۱۳۹۹ تیر ۱۷, سه‌شنبه

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EH345

دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-EH345
عمر لامپ: 5000 ساعت
وضوح تصویر: WUXGA (1920*1200 پیکسل)
شدت روشنایی: 3200 لومن
نسبت کنتراست تصویر:
22000:1

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EH345

استفاده از دستگاه ویدئو پروژکتور برای ارائه مطالب به مخاطبان این روزها رواج زیادی داشته و در بسیاری از کلاس های آموزشی، جلسات اداری، همایش ها و کنفرانس ها از ویدئو پروژکتور استفاده می شود. از جمله ویدئو پروژکتورهای موجود در بازار که برای این منظور طراحی و روانه بازار شده، باید به دیتا ویدئو پروژکتور اپتما  Optoma EH345  اشاره کنیم که با ویژگی هایی مانند شدت روشنایی بسیار مطلوب، کنتراست عالی و مجهز بودن به پورت های ارتباطی پرکاربرد توانسته به محصولی پرطرفدار در میان کاربران تبدیل شود. ویدئو پروژکتور اپتما EH345 در ابعاد 297.9×96.2×229.8 میلیمتر طراحی شده است و با وزن 1.12 کیلوگرم در رده پروژکتورهای قابل حمل شرکت اپتما قرار می گیرد و امکان حمل آسان را برای شما فراهم می کند.
معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EH345

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-EH345

  • نمایش شگفت انگیز رنگ ها در بهترین کیفیت

ویدئو پروژکتور قابل حمل اپتما EH345  با بهره مندی از رزولوشن 1080P پیکسل تصاویر را باکیفیت FULL HD به شما ارائه می دهد. با توجه به این مشخصات می توان گفت که در این ویدئو پروژکتور فول اچ دی جزئیات تصاویر نیز با وضوح و کیفیتی مطلوب بر روی پرده نمایش ویدئو پروژکتور به تصویر کشبده می شوند و مخاطبان شما را تحت تاثیر قرار می دهند.
پروفایل رنگی sRGB در دیتا پروژکتور Optoma EH345 قادر به تولید رنگ های غنی و دقیق است و تصاویری متناسب و با کیفیت تولید می کند. این تنظیم رنگ در این دیتا پروژکتور به گونه ای طراحی شده است که هرگاه پروژکتور در محیط هایی بدون پس زمینه سفید به ارائه تصاویر می پردازد، کمبود شدت روشنایی جبران شود. این ویژگی در کلاس های درس، سالن های کنفرانس، اتاقهای آموزشی یا هرجایی که ممکن است از یک دیوار رنگی، تخته سیاه یا سفید به عنوان پرده نمایش استفاده شود بسیار مفید است.
قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-EH345
پس اگر قصد خرید ویدئو پروژکتور آموزشی با رزولوشن مناسب دارید و به دنبال یک دیتا پروژکتور کلاسی با دوام و کم هزینه هستید، ما به شما ویدئو پروژکتور Optoma EH345 را توصیه می کنیم. این ویدئو پروجکشن برای استفاده در سالن های نسبتا بزرگ و کوچک طراحی شده و به خوبی انتظارات شما از یک ویدیو پروژکتور با کیفیت را برآورده می کند.
  • تماشای تصاویری شفاف و با کیفیت را با این ویدئو پروژکتور تجربه کنید!

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما مدل Optoma EH345 از شدت روشنایی 3200 لومنی برخوردار است و برای نمایش تصاویر در اتاق های نیمه روشن در طول روز مناسب است. از این جهت می توان از آن در اتاق و سالن بدون خاموش کردن لامپ به راحتی استفاده کرد و از تصاویری با شفافیت و درخشندگی مطلوب بهره مند شد.
  • متن ها و نمودارها را جذابتر به نمایش بگذارید!

لازم به ذکر است میزان کنتراست دیتا پروژکتور اداری اپتما EH345 برابر با 22,000:1 می باشد و سایه روشن ها و قسمت های مشکی موجود در تصویر با کیفیت مطلوبی به نمایش در می آیند. نمایش دادن رنگ مشکی با عمق زیاد، باعث طبیعی تر شدن سایر رنگ ها می شود بدین ترتیب تصاویر با کیفیت بهتری به نمایش در می آیند. این ویژگی در نمایش متن ها و نمودارها با کیفیت عالی تاثیر بسیار زیادی دارد.
متن ها و نمودارها را جذابتر به نمایش بگذارید!
  • محدوده وسیع ابعاد تصاویر پخش شده

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما  Optoma EH345 تصاویری در ابعاد 39.92 اینچ تا 299.81 اینچ را با قدرت بزرگنمایی 1.3 برابر به صورت دستی نمایش می هد. بنابراین با تنظیم محدوده ابعاد تصاویر می توانید از این ویدیو پروژکتور فول اچ دی هم در سالن های بزرگ و هم در اتاق های درس کوچک استفاده نمایید. همچنین این ویدئو پروژکتور برای نمایش تصاویر از فناوری DLP بهره می برد و با بالاترین سرعت پاسخدهی تصاویر را به نمایش می گذارد.
  • تماشای تصاویر سه بعدی و جذاب در پرده نمایش بزرگ!

علاوه بر موارد ذکر شده ویدئو پروژکتور سه بعدی اپتما EH345  از قابلیت نمایش تصاویر به صورت سه بعدی از تمام دستگاه های پخش 3 بعدی و Blu-ray برخوردار است و تصاویر را با کیفیت مطلوب و وضوح عالی به نمایش در می آورد. با استفاده از عینک های مخصوص DLP LINK می توانید از تماشای تصاویر در این ویدئو پروجکشن سه بعدی بهره مند شوید.
تماشای تصاویر سه بعدی و جذاب در پرده نمایش بزرگ!

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EH345

  • پورت های اتصال متنوع

از دیگر قابلیت های دیتا پروژکتور اپتما Optoma EH345 مجهز بودن به پورت های HDMI ,MHL, USB VGA, و کامپوزیت می باشد که امکان اتصال به لپ تاپ، تلویزیون، مانیتور، کامپیوتر و دیگر دستگاه های دیجیتال را برای شما فراهم می کند. همچنین این دیتا پروژکتور اداری دارای بلندگوی داخلی 2 وات می باشد که از کیفیت صدای کمی برخوردار است و جوابگوی نیارهای شما در محیط های کوچک و کم سر و صدا می شود.
  • عمر لامپ قدرتمند و عالی

در ویدئو پروژکتور اپتما EH345 یک لامپ 195 وات به کار برده شده است که عمر این لامپ بسته به شرایط محیطی و حالت های مختلف استفاده می تواند متفاوت باشد و همچنین به میزان مصرف شما از ویدئو پروژکتور نیز بستگی دارد. عمر لامپ ویدئو پروژکتور در حالت روشن برابر با 5000 ساعت، در حالت اکو (اقتصادی) برابر با 6000 ساعت، در حالت داینامیک برابر با 7000 ساعت، در حالت اکو+ برابر با 8000 ساعت و در حالت Education cycle برابر با 10000 ساعت می باشد. از این جهت می توانید تا مدت زمان بسیار طولانی از دیتا ویدئو پروژکتور استفاده کنید و از صرف هزینه های اضافی جلوگیری کنید.
عمر لامپ قدرتمند و عالی
  • نصب و راه اندازی آسان

دستگاه ویدئو پروژکتور اپتما Optoma EH345 با نسبت پرتاب کوتاه تر نسبت به سایر ویدئو پروژکتور های پرتاب استاندارد برای اتاق های کوچک و کلاس های درس با فضای محدود برای نصب ایده آل می باشد و یک ویدئو پروژکتور با برد کوتاه محسوب می شود. همچنین با استفاده از قابلیت AV MUTE (توقف صوت و تصویر) می توانید در مواقعی که نیاز به سخنرانی دارید پخش تصاویر را  متوقف کنید و توجه مخاطبان را به خود جلب کنید.

جمع بندی

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما  Optoma EH345 با قابلیت حمل و جابه جایی آسان، پورت های اتصالی متنوع، عمر طولانی لامپ و کیفیت بی نظیر در ارائه رنگ مناسب برای استفاده در مراکز آموزشی، سالن های کنفرانس، اتاق های جلسات، کلاس های درس و مراکز تجاری و شرکت های بزرگ مناسب می باشد. همچنین با میزان کنتراست عالی و روشنایی مناسب تصاویری واضح و شفاف را به شما ارائه می دهد.
دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EH345
پس اگر قصد خرید ویدئو پروژکتور برای هوشمند سازی مدارس یا دیگر تجهیزات آموزشی را دارید جهت ارتباط با کارشناسان ما در شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 021-73027 تماس بگیرید. همچنین در صورتی که در انتخاب بهترین ویدئو پروژکتور با قیمت مناسب به جمع بندی نرسیده اید، با شماره ذکر شده تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان شرکت ایده برتر بهره مند شوید.
دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EH345

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر