۱۳۹۹ مرداد ۱, چهارشنبه

هارد دیسک اکسترنال ایسوس Asus EHD-A2T با ظرفیت 2 ترابایت

هارد دیسک اکسترنال ایسوس EHD-A2T
نوع اتصال: با سیم
نوع رابط: USB 3.1 Gen 1, USB 2.0
نوع هارد دیسک: قابل حمل
ظرفیت حافظه هارد دیسک: 2 ترابایت

طراحی و ساخت هارد دیسک اکسترنال ایسوس  EHD-A2T

اگر از علاقه مندان به بازی های کامپیوتری هستید و قصد خرید هارد دیسک برای این منظور دارید، هارد اکسترنال ایسوس EHD-A2T با ظرفیت 2 ترابایت یک انتخاب ایده آل برای شما خواهد بود! این هارد دیسک اکسترنال دارای طراحی ظاهری جذاب و خاصی است و از قابلیت هایی مانند نورپردازی رنگی و همگام سازی جلوه های نوری با قطعات کامپیوتر بهره می برد. از دیگر ویژگی های هارد دیسک اکسترنال ایسوس EHD-A2T باید به مجهز بودن آن به رابط USB 3.1 جهت انتقال اطلاعات با سرعتی بسیار مطلوب، امکان پشتیبان گیری خودکار و کیفیت ساخت عالی اشاره کرد که باعث شده تا این محصول به یکی از هاردهای اکسترنال محبوب در میان کاربران تبدیل شود.
طراحی و ساخت هارد دیسک اکسترنال ایسوس  EHD-A2T
  • طراحی ظاهری شیک و زیبا، دارای پایه های ضد لغزش

هارد دیسک اکسترنال ایسوس Asus EHD-A2T با ظرفیت 2 ترابایت یکی از هاردهای شیک و زیبای موجود در بازار می باشد و بدنه آن به صورت 5 وجهی طراحی شده است. سطح بدنه این هارد دیسک دارای رنگ مشکی مات بوده و مقاومت بالایی در برابر اثر انگشت، لکه های چربی و به جا ماندن گرد و غبار بر روی آن دارد. از این جهت نیازی به تمیز کردن چند باره هارد اکسترنال ایسوس EHD-A2T در طول روز نخواهید داشت. در پشت بدنه این هارد اکسترنال نیز از پایه های ضد لغزش استفاده شده که باعث قرار گرفتن محکم و ثابت هارد در جای خود می شود. در هنگام کار با هارد دیسک ایسوس EHD-A2T به این نکته دقت داشته باشید که این محصول به صورت ضد ضربه و ضد آب طراحی نشده است.
طراحی ظاهری شیک و زیبا، دارای پایه های ضد لغزش
  • اوج هیجان و لذت از انجام بازی را تجربه کنید!

بر روی بدنه هارد اکسترنال 2 ترابایت ایسوس EHD-A2T خطوطی از لامپ های LED تعبیه شده که از قابلیت نورپردازی با 16 میلیون رنگ مختلف برخوردارند. همچنین این هارد دیسک اکسترنال با یکی از فناوری های به روز شرکت ایسوس موسوم به Aura Sync RGB سازگار است و می توان جلوه های نوری آن را با سایر قطعات کامپیوتر مانند ماوس و کیبورد همگام سازی کرد. این نوع طراحی باعث می شود تا به خصوص در هنگام انجام بازی های کامپیوتری بتوانید اوج هیجان و لذت را تجربه کنید! هارد دیسک اکسترنال ایسوس Asus EHD-A2T با ظرفیت 2 ترابایت با نرم افزار ASUS Aura Sync نیز سازگار است که با نصب آن بر روی کامپیوتر یا لپ تاپ می توانید از رنگ ها و جلوه های دلخواه خودتان در هنگام نورپردازی هارد استفاده کنید. با توجه به این مشخصات می توان قیمت هارد دیسک ایسوس EHD-A2T را کاملاً مناسب ارزیابی کرد.
اوج هیجان و لذت از انجام بازی را تجربه کنید!

مشخصات فنی هارد اکسترنال ایسوس  EHD-A2T

  • سبک و دارای قابلیت حمل آسان!

هارد اکسترنال Asus EHD-A2T با وزن فقط 145 گرم و ابعاد 128*80*16.3 میلی متر روانه بازار شده و حمل و جابجایی آن به شکلی کاملاً آسان امکان پذیر است. بنابراین شما می توانید این هارد دیسک اکسترنال را در کوله پشتی یا کیف لپ تاپ خود بگذارید و آن را با خود به مکان های مختلف حمل کنید. این ویژگی باعث می شود تا در هر لحظه از طول روز، به اطلاعات ذخیره شده بر روی هارد دیسک اکسترنال 2 ترابایت ایسوس EHD-A2T دسترسی داشته باشید.
مشخصات فنی هارد اکسترنال ایسوس  EHD-A2T
  • سرعت مناسب در انتقال اطلاعات

علاوه بر ویژگی های ظاهری، هارد دیسک Asus EHD-A2T از لحاظ فنی نیز یک دستگاه کارآمد به حساب می آید و سرعتی بسیار مطلوب در انتقال اطلاعات را برای شما به ارمغان می آورد. در این هارد اکسترنال از رابط USB 3.1 استفاده شده که از نسل جدید رابط های USB است و عملکردی به مراتب سریع تر در مقایسه با رابط USB 2.0 از خود نشان می دهد. در حالت کلی سرعت انتقال اطلاعات رابط USB 3.1 برابر با 5 گیگابیت بر ثانیه است؛ اما در اکثر هاردهای اکسترنال (از جمله هارد اکسترنال ایسوس EHD-A2T) این میزان سرعت کمتر خواهد بود. لازم به ذکر است که این هارد دیسک اکسترنال 2 ترابایت از رابط USB 2.0 هم پشتیبانی می کند و به سادگی می توان از آن در ارتباط با دستگاه های مختلف استفاده کرد.
سرعت مناسب در انتقال اطلاعات

هارد دیسک اکسترنال ایسوس Asus EHD-A2T با ظرفیت 2 ترابایت

  • از اطلاعات مهم خود به صورت خودکار بک آپ بگیرید!

شما می توانید با استفاده از نرم افزارهای مربوطه و به وسیله برنامه ریزی خودکار، از هارد اکسترنال ایسوس مدل Asus EHD-A2T برای تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات مورد نظرتان بهره ببرید! این هارد اکسترنال علاوه بر محافظت از فایل های شما در برابر ویروس ها و بدافزارها، از قابلیت پشتیبان گیری منظم از اطلاعات ذخیره شده بر روی کامپیوتر، گوشی موبایل، شبکه های اجتماعی، سرویس های ابری و... نیز برخوردار است و خیالتان را بابت امنیت فایل ها و داده ها به طور کامل راحت می کند. ضمن اینکه هارد دیسک اکسترنال ایسوس Asus EHD-A2T با ظرفیت 2 ترابایت از فناوری رمزگذاری 256 بیتی AES نیز پشتیبانی می کند که باعث حفاظت بیشتر از اطلاعات شما می شود.
از اطلاعات مهم خود به صورت خودکار بک آپ بگیرید!

جمع بندی

هارد اکسترنال ایسوس EHD-A2T با ظرفیت 2 ترابایتی و طراحی ظاهری زیبا و جذاب خود یک گزینه ایده آل برای گیمرها و علاقه مندان به بازی های کامپیوتری به شمار می آید. این هارد اکسترنال از قابلیت نورپردازی رنگی برخوردار بوده و می توانید جلوه های نوری آن را متناسب با دلخواه و سلیقه خود انتخاب کنید! علاوه بر این، هارد دیسک ایسوس مدل EHD-A2T به رابط USB 3.1 نیز مجهز است و فایل های شما را با سرعتی بسیار مطلوب منتقل می کند.
برای دریافت قیمت و اطلاع از نحوه خرید هارد دیسک ایسوس EHD-A2T به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. همچنین اگر در انتخاب هارد اکسترنال مورد نظرتان به جمع بندی نرسیده اید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان شرکت ایده برتر در این زمینه بهره مند شوید.
هارد دیسک اکسترنال ایسوس Asus EHD-A2T با ظرفیت 2 ترابایت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر