۱۳۹۹ تیر ۲۸, شنبه

شارژر فندکی بلکین Belkin F8M935bt06 Road Rockstar

شارژر فندکی بلکین F8M935bt06 Road Rockstar
تعداد درگاه خروجی: دارای دو درگاه خروجی USB روی بدنه شارژر و دو درگاه خروجی USB متصل شده به کابل
نوع درگاره خروجی: USB
سازگار با: شارژ موبایل، موزیک پلیر و دستگاه های کم مصرف

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین بلکین F8M935bt06 Road Rockstar

اگر قصد مسافرت دسته جمعی با ماشین را دارید، شارژر فندکی بلکین F8M935bt06 Road Rockstar یک وسیله کاربردی برای شما خواهد بود! این شارژر فندکی دارای 4 پورت خروجی است و هم برای راننده و هم برای دیگر سرنشینان خودرو قابل استفاده می باشد. به این ترتیب شما می توانید موبایل یا دیگر دستگاه های دیجیتال همراهتان را به شارژر فندکی بلکین Belkin F8M935bt06 Road Rockstar متصل کرده و بدون نگرانی بابت تمام شدن شارژ آنها به رانندگی بپردازید!
مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین بلکین F8M935bt06 Road Rockstar
  • قابلیت شارژ چهار دستگاه مختلف به صورت هم زمان! 

شارژر فندکی ماشین بلکین F8M935bt06 Road Rockstar از بدنه اصلی و یک قسمت جداگانه تشکیل شده که توسط یک کابل 1.8 متری به یکدیگر متصل شده اند. بر روی بدنه این شارژر فندکی موبایل دو پورت USB و بر روی قسمت متصل به کابل آن نیز دو پورت USB دیگر تعبیه شده است و امکان شارژ چهار دستگاه مختلف به صورت هم زمان را فراهم می آورد. شما می توانید قسمت متصل به کابل شارژر فندکی خودرو بلکین F8M935bt06 Road Rockstar را بر روی پشت صندلی راننده یا کمک راننده نصب کنید تا سرنشینان عقب خودرو نیز بتوانند از آن برای شارژ گوشی استفاده کنند. لازم به ذکر است که این ویژگی بر روی قیمت شارژر فندکی ماشین بلکین F8M935bt06 Road Rockstar نیز مؤثر بوده است.
قابلیت شارژ چهار دستگاه مختلف به صورت هم زمان!
  • سازگار با انواع گوشی های موبایل و سایر دستگاه های دیجیتال

شما می توانید از طریق کابل MicroUSB از شارژر فندکی گوشی بلکین F8M935bt06 Road Rockstar برای شارژ گوشی ها و تبلت اندرویدی استفاده کنید. همچنین این شارژر فندکی برای شارژ آیفون، آیپد و آیپاد نیز کاربرد دارد که برای این منظور باید از کابل تبدیل USB به لایتنینگ بهره ببرید. لازم به ذکر است که علاوه بر موبایل و تبلت، شارژر فندکی بلکین مدل Belkin F8M935bt06 Road Rockstar برای شارژ موزیک پلیر، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، پاوربانک، دوربین دیجیتال و دستگاه های دارای پورت USB نیز کاربرد دارد. بنابراین محدودیتی در استفاده از این شارژر فندکی نخواهید داشت و می توانید از آن برای شارژ دستگاه های مختلف استفاده کنید.
سازگار با انواع گوشی های موبایل و سایر دستگاه های دیجیتال

شارژر فندکی بلکین Belkin F8M935bt06 Road Rockstar

  • سرعت مناسب شارژدهی به خصوص برای شارژ گوشی

پورت های شارژر فندکی بلکین Belkin F8M935bt06 Road Rockstar دارای شدت جریان های مختلفی هستند. به این ترتیب که دو پورت موجود بر روی بدنه شارژر فندکی دارای شدت جریان 1.0 آمپر و دو پورت موجود بر روی قسمت متصل به کابل آن دارای شدت جریان 2.4 آمپر می باشند. پیشنهاد می کنیم تا برای دستیابی به بالاترین کیفیت در شارژدهی، از پورت های 1.0 آمپری این شارژر فندکی برای شارژ موبایل، موزیک پلیر و دستگاه های کم مصرف و از پورت های 2.4 آمپری آن برای شارژ تبلت، دوربین دیجیتال و دستگاه هایی از این دست استفاده کنید. البته در صورت نیاز به شارژ سریع و فوری موبایل، می توانید آن را به پورت های 2.4 آمپری شارژر فندکی بلکین مدل F8M935bt06 Road Rockstar متصل کنید.
سرعت مناسب شارژدهی به خصوص برای شارژ گوشی
  • کیفیت ساخت مطلوب، طراحی کاربردی

شارژر فندکی گوشی موبایل بلکین F8M935bt06 Road Rockstar از مواد اولیه مرغوب ساخته شده و به همین دلیل از طول عمر بالایی برخوردار است. به طوری که این شارژر فندکی در برابر آسیب هایی مانند ضربه، فشار و خراشیدگی به آسانی صدمه نمی بیند. همچنین طراحی این شارژر فندکی و مجهز بودن به بخش جداگانه دارای دو پورت USB مجزا، باعث شده تا این شارژر فندکی خودرو برای موبایل کارایی بالایی هم برای راننده و هم برای دیگر سرنشینان خودرو داشته باشد.
کیفیت ساخت مطلوب، طراحی کاربردی

 جمع بندی

همان طور که مشاهده می کنید، شارژر فندکی بلکین Belkin F8M935bt06 Road Rockstar دارای امکانات متعددی است و می توان از آن برای شارژ انواع گوشی موبایل و دیگر دستگاه های دیجیتال استفاده کرد. قابلیت شارژدهی به چهار دستگاه مختلف به صورت هم زمان، سرعت مناسب در شارژدهی و طراحی کاربردی از جمله ویژگی هایی هستند که شارژر فندکی بلکین F8M935bt06 Road Rockstar را برای استفاده در داخل خودروی شما مناسب کرده اند!
شارژر فندکی بلکین Belkin F8M935bt06 Road Rockstar
شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت شارژر فندکی خودرو و نحوه خرید آن را دریافت کنید. همچنین اگر در انتخاب شارژر فندکی مورد نظرتان به جمع بندی نرسیده اید، می توانید با شماره 73027-021 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان شرکت ایده برتر در این زمینه بهره مند شوید.
شارژر فندکی بلکین Belkin F8M935bt06 Road Rockstar

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر