۱۳۹۹ تیر ۱۱, چهارشنبه

پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark CS521dn

پرینتر لکسمارک CS521dn
چاپ: سیاه و سفید و رنگی
تکنولوژی چاپ: لیزری
سرعت چاپ: 35 برگ در دقیقه یک رو، 17.5 سمت (side) در دقیقه دو رو
رزولوشن چاپ: 1200*1200 dpi و 600*2400 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی و بررسی چاپگر تک کاره لیزری لکسمارک CS521dn

شرکت لکسمارک یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید انواع پرینتر لیزری است که توانسته با عرضه محصولاتی با کیفیت و خوش ساخت، رضایت کاربران خود را به خوبی جلب کند. از میان محصولات این شرکت باید به پرینتر لکسمارک CS521dn اشاره کنیم که برای استفاده در ادارات، شرکت ها و کسب و کارهایی با حجم کاری کم و متوسط عرضه شده است. این پرینتر که از نوع لیزری است، از قابلیت پرینت سیاه و سفید و رنگی به صورت یک رو و دو رو برخوردار بوده و انتظارات شما از یک پرینتر تک کاره لیزری رنگی کارآمد برای مصارف ادارای را به خوبی برآورده می کند. پس اگر قصد خرید پرینتر لیزری دارید، برای آشنایی با مشخصات پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark CS521dn با ما تا انتهای متن همراه باشید.
معرفی و بررسی چاپگر تک کاره لیزری لکسمارک CS521dn

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره لکسمارک CS521dn

  • یک پرینتر لیزری مناسب برای مصارف در حجم کاری معمولی

با استفاده از چاپگر تک کاره لیزری لکسمارک CS521dn قادر به انجام حداکثر 85000 پرینت در ماه خواهید بود. البته توجه داشته باشید که به منظور افزایش طول عمر دستگاه و جلوگیری از افت کیفیت عملکرد آن، از جانب شرکت سازنده توصیه شده تا از این پرینتر لیزری رنگی برای 1500 تا 8500 پرینت در ماه استفاده شود. از این جهت می توان پرینتر لکسمارک مدل CS521dn را برای استفاده در حجم کاری کم و متوسط مناسب دانست.
  • سرعت چاپ مطلوب، کیفیت چاپ عالی

پرینتر تک کاره لکسمارک CS521dn برای ارائه اولین پرینت سیاه و سفید یا رنگی به کمتر از 7.5 ثانیه زمان از هنگام گرم شدن نیاز دارد که باعث شده تا این چاپگر اداری از سرعت قابل قبولی در هنگام راه اندازی برخوردار باشد. این پرینتر تک کاره دارای سرعت چاپ 35 برگ در دقیقه در حالت یک رو و 17.5 سمت (side) در دقیقه در حالت دو رو است و می توان بر روی آن برای انجام چاپ های متوالی در تعداد معمولی حساب باز کرد.
قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره لکسمارک CS521dn
اما شاید بتوان یکی از مهم ترین مشخصات پرینتر لیزری لکسمارک CS521dn را کیفیت چاپ عالی آن دانست! این پرینتر رومیزی قادر به پرینت با دو رزولوشن 1200 * 1200 dpi و 2400 * 600 dpi می باشد و تصاویر رنگی و متون سیاه و سفید چاپ شده با آن از وضوح و میزان خوانایی بالایی برخوردارند. پس اگر کیفیت چاپ برایتان اهمیت زیادی دارد، پرینتر لکسمارک Lexmark CS521dn را مد نظر داشته باشید!

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Lexmark CS521dn

  • سازگار با تونر کارتریج های مختلف لکسمارک با ظرفیت های متنوع

پرینتر لیزری Lexmark CS521dn با تونر کارتریج های مختلف لکسمارک با ظرفیت های متنوع سازگار است و از این جهت دست شما را در انتخاب تونر کارتریج باز می گذارد. در ابتدا باید به این نکته اشاره کنیم که تونر کارتریج مشکی اولیه به کار رفته در این پرینتر دارای ظرفیت چاپ 3000 برگ و تونر کارتریج های رنگی (آبی، قرمز و زرد) آن دارای ظرفیت چاپ 2000 برگ هستند. این تونر کارتریج ها از کیفیت عملکرد قابل قبولی برخوردار بوده و برای مدتی نسبتاً طولانی شما را از صرف هزینه های اضافی بابت تعویض آنها بی نیاز می کنند.
اما پرینتر لکسمارک مدل Lexmark CS521dn با تونر کارتریج های مشکی در مدل های 78C10K0 (با ظرفیت 2000 برگ)، 78C1XK0 (با ظرفیت 8500 برگ) یا 78C1UK0 (با ظرفیت 10500 برگ) نیز سازگار است. همچنین امکان استفاده از تونر کارتریج های رنگی در سری های 78C10 (با ظرفیت 1400 برگ)، 78C1X (با ظرفیت 5000 برگ) یا 78C1U (با ظرفیت 7000 برگ) در این پرینتر وجود دارد. چنانچه قصد خرید تونر کارتریج اصل لکسمارک را با بهترین قیمت دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید.
کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Lexmark CS521dn
  • مجهز به سینی کاغذ 250 برگی

سینی کاغذ اصلی پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark CS521dn گنجایش 250 برگ را دارد و سینی چند منظوره آن از نوع تک برگی است. شما می توانید متناسب با نیاز خود از کاغذهای معمولی در سایز حداکثر A4، لیبل وینیل، لیبل کاغذی، مقوای نازک و پاکت نامه به عنوان کاغذ ورودی به این سینی ها استفاده کنید. ضمن اینکه این پرینتر رومیزی اداری از دو سینی اختیاری دیگر با ظرفیت های 550 برگ و 650 برگ نیز پشتیبانی می کند که با تهیه آنها به صورت جداگانه می توانید ظرفیت کلی کاغذ پرینتر خود را به 1450 برگ ارتقا دهید. توجه داشته باشید که استفاده از سینی های اختیاری بر روی قیمت پرینتر رنگی لیزری لکسمارک CS521dn مؤثر است.

پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark CS521dn

  • مشخصات سخت افزاری

سخت افزار به کار رفته در پرینتر لکسمارک CS521dn برای مصارف معمولی کاملاً مناسب است و باعث ارائه عملکردی سریع، روان و بدون هنگی از جانب پرینتر می شود. لازم به ذکر است که در این دستگاه پرینتر لیزری از پردازنده مرکزی دو هسته ای با فرکانس یک گیگاهرتز و حافظه 1024 مگابایت استفاده شده است. همچنین در قسمت جلویی بدنه پرینتر لیزری لکسمارک Lexmark CS521dn یک صفحه نمایش 2.4 اینچی رنگی و کلیدهای کنترلی تعبیه شده که از طریق آنها می توانید به راحتی تنظیمات دلخواه خود را به پرینتر اعمال کنید.
مشخصات سخت افزاری
  • پشتیبانی از شبکه های کابلی، چاپ مستقیم از روی فلش مموری

برای اتصال پرینتر تک کاره لیزری لکسمارک CS521dn به کامپیوتر باید از پورت USB 2.0 Type-B موجود بر روی بدنه آن و کابل استفاده کنید. علاوه بر این، در قسمت جلویی بدنه این پرینتر یک پورت USB 2.0 Type-A نیز موجود است که برای اتصال فلش مموری به دستگاه مورد استفاده قرار می گیرد. در این حالت نیازی به اتصال پرینتر به کامپیوتر ندارید و عمل چاپ از روی فلش مموری به صورت مستقیم انجام می شود.
اگر به استفاده گروهی و تیمی از پرینتر تحت شبکه لکسمارک CS521dn در محل کارتان نیاز دارید، این امکان برای شما مهیا است! این پرینتر به پورت اترنت مجهز است و می توان از آن در قالب شبکه های کابلی استفاده کرد. بنابراین دسترسی به پرینتر از طریق چند دستگاه مختلف به صورت هم زمان برای شما وجود دارد.
پشتیبانی از شبکه های کابلی، چاپ مستقیم از روی فلش مموری

جمع بندی

اگر قصد خرید پرینتر لیزری برای مصارف اداری و شرکتی دارید و در جستجوی یک محصول خوش ساخت و با دوام هستید، پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark CS521dn گزینه ایده آلی برای شما است. این پرینتر از قابلیت پرینت سیاه و سفید و رنگی در حالت های یک رو و دو رو برخوردار بوده و به خوبی از عهده پرینت های متوالی در تعداد کم و متوسط برمی آید.
چنانچه قصد خرید پرینتر لیزری تحت شبکه لکسمارک CS521dn را دارید، برای دریافت قیمت و اطلاع از نحوه خرید آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر تماس بگیرید. همچنین اگر قبلاً از این محصول استفاده کرده اید، می توانید با ثبت نظرات خود درباره آن در بخش کامنت های سایت ایده برتر به کاربران دیگر در انتخاب پرینتر لیزری مورد نظرشان کمک کنید.
پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark CS521dn

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر