۱۳۹۹ تیر ۲۸, شنبه

پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark CX522ade

پرینتر لکسمارک CX522ade
چاپ: سیاه و سفید و رنگی
تکنولوژی چاپ: لیزری
سرعت چاپ رنگی و سیاه و سفید: 35 برگ در دقیقه یک رو، 17.5 برگ در دقیقه دو رو
رزولوشن چاپ: 1200*1200 dpi و 600*2400 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی و بررسی چاپگر چهار کاره لیزری لکسمارک CX522ade

این روزها استفاده از پرینترهای چندکاره در ادارات و شرکت ها طرفداران زیادی پیدا کرده است. چرا که شما می توانید با صرف هزینه برای خرید یک دستگاه، از قابلیت های چند دستگاه مختلف به صورت هم زمان بهره مند شوید! همچنین این نوع پرینترها فضای بسیار کمتری در مقایسه با چند دستگاه مختلف را اشغال می کنند و به همین دلیل برای استفاده های اداری کاملاً مناسب اند. از جمله پرینترهای چهارکاره موجود در بازار باید به پرینتر لکسمارک CX522ade اشاره کنیم که امکاناتی مانند پرینت و کپی رنگی و سیاه و سفید به صورت یک رو و دو رو، اسکن و فکس را برای شما فراهم می آورد. این پرینتر که از نوع لیزری است، برای استفاده در ادارات، شرکت ها و کسب و کارهایی با حجم کاری کم و متوسط عرضه شده و انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. برای آشنایی با مشخصات پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark CX522ade با ما تا انتهای متن همراه باشید.
معرفی و بررسی چاپگر چهار کاره لیزری لکسمارک CX522ade

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره لکسمارک CX522ade

  • دارای سرعت چاپ و کپی 35 برگ در دقیقه

در حالت کلی پرینتر چهار کاره لکسمارک CX522ade قادر به انجام 35 پرینت یا کپی در دقیقه در حالت یک رو و 17.5 پرینت یا کپی در دقیقه در حالت دو رو است. این میزان سرعت برای مصارف اداری و شرکتی مناسب بوده و باعث می شود تا کارهای شما با سرعت قابل قبولی به پیش رود. چاپگر چهار کاره لیزری لکسمارک CX522ade در هنگام راه اندازی نیز عملکرد مناسبی از خود نشان می دهد و اولین پرینت سیاه و سفید یا رنگی را در کمتر از 8.5 ثانیه از زمان گرم شدن دستگاه به شما ارائه می دهد. توجه داشته باشید که این پرینتر چهار کاره توان انجام حداکثر 85 هزار پرینت در ماه را دارد و بهتر است تا از آن برای استفاده در حجم کاری کم و متوسط استفاده شود. البته از جانب شرکت سازنده توصیه شده تا پرینتر لکسمارک مدل Lexmark CX522ade برای 1500 تا 8500 پرینت در ماه مورد استفاده قرار گیرد تا طول عمر آن افزایش یابد.
  • کیفیت بسیار مطلوب در چاپ رنگی و سیاه و سفید

اگر از آن دست کاربرانی هستید که کیفیت چاپ برایتان در درجه نخست اهمیت قرار دارد، پرینتر لکسمارک CX522ade گزینه ایده آلی برای شما خواهد بود! این پرینتر چهار کاره لیزری رنگی توانایی چاپ سیاه و سفید و رنگی با دو رزولوشن 1200*1200 dpi و 2400*600 dpi را دارد و موارد چاپ شده با آن از کیفیت، وضوح و میزان خوانایی قابل توجهی برخوردارند.
  • مجهز به اسکنر تخت و متصل به ADF

پرینتر چند کاره لیزری لکسمارک CX522ade به یک اسکنر تخت و متصل به ADF (منبع تغذیه خودکار) با ظرفیت 50 برگ مجهز است و کارایی بالایی در زمینه تهیه اسکن رنگی و سیاه و سفید از اسناد با رزولوشن 600*600 dpi دارد. این اسکنر قادر به تهیه اسکن سیاه و سفید با سرعت 50 برگ در دقیقه در حالت یک رو و 23 رو در دقیقه در حالت دو رو است. همچنین می توان از آن برای اسکن رنگی با سرعت 32 برگ در دقیقه به صورت یک رو و 14 برگ در دقیقه به صورت دو رو بهره برد.
از جمله امکاناتی که اسکنر به کار رفته در پرینتر لیزری اداری لکسمارک CX522ade در اختیار شما می گذارد می توان به امکان ارسال فایل های اسکن شده به اکانت ایمیل، فولدر موجود در شبکه، حافظه های USB و سرور FTP اشاره کرد. همچنین با استفاده از این اسکنر قادر خواهید بود تا فایل های اسکن شده را در فرمت های مختلف شامل XPS، TIFF، PDF، BMP و JPEG ذخیره نمایید.
قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره لکسمارک CX522ade
  • قابلیت ارسال فکس با سرعت 3 ثانیه به ازای هر برگ

اگر به ارسال و دریافت فکس در کسب و کار خود نیاز پیدا کردید، در این زمینه هم پرینتر لیزری رنگی لکسمارک CX522ade به کار شما خواهد آمد! در این پرینتر از یک مودم فکس با سرعت 33.6 کیلوبایت بر ثانیه استفاده شده که توانایی ارسال فکس های مورد نظر شما در کمتر از 3 ثانیه به ازای هر برگ را داراست. در مجموع با توجه به قیمت پرینتر لیزری لکسمارک CX522ade می توان آن را دستگاهی کارآمد در زمینه های مختلف دانست.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Lexmark CX522ade

  • چاپ با کیفیت از طریق تونر کارتریج های مرغوب

تونر کارتریج مشکی به کار رفته در پرینتر لیزری Lexmark CX522ade دارای ظرفیت چاپ 3000 برگ و تونر کارتریج های رنگی (آبی، قرمز و زرد) آن دارای ظرفیت چاپ 2000 برگ هستند. این تونر کارتریج ها از کیفیت عملکرد بسیار مطلوبی برخوردار بوده و تا مدتی نسبتاً طولانی شما را از صرف هزینه های اضافی بابت خرید تونر کارتریج بی نیاز می کنند.
در صورت نیاز به تعویض تونر کارتریج می توانید از تونر کارتریج های مشکی در مدل های 78C10K0 (با ظرفیت 2000 برگ) یا 78C1XK0 (با ظرفیت 8500 برگ) در آن بهره ببرید. همچنین این دستگاه پرینتر لیزری با تونر کارتریج های رنگی از سری های 78C10 (با ظرفیت 1400 برگ) یا 78C1X (با ظرفیت 5000 برگ) نیز سازگار است. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این تونر کارتریج ها به بخش «مشخصات فنی» همین صفحه از سایت ایده برتر مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.
  • قابلیت چاپ بر روی برگه A4 و دیگر کاغذهای ورودی

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Lexmark CX522ade
در حالت استاندارد پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark CX522ade دارای یک سینی 250 برگی و یک سینی چند منظوره تک برگی است و امکان استفاده از کاغذهای معمولی در سایز حداکثر A4، مقوای نازک، پاکت نامه، لیبل کاغذی و لیبل وینیل در آنها وجود دارد. همچنین پرینتر چند کاره لکسمارک CX522ade از سینی های اختیاری با ظرفیت های 550 برگ و 650 برگ نیز پشتیبانی می کند که در صورت نیاز به تعداد کاغذ بیشتر، می توانید با تهیه آنها به صورت جداگانه ظرفیت کلی کاغذ پرینتر خود را به 1450 برگ برسانید.

پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark CX522ade

  • نصب و راه اندازی آسان از طریق کابل USB

برای اتصال چاپگر اداری لکسمارک CX522ade به کامپیوتر باید از کابل و پورت USB 2.0 Type-B موجود بر روی بدنه آن استفاده کنید. ضمن اینکه بر روی قسمت جلویی بدنه این پرینتر لیزری یک پورت USB 2.0 Type-A نیز تعبیه شده که از طریق آن می توانید فلش مموری خود را به پرینتر اتصال دهید. در این حالت نیازی به اتصال پرینتر به کامپیوتر نیست و می توان فایل های ذخیره شده بر روی فلش مموری را به صورت مستقیم چاپ کرد.
پرینتر تحت شبکه لکسمارک CX522ade دارای پورت اترنت هم هست و استفاده از آن در قالب شبکه های کابلی امکان پذیر می باشد. پس اگر قصد استفاده از این پرینتر لیزری تحت شبکه به صورت تیمی و گروهی را دارید، این امکان برایتان مهیا است!
  • کاربری آسان از طریق نمایشگر 4.3 اینچی و کلیدهای کنترلی

همان طور که مشاهده می کنید، پرینتر لیزری اداری لکسمارک CX522ade دارای قابلیت ها و امکانات متعددی می باشد و ممکن است در نگاه اول کار با آن کمی دشوار به نظر برسد. اما در قسمت جلویی بدنه این پرینتر یک نمایشگر 4.3 اینچی لمسی و تمام رنگی و کلیدهای کنترلی تعبیه شده که از طریق آنها به آسانی می توانید از تمام امکانات پرینتر بهره مند شده و تنظیمات دلخواه خود را اعمال کنید.
سایر مشخصات سخت افزاری پرینتر رنگی لکسمارک CX522ade شامل پردازنده مرکزی چهار هسته ای با فرکانس 1.2 گیگاهرتز و حافظه 2048 MB (با قابلیت ارتقا به 6144 MB) می شود که باعث ارائه عملکرد سریع و روان پرینتر می شوند.
کاربری آسان از طریق نمایشگر 4.3 اینچی و کلیدهای کنترلی

جمع بندی

همان طور که مشاهده می کنید، پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark CX522ade دارای قابلیت ها و امکانات متعددی است و تمام نیازهای شما در زمینه های پرینت و کپی رنگی و سیاه و سفید، اسکن و فکس را به خوبی برطرف می کند. مجهز بودن به صفحه نمایش لمسی و تمام رنگی، سرعت و کیفیت چاپ بسیار مطلوب برای مصارف اداری و شرکتی و کیفیت ساخت عالی از جمله ویژگی هایی هستند که باعث محبوبیت دستگاه پرینتر لیزری اداری لکسمارک CX522ade در میان کاربران شده است.
برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید بهترین پرینتر چند کاره لیزری و دریافت قیمت آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. کارشناسان شرکت ایده برتر آماده راهنمایی شما در زمینه خرید انواع پرینتر لیزری موجود در بازار با بهترین قیمت هستند که علاوه بر تماس با شماره ذکر شده، می توانید از طریق ثبت سؤالات خود در بخش «نظرات» سایت ایده برتر با آنها در ارتباط باشید.
پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark CX522ade

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر