۱۳۹۹ تیر ۱۷, سه‌شنبه

دستگاه ضبط صدا تسکام Tascam DP-004

دستگاه ضبط صدا تسکام DP-004
اسپیکر: دارد
فرمت خروجی:  WAV-MP3
حافظه: دارای کارت حافظه MicroSD با ظرفیت 1GB
میزان شارژدهی: 8 ساعت ضبط صدا، 8.5 ساعت پخش

طراحی و قابلیت های ویس رکوردر تسکام DP-004

دستگاه ضبط صدا تسکام Tascam DP-004 یکی از محصولات خوش ساخت شرکت تسکام است که برای ضبط صدا در محیط هایی مانند کنسرت ها، محیط های استودیویی، ضبط آهنگ و تمرین نوازندگی و... کارایی دارد. این دستگاه ضبط صدا با ویژگی هایی مانند ضبط هم زمان چهار ترک مختلف، ضبط صدا با کیفیت بسیار مطلوب (کیفیت CD) و مجهز بودن به ورودی و خروجی های کاربردی یک انتخاب ایده آل برای شما به حساب می آید. پس اگر قصد خرید دستگاه ضبط صدا برای خوانندگی و نوازندگی هستید، ویس رکوردر تسکام DP-004 را مد نظر داشته باشید!
طراحی و قابلیت های ویس رکوردر تسکام DP-004
  • کاربری آسان از طریق صفحه نمایش و دکمه های کنترلی

یکی از مزایای دستگاه ضبط صدای موسیقی تسکام DP-004 مجهز بودن به دکمه های کنترلی کامل و کاربردی است. همان طور که اشاره شد، شما می توانید با استفاده از این ویس رکوردر، چهار ترک مختلف را به صورت هم زمان ضبط کنید و برای این منظور دکمه های ولوم مختلف بر روی پنل جلویی دستگاه تعبیه شده است. همچنین دکمه های آغاز و پایان ضبط، آغاز و پایان پخش، تنظیمات ورودی، دکمه منو و دکمه Home برای ویس رکوردر تسکام مدل DP-004 در نظر گرفته شده است. در قسمت بالایی پنل جلویی این ضبط کننده صدا نیز یک صفحه نمایش قرار گرفته که کار با دستگاه را برای شما بسیار آسان می کند.
کاربری آسان از طریق صفحه نمایش و دکمه های کنترلی
  • ضبط صدا با کیفیت بسیار عالی

با استفاده از دستگاه ضبط صدای موسیقی تسکام DP-004 می توانید از صدایی با کیفیت CD بهره مند شوید. این دستگاه قابلیت ضبط صدا با فرمت های MP3 و WAV را دارد و تمام انتظارات شما در زمینه کیفیت صدا را به خوبی برآورده می کند. ضمن اینکه ویس رکوردر DP-004 به دو جک مخصوص اتصال میکروفون خارجی نیز مجهز است که در صورت نیاز به ضبط حرفه ای تر صدا، می توانید از آنها بهره ببرید.
رکوردر صدا تسکام مدل Tascam DP-004 از قابلیت میکس صدا نیز برخوردار است. شما می توانید این ویس رکوردر را از طریق کابل USB به کامپیوتر متصل کرده و ترک های ضبط و میکس شده را جهت رایت بر روی CD به کامپیوتر منتقل کنید. این ویژگی که بر روی قیمت دستگاه ضبط کننده تسکام DP-004 نیز مؤثر بوده، سبب افزایش کارایی دستگاه شده است.
ضبط صدا با کیفیت بسیار عالی

دستگاه ضبط صدا تسکام Tascam DP-004

  • امکان اتصال گیتار و هدفون به دستگاه

بر روی بدنه دستگاه ضبط صدا تسکام Tascam DP-004 ورودی گیتار تعبیه شده که از طریق آن می توانید گیتار خود را به آن متصل کنید. از این جهت این ویس رکوردر برای استفاده در استودیوهای ضبط موسیقی و تمرین نوازندگی کارایی بالایی دارد. همچنین با توجه به اینکه ویس رکوردر تسکام Tascam DP-004 از قابلیت پخش فایل های MP3 و WAV نیز برخوردار است، این امکان برای شما وجود دارد تا قطعه موسیقی ضبط شده با آن را پلی بک کرده و کیفیت کار خود را مورد بازبینی قرار دهید.
از دیگر پورت های ورودی این دستگاه ضبط صدای حرفه ای باید به خروجی هدفون آن اشاره کنیم که با استفاده از آن می توانید به فایل های ذخیره شده بر روی دستگاه از طریق هدفون و با کیفیت بالاتری نسبت به حالت عادی گوش دهید.
دستگاه ضبط صدا تسکام Tascam DP-004
  • ضبط صدا بر روی کارت حافظه، عملکرد از طریق باتری قلمی

دستگاه ضبط صدا Tascam DP-004 فاقد حافظه داخلی است و برای ذخیره فایل های ضبط شده باید از کارت حافظه در آن استفاده کنید. لازم به ذکر است که همراه با این دستگاه یک کارت حافظه MicroSD با ظرفیت یک گیگابایت ارائه می شود.
مورد قابل ذکر دیگر در رابطه با ویس رکوردر تسکام مدل DP-004 منبع تغذیه آن است. انرژی مورد نیاز این دستگاه ضبط صدا از طریق دو عدد باتری قلمی سایز AA تأمین می شود. البته شما می توانید این دستگاه ضبط کننده صدا را از طریق آداپتور PS-P520 به برق نیز متصل کنید. توجه داشته باشید که برای تهیه آداپتور باید به صورت جداگانه اقدام نمایید. شارژ کامل باتری های به کار رفته در این ویس رکوردر برای ضبط صدا به مدت 8 ساعت و پخش به مدت 8.5 ساعت کفایت می کند که میزان قابل قبولی به شمار می آید.
ضبط صدا بر روی کارت حافظه، عملکرد از طریق باتری قلمی

جمع بندی

اگر به یک دستگاه ضبط صدای کاربردی برای استفاده در محیط های استودیویی، ضبط صدا در کنسرت ها و تمرین نوازندگی نیاز دارید، دستگاه ضبط صدا تسکام Tascam DP-004 انتخاب ایده آلی برای شما خواهد بود. این دستگاه ضبط صدا با قابلیت هایی مانند ضبط هم زمان چهار ترک مختلف، میکس صدا، ارائه صدایی با کیفیت بسیار مطلوب، مجهز بودن به دو ورودی میکروفون و Line، قابلیت اتصال به گیتار و هدفون و بسیاری امکانات دیگر نیازهای شما در ضبط صدا را به خوبی برطرف می کند.
برای دریافت قیمت و اطلاع از نحوه خرید دستگاه ضبط صدا برای خوانندگی به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. همچنین اگر در رابطه با ویژگی های این ویس رکوردر به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر تماس بگیرید و از مشاوره رایگان آنها بهره مند شوید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر