۱۳۹۹ تیر ۱۱, چهارشنبه

هندزفری بلوتوث جووی Joway H-73

هندزفری بلوتوث جووی H-73
نوع گوشی: توگوشی (هندزفری دورگردنی دارای دو گوشی)
نوع اتصال: بی سیم
رابط اتصال: بلوتوث

معرفی و بررسی هندزفری جووی H-73

معرفی و بررسی هندزفری جووی H-73
هندزفری بلوتوث جووی Joway H-73 برای آن دسته از افرادی که به گوش دادن به موسیقی در هنگام ورزش یا تردد در خیابان عادت دارند، یک وسیله کاربردی به شمار می آید. این هندزفری از نوع بلوتوثی و دورگردنی است و صدایی پرقدرت، دارای بیس عالی و شفاف را ارائه می دهد. ضمن اینکه هندزفری گردنی بلوتوثی جووی H-73 دارای میکروفون داخلی ضد نویز نیز هست و امکان پاسخ دادن به تماس های دریافتی و مکالمه را در اختیار شما قرار می دهد. انعطاف بالای بدنه، مجهز بودن به سرگوشی های راحت با خاصیت آهنربایی و ضد آب بودن از جمله ویژگی هایی است که باعث شده تا هندزفری جووی H-73 به محبوبیت بالایی در میان کاربران دست یابد.
معرفی و بررسی هندزفری جووی H-73
  • یک هندزفری دورگردنی انعطاف پذیر!

بدنه هندزفری گردنی جووی H-73 از سیلیکون نرم ساخته شده و از انعطاف بسیار بالایی برخوردار است. این نوع طراحی باعث می شود تا در هنگام استفاده های طولانی مدت از هندزفری، هیچ گونه فشاری به گردن شما وارد نشود. همچنین سرگوشی های هندزفری بلوتوثی جووی H-73 دارای طراحی ارگونومیک هستند و به شکلی کاملاً راحت درون گوش قرار می گیرند. به طوری که در هنگام استفاده از آنها حس خوشایندی به شما دست خواهد داد!
یک هندزفری دورگردنی انعطاف پذیر!
یکی از ویژگی های کاربردی هندزفری جووی مدل Joway H-73 ضد آب بودن و مقاومت کامل آن در برابر عرق و رطوبت است. بنابراین بدون نگرانی می توانید از این هندزفری بلوتوثی در هنگام قدم زدن در زیر باران و برف برای گوش دادن به موسیقی های محبوبتان استفاده کنید! ضمن اینکه این ویژگی سبب می شود تا هندزفری گردنی ورزشی جووی H-73 در هنگام ورزش و تعریق بدن آسیب نبیند.
یک هندزفری دورگردنی انعطاف پذیر!
به منظور استفاده راحت تر از هندزفری بلوتوثی گوشی موبایل جووی H-73، سرگوشی های آن به خاصیت آهنربایی مجهز شده است. بنابراین در مواقعی که نیازی به هندزفری ندارید، می توانید سرگوشی های آن را به یکدیگر بچسبانید تا هندزفری به شکلی کاملاً محکم دور گردن باقی بماند و در اثر تحرکات شما به زمین نیفتد.

قابلیت های هندزفری Joway H-73

  • ارائه صدایی با کیفیت، قدرتمند و طبیعی!

هندزفری بی سیم بلوتوثی جووی H-73 از قابلیت پخش صدای 3D برخوردار بوده و صدایی کاملاً طبیعی و واضح را برای شما به ارمغان می آورد. همچنین از لحاظ بیس و حجم صدا نیز انتظارات شما را به طور کامل برآورده می کند! پس اگر به گوش دادن به موسیقی با بیس زیاد علاقه دارید، این هندزفری را مد نظر داشته باشید! در مجموع با توجه به قیمت هندزفری بلوتوث جووی H-73 می توان کیفیت صدای آن را کاملاً مناسب و ایده آل ارزیابی کرد.
قابلیت های هندزفری Joway H-73
بر روی کابل هندزفری جووی Joway H-73 دکمه های کنترلی آن شامل دکمه های کم و زیاد کردن صدا و مدیریت تماس های دریافتی قرار گرفته که دسترسی به آنها به سادگی امکان پذیر است.
  • اتصال سریع و با کیفیت به دستگاه های دیگر به صورت بلوتوثی

اتصال هندزفری بلوتوث جووی Joway H-73 به دستگاه های دیگر از طریق بلوتوث انجام می گیرد. این هندزفری با انواع گوشی موبایل، تبلت و دستگاه های دارای بلوتوث نسخه 4 به بالا سازگار است و توانایی بالایی در برقراری اتصال بلوتوثی دارد. به طوری که در هنگام استفاده از آن به ندرت با مشکلاتی مانند قطع و وصل شدن صدا مواجه می شوید. در هنگام استفاده از هندزفری بلوتوث جووی مدل H-73 باید به این نکته توجه داشته باشید که محدوده عملکرد آن برابر با 10 متر است و فاصله میان هندزفری و دستگاه متصل به آن نباید از این مقدار بیشتر شود.
اتصال سریع و با کیفیت به دستگاه های دیگر به صورت بلوتوثی

هندزفری بلوتوث جووی Joway H-73

  • مشخصات باتری

باتری به کار رفته در هندزفری بلوتوث شارژی جووی H-73 دارای ظرفیت 100 میلی آمپر ساعت است و شارژ کامل آن برای 7 ساعت مکالمه یا پخش موسیقی و 100 ساعت روشن نگه داشتن هندزفری در حالت آماده به کار (استند بای) کفایت می کند. با توجه به این مشخصات می توان گفت که نیازی به شارژ چند باره باتری هندزفری در طول روز نخواهید داشت و می توانید بدون نگرانی از آن در مکان های مختلف استفاده کنید. لازم به ذکر است که باتری این هندزفری در عرض 2 ساعت و از طریق پورت MicroUSB موجود بر روی بدنه آن به طور کامل شارژ می شود.
مشخصات باتری
  • عملکرد عالی در هنگام مکالمه

هندزفری بلوتوثی تو گوشی جووی H-73 در هنگام مکالمه نیز عملکردی عالی از خود نشان می دهد و امکان پاسخ دادن به تماس های دریافتی را برای شما فراهم می آورد. میکروفون داخلی این هندزفری از مقاومت بالایی در برابر سروصداهای اضافی برخوردار است و صدای شما را با کمترین میزان نویز به طرف مقابل در هنگام مکالمه انتقال می دهد. پس با استفاده از هندزفری گردنی بلوتوثی جووی H-73 هیچ یک از تماس هایتان را در هنگام ورزش، پیاده روی یا تردد در خیابان از دست نخواهید داد!
عملکرد عالی در هنگام مکالمه

جمع بندی

در مجموع می توان هندزفری بلوتوث جووی Joway H-73 را با توجه به ویژگی هایی مانند طراحی ظاهری زیبا، ساخته شده از مواد اولیه مرغوب، مجهز بودن به بدنه انعطاف پذیر و سرگوشی های آهنربایی، مقاومت کامل در برابر قطرات آب و عرق، پخش صدا به شکل 3D با بیس و قدرت عالی و مجهز بودن به میکروفون با کیفیت یک انتخاب ایده آل برای گوش دادن به موسیقی در هنگام ورزش و انجام کارهای روزانه دانست.
هندزفری بلوتوث جووی Joway H-73
برای اطلاع از نحوه خرید هندزفری مخصوص ورزش و دریافت قیمت آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان واحد فروش شرکت ایده برتر تماس بگیرید. همچنین در صورت تمایل می توانید نسبت به خرید اینترنتی این محصول از سایت ایده برتر اقدام نموده و محصول را درب منزل خود تحویل بگیرید.
هندزفری بلوتوث جووی Joway H-73

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر