۱۳۹۹ تیر ۱۱, چهارشنبه

هندزفری بلوتوث باسئوس Baseus Encok A02

هندزفری بلوتوثی باسئوس Encok A02
نوع گوشی: تو گوشی
نوع اتصال: بی سیم
رابط اتصال: بلوتوث

معرفی و بررسی هندزفری باسئوس Encok A02

اگر شرایط شغلی تان به گونه ای است که با تماس های زیادی در طول روز مواجه می شوید، هندزفری بلوتوث باسئوس Baseus Encok A02 یک وسیله کاربردی برای شما خواهد بود. این هندزفری بلوتوثی دارای یک سرگوشی است و از طریق بلوتوث به گوشی موبایل یا تبلت شما متصل می شود. بنابراین به آسانی می توانید آن را در تمام طول روز و در حین انجام دادن کارهای روزمره بر روی گوش خود قرار دهید و هیچ یک از تماس های دریافتی تان را از دست ندهید! وزن بسیار سبک، مجهز بودن به دکمه کنترلی لمسی و ارائه صدایی قوی و شفاف از جمله ویژگی هایی هستند که سبب محبوبیت هندزفری باسئوس Encok A02 در میان کاربران شده است.
معرفی و بررسی هندزفری باسئوس Encok A02

قابلیت های هندزفری Baseus Encok A02

  • سبک، زیبا، با دوام!

هندزفری Baseus Encok A02 تنها دارای وزن 6 گرم است و از طراحی جمع و جور و کوچکی بهره می برد. این نوع طراحی باعث می شود تا بتوانید از این هندزفری تو گوشی برای ساعات متوالی در طول روز بدون احساس خستگی استفاده کنید. همچنین هندزفری گوشی موبایل باسئوس Encok A02 به شکلی کاملاً محکم و ثابت درون گوش قرار می گیرد و در هنگام حرکت کردن شما از محل خود خارج نمی شود. استفاده از سیلیکون نرم در ساخت سرگوشی دستگاه هندزفری بلوتوث باسئوس Encok A02 یکی دیگر از دلایلی است که می توان بر روی این محصول برای استفاده های طولانی مدت حساب باز کرد!
از لحاظ ظاهری هم هندزفری بلوتوثی تک گوشی باسئوس Encok A02 انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. این هندزفری در رنگ های مشکی، طلایی، آبی و قرمز قابل تهیه بوده و سطح بدنه آن به صورت براق طراحی شده است. پس اگر ظاهر هندزفری نیز در کنار ویژگی های فنی برایتان اهمیت زیادی دارد، این هندزفری بلوتوثی را مد نظر داشته باشید.
قابلیت های هندزفری Baseus Encok A02
  • اتصال به دستگاه مورد نظر شما به شکل بی سیم

استفاده از هندزفری باسئوس مدل Baseus Encok A02 به راحت ترین شکل ممکن امکان پذیر است! برای این منظور ابتدا باید هندزفری خود را روشن کنید و سپس از طریق لیست جستجوی بلوتوث موبایل یا تبلت خود به آن متصل شوید! بر روی بدنه این هندزفری یک چراغ LED نیز تعبیه شده که در هنگام برقراری اتصال بلوتوثی روشن شده و شما را از این موضوع آگاه می کند.
با توجه به اینکه هندزفری بلوتوث باسئوس Baseus Encok A02 به بلوتوث نسخه 4.2 مجهز است، اتصال وایرلس آن به دستگاه های دیگر با قدرت و ثبات قابل توجهی انجام می شود. البته توجه داشته باشید که حداکثر بُرد یا محدوده عملکرد این هندزفری برابر با 10 متر است و برای اینکه اتصال بلوتوثی هندزفری و دستگاه متصل به آن برقرار باقی بماند، فاصله میان آنها نباید از این مقدار بیشتر شود. در حالت کلی در هنگام استفاده از هندزفری بی سیم باسئوس Encok A02 به ندرت با مشکلاتی مانند قطع و وصل شدن صدا مواجه خواهید شد. ضمن اینکه این هندزفری توانایی اتصال به دو دستگاه مختلف به صورت هم زمان را نیز دارد که باعث افزایش کارایی آن شده است.
اتصال به دستگاه مورد نظر شما به شکل بی سیم

هندزفری بلوتوث باسئوس Baseus Encok A02

  • مجهز به دکمه کنترلی لمسی

یکی از ویژگی های کاربردی هندزفری بی سیم بلوتوثی باسئوس Encok A02 مجهز بودن آن به دکمه کنترلی لمسی است که کار با هندزفری را برای شما بسیار آسان می کند. از طریق این دکمه می توانید تنها با یک کلیک تماس دریافتی تان را پاسخ بپذیرید، به مکالمه پایان دهید، قطعه موسیقی مورد نظرتان را پخش کنید یا پخش موسیقی را متوقف نمایید. همچنین با دو بار کلیک کردن این دکمه قادر خواهید بود تا از دستیار صوتی هندزفری باسئوس مدل Encok A02 استفاده کنید.
مجهز به دکمه کنترلی لمسی
  • یک مکالمه با کیفیت را تجربه کنید!

میکروفون به کار رفته در هندزفری بلوتوثی گوشی موبایل باسئوس Encok A02 مقاومت قابل قبولی در برابر نویزهای محیطی دارد و به همین دلیل حتی در محیط های شلوغ مانند خیابان یا در هنگام رانندگی نیز می توانید یک مکالمه با کیفیت را تجربه کنید! ضمن اینکه صدای پخش شده با این هندزفری نیز از قدرت و وضوح بالایی برخوردار بوده و به طور کامل انتظارات شما را در هنگام مکالمه و پخش موسیقی برآورده می کند. مشخصات فنی دستگاه هندزفری بی سیم باسئوس Encok A02 شامل امپدانس 16 اهمی و پاسخ فرکانسی 20 هرتز تا 20 هزار هرتزی است که باعث پخش صدا با کیفیتی بسیار مناسب می شوند. در مجموع با توجه به قیمت هندزفری تو گوشی باسئوس Encok A02 می توان کیفیت عملکرد آن را کاملاً قابل قبول ارزیابی کرد.
یک مکالمه با کیفیت را تجربه کنید!
  • عملکرد مناسب باتری برای 5 ساعت مکالمه

باتری به کار رفته در هندزفری بلوتوثی باسئوس Baseus Encok A02 از ظرفیتی معادل با 60 میلی آمپر ساعت بهره می برد و شارژ کامل آن برای 5 ساعت مکالمه و 4 ساعت پخش موسیقی کفایت می کند. همچنین این باتری قادر به تأمین انرژی مورد نیاز هندزفری برای روشن نگه داشتن آن در حالت استند بای (آماده به کار) به مدت 120 ساعت می شود که مقدار کاملاً مناسب به نظر می رسد.
عملکرد مناسب باتری برای 5 ساعت مکالمه

جمع بندی

هندزفری بلوتوث باسئوس Baseus Encok A02 یکی از هندزفری های بلوتوثی سبک و زیبای موجود در بازار است که با استفاده از آن می توانید در حین انجام دادن کارهای روزمره به تماس های دریافتی تان پاسخ دهید و به موسیقی گوش دهید. این هندزفری به یک دکمه لمسی چند منظوره نیز مجهز است که کار با هندزفری و مدیریت تماس های دریافتی را برای شما بسیار آسان می کند.
برای دریافت قیمت و اطلاع از نحوه خرید هندزفری بلوتوث از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان واحد فروش شرکت ایده برتر تماس بگیرید. همچنین با مراجعه به سایت ایده برتر می توانید اطلاعات کامل در رابطه با انواع هندزفری و لوازم جانبی موبایل را دریافت کرده و نسبت به خرید اینترنتی هندزفری مورد نظرتان اقدام کنید.
هندزفری بلوتوث باسئوس Baseus Encok A02

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر