت پیش فرض به کالر آیدی مجهز بوده و امکان نمایش شماره تماس گیرنده در لحظه برقراری تماس را برای شما فراهم می آورد. بنابراین می توان قیمت کارت تلفن سانترال پاناسونیک KX-TDA0170 را کاملاً مناسب دانست.
دارای قابلیت کالر آیدی

جمع بندی

با استفاده از کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TDA0170 و نصب آن بر روی دستگاه های TDE100-200-600 و TDA100-200-600 می توانید از 8 داخلی هایبرید جدید در سیستم سانترال خود بهره مند شوید. این کارت از انواع تلفن های آنالوگ، دیجیتال و هایبرید پشتیبانی می کند و کارایی بالایی برای استفاده در دستگاه سانترال شرکت ها، سازمان ها و ارگان های مختلف دارد. ضمن اینکه کارت توسعه سانترال پاناسونیک KX-TDA0170 در حالت پیش فرض به کالر آیدی و قابلیت نمایش شماره تماس گیرنده نیز مجهز است.
کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TDA0170
شما می توانید نسبت به خرید اینترنتی کارت سانترال با بهترین قیمت بازار از شرکت ایده برتر پارسیان اقدام کنید. برای این منظور با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید آن را به شما ارائه دهند. همچنین با ثبت نظرات خود درباره این محصول در بخش نظرات سایت ایده برتر می توانید به کاربران دیگر در انتخاب کارت سانترال مورد نظرشان کمک کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر