۱۳۹۹ تیر ۱۱, چهارشنبه

مانیتور صنعتی ال جی LG 60UL3E

مانیتور صنعتی ال جی 60UL3E
نوع و سایز صفحه نمایش: 60 اینچ
رزولوشن: (UHD) 3840*2160
کنتراست: 4000:1

معرفی و بررسی مانیتور صنعتی ال جی 60UL3E

استفاده از مانیتور صنعتی برای ارائه تصاویر و اطلاعات به مخاطبان این روزها رواج زیادی داشته و در بسیاری از مراکز تجاری، نمایشگاه ها، سالن های همایش، رستوران ها، اماکن عمومی و... از مانیتور صنعتی استفاده می شود. از جمله مانیتور صنعتی های های موجود در بازار که برای این منظور طراحی و روانه بازار شده، باید به مانیتور صنعتی ال جی LG 60UL3E اشاره کنیم که با ویژگی هایی مانند شدت روشنایی بسیار مطلوب، کیفیت عالی و مجهز بودن به پورت های ارتباطی پرکاربرد توانسته به محصولی پرطرفدار در میان کاربران تبدیل شود.
معرفی و بررسی مانیتور صنعتی ال جی 60UL3E

طراحی و کیفیت مانیتور صنعتی ال جی 60UL3E

  • روشنایی مطلوب هنگام پخش تصاویر

با توجه به اینکه شدت روشنایی مانیتور صنعتی LG 60UL3E برابر با 350 cd/m2 است، با خیالی راحت می توانید از آن برای نمایش تصاویر در مکان های روشن و پرنور استفاده کنید. این میزان روشنایی سبب می شود تا تصاویر به نمایش درآمده با این نمایشگر صنعتی دارای شفافیت بالایی باشند و در مکان های عمومی و فضاهای باز هم بتوان از آن استفاده کرد.
  • نمایش تصاویری با کیفیت عالی

همچنین مانیتور صنعتی ال جی 60UL3E دارای رزولوشن 2160*3840 پیکسل است و از پنل IPS برای نمایش تصاویر بهره می برد. این مشخصات به معنای این است که تصاویر این مانیتور صنعتی 60 اینچ در کیفیت UHD نمایش داده می شود و رنگ های آن دارای وضوح و میزان شادابی عالی هستند و انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند.
طراحی و کیفیت مانیتور صنعتی ال جی 60UL3E
  • قابلیت استفاده در شرایط سخت

یکی از دلایلی که باعث شده تا نمایشگر تبلیغاتی دیجیتال ال جی LG 60UL3E برای استفاده در مکان های عمومی و مراکز تجاری پر رفت و آمد مناسب باشد، مقاومت این دستگاه در شرایط مختلف آب و هوایی است. این تلویزیون صنعتی قادر به ارائه تصاویر در محیط هایی با میزان دمای 0 تا 40 درجه سانتی گراد و میزان رطوبت 10 تا 80 درصد است و نمایش بی نظیری را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین مانیتور صنعتی ال جی LG 60UL3E در برابر گرد و غبار هم مقاوم بوده و دچار آسیب نمی شود. از این جهت می توان بر روی آن برای نمایش تصاویر در سطح شهر و فضای باز حساب باز کرد.
  • تصاویری با رنگ های واقعی و زیبا

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم، نسبت کنتراست تلویزیون صنعتی ال جی مدل LG 60UL3E است که سبب نمایش رنگ مشکی با عمق مناسب و نمایش رنگ سفید با شفافیت مطلوب می شود و به بهبود کیفیت تصاویر کمک زیادی می کند. این ویژگی به خصوص در هنگام پخش تصاویر متحرک و دارای رنگ زیاد کارایی بالایی دارد.
تصاویری با رنگ های واقعی و زیبا

مانیتور صنعتی ال جی LG 60UL3E

  • مجهز بودن به پورت های کاربردی  و متنوع

بر روی بدنه مانیتور صنعتی 60 اینچ ال جی 60UL3E پورت های ارتباطی آن شامل دو پورت HDMI و دو پورت USB 2.0 تعبیه شده است و شما به آسانی از طریق کابل می توانید آن را به کامپیوتر، لپ تاپ، دستگاه پخش ویدئو و... متصل نمایید. مجهز بودن به پورت های کاربردی بر روی قیمت مانیتور صنعتی LG 60UL3E نیز مؤثر بوده و یکی از مزایای این محصول به حساب می آید.
همانطور که گفته شد، مانیتور صنعتی ال جی 60UL3E دارای پورت USB نیز هست که امکان پخش تصاویر از روی فلش مموری را برای شما فراهم می آورد. در این حالت نیازی به اتصال مانیتور به کامپیوتر نیست و تنها کافیست تا فلش مموری خود را به مانیتور متصل نمایید.
مانیتور صنعتی ال جی LG 60UL3E
  • قابلیت نصب به صورت افقی و عمودی

برای نصب مانیتور صنعتی تبلیغاتی ال جی LG 60UL3E در محیط های مختلف و تنظیم آن بر روی دیوار کار بسیار آسانی پیش رو خواهید داشت! این دستگاه از قابلیت هایی مانند تنظیم تصویر به صورت افقی بهره می برد و به شما اجازه می دهد تا با توجه به جهت تصاویری که می خواهید پخش کنید، مانیتور را در زاویه دلخواه خود قرار دهید. به طور کلی مانیتور صنعتی LG 60UL3E  دارای زاویه دید 178 درجه است و امکان تماشای تصاویر را از هر نقطه ای برقرار می کند. نگران محدودیت های فضای در دسترس برای نصب نباشید و مانیتور را در مکان دلخواه خود نصب نمایید.
قابلیت نصب به صورت افقی و عمودی

جمع بندی

اگر قصد خرید مانیتور صنعتی برای مصارف تبلیغاتی را دارید و در جستجوی محصولی با کیفیت و کارآمد هستید، مانیتور صنعتی ال جی LG 60UL3E گزینه ایده آلی برای شما خواهد بود. این مانیتور تصاویر را شفاف و درخشان به شما ارائه می دهد و به خصوص برای نمایش فایل های متحرک و ویدئویی می توان به طور کامل بر روی آن حساب باز کرد!
شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید مانیتور صنعتی با قیمت مناسب و همچنین انواع لوازم جانبی مانیتور صنعتی را دریافت کنید. همچنین در صورتی که در انتخاب بهترین برند مانیتور صنعتی به جمع بندی نرسیده اید، با شماره ذکر شده تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان شرکت ایده برتر بهره مند شوید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر