۱۳۹۹ تیر ۱۴, شنبه

پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Osculum Type Gravity

پایه نگهدارنده موبایل باسئوس Osculum Type Gravity
مکانیسم نگهداری گوشی: مگنتی
قابلیت نصب: روی داشبورد ماشین و سایر سطوح صاف
مناسب برای: گوشی های مختلف با عرض 63 تا 88 میلی متر

قابلیت و مشخصات هولدر موبایل باسئوس Osculum Type Gravity

شرکت باسئوس یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید انواع لوازم جانبی موبایل محسوب می شود که محصولاتی متنوع، خوش ساخت و با کیفیت را روانه بازار می کند. از جمله محصولات کارآمد این شرکت باید به پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Osculum Type Gravity اشاره کنیم که از قابلیت نصب بر روی داشبورد ماشین و سایر سطوح صاف برخوردار است. با استفاده از این محصول دیگر نیازی به در دست گرفتن گوشی در پشت فرمان ماشین نخواهید داشت و می توانید با اپلیکیشن های مسیریابی و نقشه در حین رانندگی کار کنید. همچنین هولدر گوشی موبایل باسئوس Osculum Type Gravity امکان مطلع شدن از تماس های دریافتی و اعلان های شبکه های اجتماعی در هنگام رانندگی را برای شما فراهم می آورد.
قابلیت و مشخصات هولدر موبایل باسئوس Osculum Type Gravity
  • نصب بر روی سطوح صاف از طریق پایه مکنده

یکی از ویژگی های مهم هولدر موبایل باسئوس مدل Baseus Osculum Type Gravity امکان نصب محکم آن بر روی داشبورد ماشین است. پایه به کار رفته در این پایه نگهدارنده موبایل داشبورد دارای خاصیت مکندگی است و با ایجاد خلأ با سطح، باعث نصب محکم هولدر می شود. پس با خیالی راحت بابت مقاومت بالای نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Osculum Type Gravity در برابر تکان های ماشین در حال حرکت، می توانید از آن در هنگام رانندگی در خیابان های شهری و جاده های بین شهری استفاده کنید. ضمن اینکه این هولدر گوشی موبایل از قابلیت نصب بر روی تمامی سطوح صاف مانند میز برخوردار بوده و می توان از آن در منزل یا محل کار نیز برای نگه داشتن گوشی استفاده کرد. با توجه به این میزان کارایی، می توان قیمت پایه نگهدارنده موبایل باسئوس Osculum Type Gravity را کاملاً ایده آل دانست.
نصب بر روی سطوح صاف از طریق پایه مکنده
  • سازگار با گوشی های دارای عرض بین 63 تا 88 میلی متر

برای استفاده از هولدر موبایل باسئوس Osculum Type Gravity تنها کافیست تا گوشی خود را بر روی صفحه آن قرار داده و پس از آن گیره های کناری با وارد آوردن فشار به گوشی از کناره ها و قسمت پایینی، باعث قرار گرفتن محکم آن بر روی هولدر می شوند. لازم به ذکر است که گیره های کناری پایه نگهدارنده گیره ای باسئوس Osculum Type Gravity از قابلیت تنظیم فاصله برخوردار بوده و به همین دلیل می توان گوشی های مختلف با عرض 63 تا 88 میلی متر را در میان آنها قرار داد.
گیره پایینی به کار رفته در هولدر موبایل داشبورد باسئوس Osculum Type Gravity به گونه ای طراحی شده که می توان کابل شارژ را از میان آن عبور داد و به پورت گوشی دسترسی داشت. پس شما می توانید گوشی خود را در حالی که بر روی این هولدر قرار دارد، از طریق یک شارژر فندکی یا پاوربانک در حین رانندگی شارژ کنید.
سازگار با گوشی های دارای عرض بین 63 تا 88 میلی متر

پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Osculum Type Gravity

  • کیفیت ساخت بسیار مناسب، دوام و طول عمر بالا

پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Osculum Type Gravity از مواد اولیه مرغوب شامل آلومینیوم و پلاستیک ساخته شده و از کیفیت ساخت بسیار مناسبی برخوردار است. به طوری که می توان بر روی استفاده از آن برای مدتی طولانی حساب باز کرد. همچنین بر روی صفحه نگهدارنده هولدر گوشی باسئوس Osculum Type Gravity از نواری دایره ای شکل در رنگ های مشکی، نقره ای و قرمز استفاده شده که سبب زیباتر شدن محصول شده است. پس اگر ویژگی های ظاهری هولدر مورد استفاده تان برای شما اهمیت زیادی دارد، پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Osculum Type Gravity انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند.
کیفیت ساخت بسیار مناسب، دوام و طول عمر بالا
  • دسترسی به بهترین زاویه دید

از دیگر قابلیت های پایه نگهدارنده موبایل داشبورد باسئوس Osculum Type Gravity می توان به امکان چرخش 360 درجه ای آن اشاره کرد که بهترین زاویه دید نسبت به صفحه نمایش گوشی را برای شما به ارمغان می آورد. البته توجه داشته باشید که این هولدر چرخشی گوشی موبایل برای استفاده از گوشی به صورت عمودی کارایی بیشتری دارد.
دسترسی به بهترین زاویه دید

جمع بندی

اگر قصد مسافرت با ماشین را دارید یا شرایط شغلی تان به گونه ای است که مدت زمان زیادی از طول روز را در پشت فرمان ماشین سپری می کنید، پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Osculum Type Gravity یک وسیله کاربردی برای شما خواهد بود. این هولدر موبایل از طریق پایه مکنده بر روی سطح داشبورد نصب می شود و گوشی شما را به شکلی کاملاً محکم و ثابت بر روی خود نگه می دارد.
شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت پایه نگهدارنده مخصوص ماشین و نحوه خرید آن را دریافت کنید. همچنین شما می توانید نسبت به خرید اینترنتی هولدر موبایل Osculum Type Gravity از طریق سایت ایده برتر اقدام کرده و آن را درب منزل تحویل بگیرید.
پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus Osculum Type Gravity

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر