۱۳۹۹ تیر ۱۱, چهارشنبه

پاوربانک انرجایزر Energizer UE10022 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

پاور بانک انرجایزر UE10022
ظرفیت باتری: 10000 میلی آمپر ساعت
سازگار با: انواع گوشی های موبایل، تبلت، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال و دیگر دستگاه های دیجیتال
تعداد پورت: دو عدد

مشخصات و امکانات شارژر همراه انرجایزر UE10022

شرایطی را تصور کنید که در حین یک مکالمه اضطراری ناگهان گوشی شما به دلیل تمام شدن شارژ خاموش شود! اگر این اتفاق در شرایطی رخ دهد که در بیرون از منزل یا محل کار حضور دارید و دسترسی به پریز برق هم برایتان امکان پذیر نیست، ممکن است مشکلات زیادی برایتان ایجاد شود! اما اگر پاور بانک انرجایزر UE10022 را با خود به همراه داشته باشید، به سادگی می توانید گوشی خود را به آن متصل کرده و مکالمه تان را ادامه دهید!
پاوربانک گوشی انرجایزر UE10022 یکی از انواع پاور بانک موجود در بازار است که دارای ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت بوده و به خوبی از عهده شارژ موبایل و دیگر دستگاه های دیجیتال برمی آید. پس با استفاده از شارژر همراه انرجایزر UE10022، دیگر نگران تمام شدن شارژ گوشی نباشید و با خیالی آسوده به انجام کارهای روزانه تان بپردازید!
مشخصات و امکانات شارژر همراه انرجایزر UE10022
  • یک پاوربانک سبک و باریک، قابلیت جابجایی فوق العاده آسان!

شاید بتوان پاور بانک انرجایزر 10000 میلی آمپر را یکی از سبک ترین پاوربانک های 10000 میلی آمپر ساعتی موجود در بازار دانست. این پاوربانک دارای وزن 180 گرم و ابعاد 139*71*15 میلی متر است و از قابلیت حمل و جابجایی فوق العاده آسانی بهره می برد. به طوری که شما می توانید این پاور بانک را در جیب لباس خود گذاشته و آن را در تمام طول روز و در مکان های مختلف به همراه داشته باشید. پس در هر لحظه از طول روز که با تمام شدن شارژ گوشی مواجه شدید، پاور بانک جیبی انرجایزر UE10022 در دسترس شما خواهد بود!
یک پاوربانک سبک و باریک، قابلیت جابجایی فوق العاده آسان!

سازگار با انواع گوشی های موبایل و دیگر دستگاه های دیجیتال

شارژ کامل پاوربانک انرجایزر Energizer UE10022 با ظرفیت 10000 میلی آمپر برای 2 تا 3 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند به طور میانگین کفایت می کند که برای مصارف روزمره و کاربری عمومی کاملاً مناسب به نظر می رسد. البته توجه داشته باشید که متناسب با ظرفیت باتری گوشی شما، این تعداد دفعات شارژ ذکر شده ممکن است کمتر یا بیشتر شود.
پاور بانک Energizer UE10022 با انواع گوشی اندرویدی و iOS سازگار است و هیچ گونه محدودیتی در استفاده از آن نخواهید داشت. ضمن اینکه از این پاور بانک می توان برای شارژ تبلت، وسایل بلوتوثی مانند هدفون و اسپیکر، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال و دستگاه هایی از این دست نیز بهره برد.
سازگار با انواع گوشی های موبایل و دیگر دستگاه های دیجیتال

پاوربانک انرجایزر Energizer UE10022 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

  • شارژ هم زمان دو دستگاه مختلف با سرعتی بسیار مطلوب

با استفاده از پاوربانک انرجایزر Energizer UE10022 با ظرفیت 10000 میلی آمپر قادر خواهید بود تا دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید. این شارژر همراه به دو پورت خروجی مجهز است که شدت جریان آنها حداکثر به 2.4 آمپر می رسد. این میزان شدت جریان باعث می شود تا دستگاه های متصل به پاور بانک (به خصوص گوشی موبایل) با سرعتی بسیار مطلوب شارژ شوند. پس دیگر نیازی به منتظر ماندن به مدت طولانی برای تکمیل شدن شارژ گوشی تان نخواهید داشت و می توانید با سرعت بیشتری کارهایتان را به پیش ببرید!
شارژ هم زمان دو دستگاه مختلف با سرعتی بسیار مطلوب
  • نمایش میزان شارژ باتری پاوربانک از طریق نشانگرهای LED

برای اطلاع از میزان شارژ باقی مانده باتری پاوربانک گوشی موبایل انرجایزر UE10022، بر روی بدنه آن چهار نشانگر LED تعبیه شده است. هر یک از این نشانگرها نشان دهنده 25 درصد شارژ هستند و شما را به صورت تقریبی از شارژ پاور بانک در هر لحظه مطلع می کنند. لازم به ذکر است که برای شارژ باتری پاور بانک انرجایزر مدل Energizer UE10022 باید از پورت MicroUSB موجود بر روی بدنه آن استفاده کنید. این پورت دارای شدت جریان ورودی 2.0 آمپر است و سرعت مناسبی در شارژگیری را به ارمغان می آورد.
نمایش میزان شارژ باتری پاوربانک از طریق نشانگرهای LED
  • محافظت از دستگاه های متصل به پاوربانک در برابر اختلالات احتمالی

در پاوربانک انرجایزر Energizer UE10022 با ظرفیت 10000 میلی آمپر از مدارهای محافظ استفاده شده و به همین دلیل این پاوربانک جیبی در برابر اختلالاتی مانند اتصال کوتاه، شارژ بیش از حد و نوسان شدت جریان و ولتاژ مقاوم است. از این جهت امنیت دستگاه های متصل به این پاور بانک تضمین شده می باشد و باتری آنها در حین شارژگیری آسیب نخواهید دید. این ویژگی بر روی قیمت پاور بانک گوشی انرجایزر UE10022 نیز مؤثر بوده و سبب افزایش کارایی آن شده است.
محافظت از دستگاه های متصل به پاوربانک در برابر اختلالات احتمالی

جمع بندی

اگر قصد خرید پاور بانک برای مصارف معمولی دارید و به دنبال یک محصول خوش ساخت و با کیفیت هستید، پاور بانک گوشی موبایل انرجایزر UE10022 را مد نظر داشته باشید! این پاوربانک دارای ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت است و از جمله ویژگی هایی آن می توان به امکان شارژدهی به دو دستگاه مختلف به صورت هم زمان، وزن و ضخامت کم، قابلیت شارژ ایمن و سرعت مطلوب در شارژدهی اشاره کرد.
چنانچه قصد خرید پاور بانک حرفه ای را دارید، برای دریافت قیمت و اطلاع از نحوه خرید اینترنتی پاور بانک به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان واحد فروش شرکت ایده برتر تماس بگیرید. ضمن اینکه با می توانید نظرات خود درباره این محصول را از طریق ثبت در بخش کامنت های سایت ایده برتر با کاربران دیگر به اشتراک بگذارید.
پاوربانک انرجایزر Energizer UE10022 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر