۱۳۹۹ تیر ۱۴, شنبه

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA ZW212ST

دیتا پروژکتور اپتما ZW212ST
عمر لامپ: 20000 ساعت
وضوح تصویر: WXGA (1280 x 800 پیکسل)
شدت روشنایی: 2500 لومن
نسبت کنتراست تصویر:
20000:1

معرفی ویدئو پروژکتور اپتما ZW212ST

ویدئو پروژکتور همواره یکی از تجهیزات آموزشی مورد نیاز در کلاس های درس و جلسات اداری محسوب می شود. کیفیت نمایش تصاویر پخش شده بر کیفیت ارائه مطالب تاثیر زیادی دارد بنابراین کیفیت ویدئو پروژکتور یکی از اولویت های انتخاب دیتا پروژکتور متناسب با نوع کاربری می باشد. اگر قصد خرید ویدئو پروژکتور با رزولوشن مناسب و کیفیت نمایش عالی را دارید و به دنبال یک پروژکتور سبک و با دوام هستید ما به شما دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA ZW212ST را توصیه می کنیم. این ویدئو پروژکتور آموزشی در ابعاد مناسب طراحی شده است و با وزن 4.2 کیلوگرم امکان حمل آسان را برای شما فراهم می کند.
معرفی ویدئو پروژکتور اپتما ZW212ST

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور  OPTOMA ZW212ST

  • تصاویری شفاف و باکیفیت

ویدئو پروژکتور اپتما ZW212ST از شدت روشنایی 2500 لومنی برخوردار است و برای نمایش تصاویر در اتاق های نیمه روشن در طول روز مناسب است. از این جهت می توان در اتاق بدون خاموش کردن لامپ به راحتی از این ویدئو پروجکشن استفاده کرد و از تصاویری با شفافیت و درخشندگی مطلوب بهره مند شد.
  • نمایش شگفت انگیز رنگ ها

دیتا پروژکتور  OPTOMA ZW212ST با بهره مندی از رزولوشن 800*1280 پیکسل تصاویر را به شما ارائه می دهد. با توجه به این مشخصات می توان گفت که جزئیات تصاویر نیز با وضوح و کیفیتی مطلوب بر روی پرده نمایش ویدئو پروژکتور به تصویر کشیده می شوند. این ویژگی در کلاس های درس، سالن های کنفرانس، اتاقهای آموزشی و سالن های همایش بسیار کاربردی است.
قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور  OPTOMA ZW212ST
  • متن و نمودار ها را جذابتر و با کیفیتی بی نظیر به نمایش بگذارید

لازم به ذکر است میزان کنتراست ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA ZW212ST برابر با 100000:1 است و سایه روشن ها و قسمت های مشکی موجود در تصویر با کیفیتی عالی به نمایش در می آیند. نمایش دادن رنگ مشکی با عمق زیاد باعث طبیعی تر شدن سایر رنگ ها می شود بدین ترتیب تصاویر با کیفیت بهتری به نمایش در خواهند آمد. این ویژگی به نمایش متن ها و نمودار ها با کیفیت عالی کمک می کند. همچنین کنتراست ویدئو پروژکتور بسیار عالی دیتا پروژکتور کلاسی اپتما ZW212ST رنگ های با کیفیت و جلای خارق العاده ایجاد خواهد کرد که در کنار وضوح WXGA می تواند حس بی نظیری برای مخاطبان ایجاد کند.
  • محدوده وسیع ابعاد تصاویر پخش شده

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA ZW212ST تصاویری در ابعاد 44.6 اینچ تا 300 اینچ را نمایش می دهد. بنابراین با تنظیم محدوده ابعاد تصاویر می توانید از این ویدئو پروجکشن هم در سالن جلسات بزرگ و هم در اتاق های درس کوچک استفاده کنید. همچنین این دیتا ویدئو پروژکتور برای نمایش تصاویر از فناوری DLP بهره مند می باشد و با بالاترین سرعت پاسخدهی تصاویر را به نمایش می گذارد.
متن و نمودار ها را جذابتر و با کیفیتی بی نظیر به نمایش بگذارید
  • قابلیت خاموشی خودکار

مورد دیگری که باید درباره ی قابلیت های ویدئو پروژکتور اپتما ZW212ST اشاره کنیم خاموش شدن خودکار در این پروژکتور است، بدین صورت که اگر این دیتا پروژکتور اداری برای مدتی بدون استفاده قرار بگیرد به طور خودکار خاموش می شود. این ویژگی در بهبود هزینه ها و صرفه جویی در مصرف انرژی اهمیت بسزایی دارد.
از دیگر ویژگی های ویدئو پروژکتور اپتما ZW212ST عمر مناسب لامپ می باشد که بسته بنا به شرایط محیطی و حالت های مختلف استفاده می تواند متفاوت باشد و همچنین به میزان مصرف شما از ویدئو پروژکتور نیز بستگی دارد.در این ویدئو پروژکتور با کیفیت از لامپ LED استفاده شده است که عمر این لامپ تا 20000 ساعت دوام دارد. بنابراین تا ماه ها و سالها می توانید بدون تعویض لامپ از دستگاه ویدئو پروژکتور استفاده کنید و از صرف هزینه های اضافی جلوگیری کنید.
قابلیت خاموشی خودکار

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA ZW212ST

  • قابلیت نصب آسان و لنز کوتاه برد

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما ZW212ST یک ویدئو پروژکتور با برد کوتاه محسوب می شود و توانایی نمایش تصاویر را از فاصله بسیار کم نسبت به پرده نمایش دارد. بنابراین نگران فضای محدود اتاق خود نباشید و این ویدیو پروژکتور را به راحتی بر روی میز قرار داده و از انجام بازی در ابعاد بزرگ بر روی پرده نمایش لذت ببرید. ضمن اینکه ویدئو پروژکتور اپتما مدل OPTOMA ZW212ST از قابلیت تصحیح زاویه تصویر تا 40 درجه عمودی بهره می برد و کار سختی در تنظیم بر روی پرده نمایش نخواهید داشت.
قابلیت نصب آسان و لنز کوتاه برد
  • اتصال به دستگاه های دیگر

ویدئو پروژکتور رومیزی اپتما ZW212ST از لحاظ پورت های ارتباطی در شرایط مطلوبی قرار دارد و به پورت های HDMI,VGA,S-VIDEO,AUDIO و کامپوزیت مجهز است که امکان اتصال به لپ تاپ، مانیتور، کامپیوتر و دیگر دستگاه های دیجیتال را برای شما فراهم می کند. همچنین این دستگاه ویدیو پروژکتور دارای 2 بلندگوی داخلی 5 وات می باشد که از  کیفیت صدای نسبتا مطلوبی برخوردار است.
اتصال به دستگاه های دیگر

جمع بندی

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA ZW212ST با قابلیت حمل و جابه جایی آسان، پورت های اتصالی متنوع و کیفیت بی نظیر در ارائه رنگ مناسب برای استفاده در مراکز آموزشی، سالن های کنفرانس، اتاق های جلسات و کلاس های درس می باشد. همچنین ویدئو پروژکتور قابل حمل اپتما ZW212ST با میزان کنتراست عالی و بی نظیر و روشنایی مناسب تصاویری واضح و شفاف به شما ارائه می دهد.
چنانچه قصد خرید بهترین ویدئو پروژکتور برای مدرسه و کلاس درس را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت روز ویدئو پروژکتور و نحوه خرید آن را به شما ارائه دهند. همچنین با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر می توانید نسبت به خرید اینترنتی انواع ویدئو پروژکتور موجود در بازار با بهترین قیمت اقدام نموده و محصول را درب منزل خود تحویل بگیرید.
دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA ZW212ST

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر