۱۳۹۹ تیر ۱۴, شنبه

شارژر فندکی انکر Anker R5111

شارژر فندکی انکر R5111
تعداد درگاه خروجی: دو عدد
نوع درگاره خروجی: USB
سازگار با: برای شارژ انواع گوشی های اندرویدی و گوشی آیفون، تبلت، موزیک پلیر، پاوربانک، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، دوربین دیجیتال و دستگاه های دارای پورت USB

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین انکر R5111

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین انکر R5111
شارژر فندکی انکر Anker R5111 را می توان یک دستگاه کامل و چند منظوره دانست که از قابلیت های متعددی مانند شارژدهی به انواع گوشی ها و دیگر دستگاه های دیجیتال، پاسخ دادن به تماس های دریافتی، پخش موسیقی و ردیابی ماشین از طریق نرم افزار مخصوص برخوردار است. از جمله ویژگی های شارژر فندکی انکر R5111 می توان به مجهز بودن به بلوتوث، قابلیت اتصال به ضبط ماشین از طریق امواج رادیویی، مجهز بودن به خروجی AUX و شارژدهی هم زمان به دو دستگاه مختلف اشاره کرد که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.
مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین انکر R5111
  • پخش موسیقی با صدایی قوی و بدون قطعی

در شارژر فندکی ماشین انکر R5111 از بلوتوث نسخه 4.2 استفاده شده و به همین دلیل می توان آن را به سادگی به انواع گوشی موبایل اندروید و iOS متصل کرد. همچنین این شارژر فندکی موبایل از قابلیت اتصال به ضبط ماشین از طریق امواج رادیویی FM برخوردار است و به این ترتیب می توان از آن برای اتصال گوشی موبایل به ضبط ماشین بدون استفاده از کابل بهره برد. این ویژگی به شما اجازه می دهد تا فایل های موسیقی ذخیره شده بر روی موبایل خود را بتوانید با ضبط ماشین پخش کنید. ضمن اینکه یکی از پورت های USB شارژر فندکی انکر مدل R5111 از فلش مموری پشتیبانی می کند. پس اگر فایل های موزیک مورد نظر شما بر روی فلش مموری ذخیره شده، به آسانی می توانید آنها را به صورت مستقیم با این شارژر فندکی پخش کنید. بر روی بدنه این شارژر فندکی خودرو دو دکمه به منظور عوض کردن قطعه موسیقی در حال پخش نیز تعبیه شده است.
پخش موسیقی با صدایی قوی و بدون قطعی
  • قابلیت استفاده به عنوان ردیاب ماشین

شما می توانید از شارژر فندکی انکر مدل Anker R5111 به عنوان ردیاب ماشین نیز استفاده کنید! برای این منظور باید اپلیکیشن موبایل ROAV را بر روی گوشی خود نصب کنید و پس از آن قادر به تشخیص موقعیت ماشین از روی گوشی خواهید بود. بنابراین اگر در مکان های شلوغ مانند پارکینگ مراکز خرید یا نمایشگاه ها جای پارک ماشین خود را فراموش کردید، شارژر فندکی انکر R5111 کمک زیادی به شما خواهد کرد. همچنین این ویژگی از لحاظ امنیتی نیز کارایی بالایی دارد و بر روی قیمت شارژر فندکی ماشین انکر R5111 نیز مؤثر بوده است.
قابلیت استفاده به عنوان ردیاب ماشین
  • به تماس های دریافتی تان بدون نیاز به در دست گرفتن گوشی پاسخ دهید

اگر در هنگام اتصال بلوتوثی شارژر فندکی خودرو برای ماشین انکر R5111 به گوشی تماسی دریافت کنید، به آسانی می توانید به آن از طریق شارژر فندکی پاسخ دهید! برای این منظور تنها کافیست تا دکمه تماس موجود بر روی بدنه شارژر فندکی را فشار دهید و پس از آن قادر به انجام مکالمه تلفنی خواهید بود. این ویژگی باعث می شود تا علاوه بر تجربه یک رانندگی ایمن، هیچ یک از تماس های دریافتی تان را نیز از دست ندهید!

شارژر فندکی انکر Anker R5111

شارژر فندکی انکر Anker R5111
  • سرعت و کیفیتی عالی در شارژدهی

شارژر فندکی گوشی انکر R5111 در درگاه فندک خودرو نصب می شود و جریان برق مورد نیاز دستگاه های دیجیتال (با ولتاژ 5 ولت) را از جریان برق تولید شده توسط باتری ماشین تأمین می کند. این شارژر فندکی دارای دو پورت USB است و امکان شارژ دو دستگاه مختلف به صورت هم زمان را به شما می دهد. شرکت انکر در ساخت شارژر فندکی Anker R5111 از فناوری های کاربردی خود موسوم به PowerIQ و VoltageBoost بهره برده است. این فناوری ها باعث می شوند تا دستگاه متصل به این شارژر فندکی با سرعتی بسیار بالاتر نسبت به شارژرهای معمولی شارژ شود. همچنین این شارژر فندکی قادر به تشخیص ظرفیت دستگاه های متصل به آن و مقاومت کابل شارژ نیز هست و شدت جریان خروجی را به صورت هوشمند تنظیم می کند. بنابراین استفاده از آن هم باعث افزایش طول عمر باتری گوشی و دیگر دستگاه های شما می شود و هم از وارد آمدن فشار بیش از حد به باتری خودرو جلوگیری می کند.
سرعت و کیفیتی عالی در شارژدهی
  • قابلیت شارژ ایمن

از دیگر قابلیت های شارژر فندکی خودرو انکر Anker R5111 باید به مقاومت بالای آن در برابر اختلالاتی مانند افزایش دما، نوسانات شدت جریان و ولتاژ و اتصال کوتاه اشاره کرد. به طوری که در صورت رخ دادن این اختلالات، شارژر فندکی از دستگاه های متصل به پورت های خروجی آن محافظت می کند. لازم به ذکر است که حداکثر شدت جریان این پورت ها برابر با 2.4 آمپر می باشد که باعث شده تا بتوان از شارژر فندکی R5111 برای شارژ انواع گوشی های اندرویدی و گوشی آیفون، تبلت، موزیک پلیر، پاوربانک، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، دوربین دیجیتال و دستگاه های دارای پورت USB استفاده کرد.
قابلیت شارژ ایمن

 جمع بندی

همان طور که مشاهده می کنید، شارژر فندکی انکر Anker R5111 یک دستگاه حرفه ای و کامل است که امکانات متعددی را در اختیار شما می گذارد. شارژدهی به دستگاه های مختلف، پاسخ دادن به تماس های دریافتی، پخش موسیقی از روی فلش مموری، اتصال به ضبط ماشین از طریق امواج رادیویی جهت پخش موزیک، مجهز بودن به نمایشگر LED، قابلیت ردیابی ماشین و... از جمله قابلیت هایی هستند که باعث محبوبیت این شارژر فندکی در میان کاربران و فروش بالای آن در بازار شده است.
شارژر فندکی انکر Anker R5111
اگر شما هم قصد خرید شارژر فندکی برای ماشین را دارید، برای دریافت قیمت شارژر فندکی موبایل و اطلاع از نحوه خرید آن با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. همچنین اگر در رابطه با ویژگی های این محصول به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، سؤالات خود را در بخش نظرات سایت ایده برتر درج کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به آنها رسیدگی کنند.
شارژر فندکی انکر Anker R5111

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر