۱۳۹۹ مرداد ۱, چهارشنبه

پاوربانک ریمکس Remax Timebomb با ظرفیت 20000 میلی آمپر

پاور بانک ریمکس Timebomb
ظرفیت باتری: 20000 میلی آمپر ساعت
سازگار با: موبایل،هدفون و اسپیکر بلوتوثی، موزیک پلیر و...
تعداد پورت: یک عدد

مشخصات و امکانات شارژر همراه ریمکس Remax Timebomb

مشخصات و امکانات شارژر همراه ریمکس Remax Timebomb
شرکت ریمکس یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید انواع لوازم جانبی موبایل است که بعضاً محصولاتی خلاقانه را روانه بازار می کند. از جمله این محصولات باید به پاور بانک ریمکس Timebomb اشاره کنیم که به شکل یک مجموعه دینامیت متصل به هم طراحی شده است! پس اگر به استفاده از محصولات خاص و فانتزی علاقه دارید، این پاور بانک فانتزی می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد! همچنین می توان شارژر همراه ریمکس Remax Timebomb را به عنوان یک هدیه خوب و هیجان انگیز در نظر داشت!
مشخصات و امکانات شارژر همراه ریمکس Remax Timebomb
  • دارای ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت، مناسب برای شارژ انواع دستگاه های دیجیتال

با خرید پاور بانک فانتزی ریمکس Timebomb دیگر دغدغه تمام شدن باتری گوشی و سایر دستگاه های دیجیتال همراهتان را نخواهید داشت! این پاور بانک گوشی موبایل دارای ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت است و می توان از آن برای شارژ کردن یک گوشی هوشمند به میزان 5 تا 6 بار استفاده کرد. البته این میزان دفعات شارژ شده به طور مستقیم به ظرفیت باتری گوشی شما بستگی دارد و ممکن است کمتر یا بیشتر شود. لازم به ذکر است که علاوه بر موبایل می توانید از پاوربانک ریمکس Remax Timebomb با ظرفیت 20000 میلی آمپر برای شارژ موزیک پلیر، وسایل بلوتوثی مانند هدفون و اسپیکر و دستگاه هایی از این دست هم استفاده کنید.
دارای ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت، مناسب برای شارژ انواع دستگاه های دیجیتال
  • مجهز به یک پورت خروجی USB و یک پورت ورودی MicroUSB

پاوربانک 20 هزار میلی آمپر ریمکس Timebomb دارای یک پورت خروجی USB است. شدت جریان این پورت برابر با 1.2 آمپر است که سرعتی معمولی در شارژدهی را ارائه می دهد. به طور کلی این پاور بانک را می توان یک محصول تزئینی دانست که برای مصارف روزمره و عادی می توان بر روی آن حساب باز کرد. پس اگر سرعت شارژ شدن گوشی موبایل برایتان اهمیت زیادی دارد، بهتر است تا از سایر پاور بانک های موجود بر روی سایت ایده برتر دیدن کنید.
مجهز به یک پورت خروجی USB و یک پورت ورودی MicroUSB
بر روی بدنه پاوربانک ریمکس Remax Timebomb با ظرفیت 20000 میلی آمپر یک پورت MicroUSB نیز تعبیه شده که برای شارژ باتری پاور بانک مورد استفاده قرار می گیرد. شدت جریان ورودی این پورت برابر با 2.0 آمپر است که باعث شارژ شدن باتری پاوربانک گوشی موبایل با سرعتی مناسب می شود. البته با توجه به ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعتی پاور بانک فانتزی ریمکس Timebomb ممکن است برای تکمیل شدن شارژ آن، مدت زمان زیادی را منتظر بمانید. این پاوربانک دارای نمایشگر شارژ به درصد نیز هست که امکان اطلاع از شارژ دقیق پاور بانک در هر لحظه را برای شما فراهم می آورد.

پاوربانک ریمکس Remax Timebomb با ظرفیت 20000 میلی آمپر

  • طراحی ظاهری جذاب و زیبا!

همان طور که اشاره شد، پاور بانک Remax Timebomb به شکل یک بمب ساعتی شامل چند دینامیت متصل به هم طراحی شده است! این پاور بانک دارای ابعاد 141 * 65 * 44 میلی متر و وزن 470 گرم است. با توجه به شکل ظاهری و وزن نسبتاً زیاد پاور بانک ریمکس مدل Remax Timebomb، می توان گفت که این پاوربانک چندان برای حمل و جابجایی مناسب نیست و بهتر است تا از آن به صورت ثابت و داخل منزل یا محل کار استفاده شود.
طراحی ظاهری جذاب و زیبا!
مورد قابل ذکر دیگر در رابطه با پاوربانک ریمکس Remax Timebomb با ظرفیت 20000 میلی آمپر کیفیت ساخت مطلوب آن است. این شارژر همراه از پلاستیک مرغوب ABS و پلی کربنات (PC) ساخته شده و به آسانی در برابر آسیب هایی مانند ضربه، سقوط از ارتفاع کم، فشار بیش از حد و خراشیدگی صدمه نمی بیند. به طوری که در صورت استفاده صحیح، پاور بانک ریمکس 20000 برای مدت های طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

جمع بندی

اگر به استفاده از محصولات فانتزی و خاص علاقه دارید و قصد خرید پاوربانک دارید، پاوربانک ریمکس Timebomb می تواند انتخاب ایده آلی برای شما باشد. این پاور بانک دارای ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت است و می توان از آن برای شارژ انواع گوشی های موبایل و دیگر دستگاه های دیجیتال استفاده کرد.
پاوربانک ریمکس Remax Timebomb با ظرفیت 20000 میلی آمپر
شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید پاور بانک حرفه ای و قیمت آن را دریافت کنید. همچنین شما می توانید نسبت به خرید اینترنتی انواع پاور بانک موجود در بازار از سایت شرکت ایده برتر اقدام کرده و محصول را درب منزل خود تحویل بگیرید.
پاوربانک ریمکس Remax Timebomb با ظرفیت 20000 میلی آمپر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر