۱۳۹۹ مرداد ۱, چهارشنبه

هارد اینترنال وسترن دیجیتال Western Digital Blue WD10EZEX ظرفیت 1 ترابایت

هارد دیسک اینترنال وسترن دیجیتال Blue WD10EZEX
نوع رابط : SATA 3.0
ظرفیت حافظه هارد دیسک : 1 ترابایت
حافظه کش: 64 مگابایت

طراحی و ساخت هارد دیسک اینترنال وسترن دیجیتال WD10EZEX

شرکت وسترن دیجیتال یکی از معتبرترین شرکت های فعال در زمینه تولید انواع هاردهای اکسترنال و اینترنال است که محصولات آن همواره از کیفیتی عالی در عملکرد برخوردار بوده اند. از میان محصولات این شرکت باید به هارد دیسک اینترنال وسترن دیجیتال WD10EZEX اشاره کنیم که در دسته هاردهای اینترنال قرار دارد و برای استفاده در کامپیوترهای خانگی و اداری گزینه ایده آلی به شمار می آید. این هارد که از هارد دیسک های سری آبی وسترن دیجیتال است، با ظرفیت یک ترابایت عرضه شده و به رابط SATA 3.0 مجهز می باشد. برای آشنایی دقیق تر با ویژگی های هارد اینترنال وسترن دیجیتال WD10EZEX با ما تا انتهای متن همراه باشید.
طراحی و ساخت هارد دیسک اینترنال وسترن دیجیتال WD10EZEX

مشخصات فنی هارد اینترنال وسترن دیجیتال WD10EZEX

  • مناسب برای استفاده در کامپیوترهای خانگی و اداری

هارد دیسک اینترنال وسترن دیجیتال Western Digital Blue WD10EZEX با ظرفیت 1 ترابایت دارای هد 3.5 اینچی و حافظه کش 64 مگابایت می باشد و همان طور که اشاره شد، برای مصارف خانگی و اداری عرضه شده است. نکته قابل توجه در این رابطه سرعت چرخش این هارد دیسک اینترنال است که برابر با 7200 دور دقیقه بوده که در مقایسه با هاردهای هم رده با سرعت چرخش 5400 دور دقیقه بازده کاری بالاتری را برای شما به ارمغان می آورد.
اما یکی از مهم ترین ویژگی های هارد دیسک وسترن دیجیتال WD10EZEX را می توان مجهز بودن آن به رابط SATA 3.0 جهت اتصال به کامپیوتر دانست. این نوع کابل رابط دارای سرعت حداکثر 6 گیگابیت بر ثانیه است و باعث عملکرد بهتر و با کیفیت تر هارد دیسک می شود. به طور کلی هارد دیسک اینترنال 1 ترابایت وسترن دیجیتال WD10EZEX برای ذخیره انواع فایل مانند موزیک، ویدئو، ورد، اکسل و... و اجرای سیستم عامل ویندوز و برنامه های عمومی کاملاً مناسب است.
مشخصات فنی هارد اینترنال وسترن دیجیتال WD10EZEX
  • مقاومت مناسب در برابر شوک

از دیگر مشخصات هارد دیسک اینترنال وسترن دیجیتال مدل Western Digital Blue WD10EZEX می توان به مجهز بودن آن به تکنولوژی Shock Guard اشاره کرد که باعث بهبود مقاومت آن در برابر شوک یا ضربه های احتمالی می شود. این هارد اینترنال 1 ترابایت با فناوری Cool & Quiet نیز سازگار است و سر و صدای پایینی را در هنگام کار از خود ایجاد می کند. همچنین این فناوری باعث می شود تا دمای هارد دیسک از حد مجاز بالاتر نرود. با توجه به این مشخصات می توان قیمت هارد دیسک وسترن دیجیتال WD10EZEX را ایده آل ارزیابی کرد.
مقاومت مناسب در برابر شوک

هارد دیسک اینترنال وسترن دیجیتال Western Digital Blue WD10EZEX

  • دوام و طول عمر بالا

شرکت وسترن دیجیتال در هارد دیسک مدل WD10EZEX از فناوری NoTouch Ramp Load استفاده کرده که باعث افزایش طول عمر هارد می شود. مطابق با این فناوری، هد با دیسک برخوردی ندارد و به این ترتیب دوام هد و درایو هارد به طرز کاملاً محسوسی افزایش می یابد. ضمن اینکه هارد دیسک اینترنال وسترن دیجیتال Western Digital Blue WD10EZEX با ظرفیت 1 ترابایت در زمینه حفاظت از داده ها نیز عملکرد قابل توجهی دارد و با خیالی راحت می توانید اطلاعات مورد نظر خود را بر روی آن ذخیره کنید.
دوام و طول عمر بالا
  • مشخصات فیزیکی

در رابطه با مشخصات فیزیکی هارد دیسک وسترن دیجیتال WD10EZEX نیز باید به این موارد اشاره کنیم که این هارد در ابعاد 147*101.6*26.1 میلی متر و وزن 440 گرم عرضه شده و به راحتی می توان از آن در کیس های خانگی و اداری استفاده کرد. همچنین این هارد دیسک اینترنال 1 ترابایت دارای محدوده دمایی عملکرد صفر تا 60 درجه سانتی گراد (در حالت فعال) است و مشکلی برای استفاده از آن در محیط های مختلف نخواهید داشت.
مشخصات فیزیکی

جمع بندی

با خرید هارد دیسک اینترنال وسترن دیجیتال Western Digital Blue WD10EZEX با ظرفیت 1 ترابایت برای مدتی طولانی خیالتان بابت استفاده از یک هارد داخلی با کیفیت و کارآمد راحت خواهد بود. این هارد دیسک که با ظرفیت یک ترابایت عرضه شده، گزینه ای ایده آل برای ذخیره انواع فایل ها شامل فیلم، موسیقی، عکس، ورد، اکسل و... به شمار می آید و می توان بر روی آن برای مصارف خانگی و ادارای حساب باز کرد. مجهز بودن به رابط SATA 3.0، مقاومت مطلوب در برابر ضربه و شوک، محافظت ایده آل از اطلاعات ذخیره شده، طول عمر بالای هد و درایو، سر و صدای کم و سرعت بسیار مطلوب در انتقال اطلاعات از دیگر مشخصات کاربردی هارد دیسک وسترن دیجیتال WD10EZEX به شمار می آید.
شما می توانید نسبت به خرید هارد دیسک اینترنال ضد ضربه با بهترین قیمت از شرکت ایده برتر پارسیان اقدام کنید. برای این منظور با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر اطلاعات لازم در رابطه با قیمت هارد اینترنال 1 ترابایت و نحوه خرید آن را به شما ارائه دهند. همچنین امکان خرید اینترنتی این محصول از سایت ایده برتر برای شما فراهم است.
هارد دیسک اینترنال وسترن دیجیتال Western Digital Blue WD10EZEX

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر