۱۳۹۹ مرداد ۱, چهارشنبه

پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark CX920de

پرینتر لکسمارک CX920de
چاپ: سیاه و سفید و رنگی
تکنولوژی چاپ: لیزری
سرعت چاپ رنگی: 25 برگ در دقیقه، سیاه و سفید: 25 برگ در دقیقه در حالت یک رو و دو رو
رزولوشن چاپ: dpi 1200*1200 (با قابلیت چاپ تصاویر با کیفیت 2400)
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی و بررسی چاپگر چهار کاره لیزری لکسمارک CX920de

اگر به چاپ رنگی و سیاه و سفید در ابعاد A3 و A4 در کسب و کار خود نیاز دارید، پرینتر لکسمارک CX920de انتخابی ایده آل برای شما خواهد بود. این پرینتر در دسته پرینترهای لیزری چند کاره جای دارد و امکان کپی، فکس و اسکن را نیز علاوه بر پرینت در اختیار شما می گذارد. اگر بخواهیم به طور خلاصه برخی از ویژگی های کاربردی پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark CX920de را نام ببریم، باید به مجهز بودن آن به دو سینی 500 برگی در حالت استاندارد، سازگاری با سینی های دارای ظرفیت بالا، قابلیت چاپ مستقیم از روی فلش مموری و کارت حافظه و کاربری فوق العاده آسان از طریق نمایشگر 10 اینچی اشاره کنیم. در ادامه به بررسی دقیق تر ویژگی های پرینتر لیزری لکسمارک CX920de خواهیم پرداخت.
معرفی و بررسی چاپگر چهار کاره لیزری لکسمارک CX920de

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره لکسمارک CX920de

  • سرعت و کیفیت بسیار مطلوب در چاپ

چاپگر چهار کاره لیزری لکسمارک CX920de قادر به پرینت و کپی در حالت سیاه و سفید و رنگی با سرعت 25 برگ در دقیقه می باشد. همچنین می توان از این پرینتر چند کاره برای چاپ سیاه و سفید به صورت دو رو نیز بهره برد که در این حالت هم سرعت آن برابر با 25 برگ در دقیقه خواهد بود. پرینتر چهار کاره لکسمارک CX920de در زمان روشن کردن و راه اندازی دستگاه هم عملکرد نسبتاً مناسبی دارد و اولین چاپ رنگی را در عرض 9 ثانیه و اولین چاپ سیاه و سفید را در عرض 7.5 ثانیه ارائه می دهد. در مجموع می توان سرعت پرینتر لیزری رنگی لکسمارک CX920de را برای مصارف اداری مناسب دانست؛ اما بهتر است تا از آن برای چاپ های متوالی در تعداد بالا استفاده نکنید.
از لحاظ کیفیت چاپ پرینتر چهار کاره لیزری لکسمارک CX920de انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. این دستگاه پرینتر لیزری دارای رزولوشن 1200*1200 dpi (با کیفیت چاپ تصاویر 2400) است و متون سیاه و سفید و تصاویر رنگی چاپ شده با آن از وضوح، میزان خوانایی و کیفیت قابل قبولی برخوردارند.
قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره لکسمارک CX920de
  • قابلیت تهیه اسکن رنگی از اسناد

در زمینه تهیه اسکن هم پرینتر Lexmark CX920de دستگاهی کارآمد است. اسکنر به کار رفته در این چاپگر از نوع تخت و متصل به ADF (منبع تغذیه خودکار) با ظرفیت 100 برگ می باشد و از قابلیت تهیه اسکن سیاه و سفید و رنگی با رزولوشن 600*600 ppi بهره می برد. این اسکنر تخت دارای سرعت بسیار مطلوبی نیز هست و قادر به انجام 80 اسکن در دقیقه به صورت یک رو و 160 اسکن در دقیقه به صورت دو رو می باشد.
از دیگر قابلیت های پرینتر لکسمارک CX920de در زمینه اسکن باید به قابلیت ذخیره فایل های اسکن شده در فرمت های XPS، TIFF، PDF (معمولی، رمزگذاری شده و قابل جستجو) و JPEG اشاره کرد. همچنین با استفاده از این اسکنر می توانید فایل های خروجی را به اکانت ایمیل، سرور FTP، حافظه های USB و فولدر موجود در شبکه هم ارسال کنید.
  • مجهز به مودم فکس

در پرینتر چند کاره اداری لکسمارک CX920de یک مودم فکس با سرعت 33.6 kbps به کار رفته که امکان ارسال فکسِ رنگی و سیاه و سفید را برای شما فراهم می آورد. با استفاده از این پرینتر چهار کاره لیزری رنگی می توانید در کمتر از سه ثانیه به ازای هر برگ به ارسال فکس بپردازید.
مجهز به مودم فکس

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Lexmark CX920de

  • چاپ ماندگار از طریق تونر کارتریج های با کیفیت

تونر کارتریج مشکی به کار رفته در پرینتر لیزری Lexmark CX920de دارای ظرفیت 5000 برگ و تونر کارتریج های رنگی (آبی، قرمز و زرد) آن دارای ظرفیت 6000 برگ هستند و کیفیتی بسیار مطلوب در چاپ را ارائه می دهند. همچنین این پرینتر با تونر کارتریج مشکی مدل 76C00K0 (با ظرفیت 18500 برگ) و تونر کارتریج های رنگی مدل های 76C00C0، 76C00M0 و 76C00Y0 (با ظرفیت 11500 برگ) سازگار است که با تهیه آنها برای مدتی طولانی از صرف هزینه های اضافی برای خرید تونر کارتریج بی نیاز خواهید شد!
  • قابلیت چاپ در ابعاد بزرگ بر روی کاغذ A3

شما می توانید از چاپگر اداری لکسمارک CX920de برای چاپ بر روی کاغذهای معمولی در ابعاد A3، A4 و کوچکتر، پاکت نامه، لیبل کاغذی، کاغذ مخصوص چاپ بنر، مقوای نازک و کاغذهای 12x18 اینچی استفاده کنید. پس همان طور که پیش از این هم اشاره کردیم، پرینتر لکسمارک مدل Lexmark CX920de برای چاپ رنگی در ابعاد بزرگ گزینه قابل اعتمادی است. ضمن اینکه این پرینتر به فینیشرهای مخصوص پانچ و منگنه نیز مجهز می باشد.
در حالت استاندارد پرینتر لیزری اداری لکسمارک CX920de دارای دو سینی 500 برگی و یک سینی چند منظوره 150 برگی است. همچنین شما می توانید در صورت نیاز از سینی های اختیاری 500 برگی و 3000 برگی و یک محفظه بزرگ 2500 برگی نیز در این پرینتر استفاده کنید. توجه داشته باشید که استفاده از سینی های اختیاری بر روی قیمت پرینتر رنگی لکسمارک CX920de تأثیرگذار است و باید آنها را به صورت جداگانه تهیه نمایید.
کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Lexmark CX920de

پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark CX920de

  • استفاده از پرینتر به راحتی کار با یک تبلت!

در قسمت جلویی بدنه پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark CX920de یک صفحه نمایش 10 اینچی لمسی و تمام رنگی تعبیه شده که از طریق آن می توانید به آسانی تنظیمات مورد نظر خود را بر روی پرینتر لیزری اعمال کنید. این صفحه نمایش دارای رابط کاربری بسیار آسان و جذابی است و کار با آن حس استفاده از یک تبلت را به شما القا می کند.
سایر مشخصات سخت افزاری پرینتر لیزری لکسمارک مدل CX920de شامل یک پردازنده مرکزی چهار هسته ای با فرکانس 1.2 گیگاهرتز، حافظه 2048 مگابایتی (قابلیت ارتقا به 4096 مگابایت) و هارد دیسک می شود. این مجموعه سخت افزاری باعث ارائه عملکرد سریع و روان پرینتر می شود و از هنگ کردن و کند شدن آن در حین استفاده جلوگیری می کند.
استفاده از پرینتر به راحتی کار با یک تبلت!
  • چاپ مستقیم از روی فلش مموری و کارت حافظه، سازگار با شبکه

اتصال چاپگر لکسمارک CX920de به کامپیوتر از طریق پورت USB 2.0 Type-B انجام می شود. همچنین شما می توانید این پرینتر را از طریق پورت اترنت موجود بر روی بدنه آن به شبکه های کابلی نیز متصل کرده و از آن به صورت گروهی استفاده کنید.
بر روی بدنه پرینتر لیزری تحت شبکه لکسمارک CX920de چهار پورت USB 2.0 Type-A (دو پورت در جلو و دو پورت در پشت بدنه) و درگاه کارت حافظه نیز تعبیه شده است. این پرینتر تحت شبکه از قابلیت چاپ مستقیم از روی فلش مموری و کارت حافظه برخوردار می باشد و تنها کافیست حافظه USB یا کارت حافظه خود را از طریق این پورت ها به پرینتر اتصال دهید.

جمع بندی

اگر قصد خرید پرینتر لیزری دارید و به دنبال محصولی خوش ساخت و با دوام هستید، پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark CX920de را مد نظر داشته باشید. این پرینتر چند کاره از قابلیت های پرینت و کپی رنگی و سیاه و سفید در ابعاد بزرگ (حداکثر A3)، اسکن و فکس برخوردار است و به خوبی از عهده حجم کاری متوسط و زیاد برمی آید. سازگاری با سینی های اختیاری با ظرفیت های زیاد، مجهز بودن به نمایشگر لمسی 10 اینچی و قابلیت چاپ مستقیم از روی فلش مموری و کارت حافظه از دیگر ویژگی های پرینتر لکسمارک CX920de هستند.
چنانچه قصد خرید پرینتر لیزری اداری را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت پرینترهای چند کاره و نحوه خرید آن را در اختیار شما بگذارند. همچنین اگر در رابطه با ویژگی های این پرینتر به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، سؤالات خود را در بخش کامنت های سایت ایده برتر مطرح کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان به شما کمک کنند.
پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark CX920de

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر