۱۳۹۹ مرداد ۱, چهارشنبه

دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MX707

دیتا پروژکتور بنکیو MX707
عمر لامپ: 5000 ساعت در حالت عادی
وضوح تصویر: XGA 1024 * 768 پیکسل
شدت روشنایی: 3500 لومن
نسبت کنتراست تصویر:10000:1

معرفی ویدئو پروژکتور بنکیو MX707

استفاده از ویدئو پروژکتور یکی از راه های مطمئن و پرطرفدار برای ارائه مطالب در جلسات اداری و شرکتی است و به شما در برگزاری یک جلسه موفق کمک زیادی می کند. از جمله ویدئو پروژکتورهایی که برای همین منظور طراحی شده باید به دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MX707 اشاره کنیم که از نوع XGA است و دارای شدت روشنایی قابل توجهی می باشد. توانایی ایده آل در نمایش فایل های متنی، مجهز بودن به پورت های ارتباطی کاربردی و هزینه های تعمیر و نگهداری پایین بخشی از ویژگی هایی هستند که باعث محبوبیت ویدئو پروژکتور بنکیو MX707 در میان کاربران شده است.
معرفی ویدئو پروژکتور بنکیو MX707

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور BenQ MX707

  • دارای شدت روشنایی 3500 لومن، مناسب برای استفاده در اتاق هایی با میزان نور معمولی

در حالت کلی شدت روشنایی ویدئو پروژکتور یکی از مشخصات مهمی است که در هنگام خرید ویدئو پروژکتور باید به آن توجه کنید. اگر قصد خرید ویدیو پروژکتور برای استفاده در اتاق هایی با میزان نور معمولی و عادی هستید، دیتا پروژکتور بنکیو MX707 با شدت روشنایی 3500 لومنی خود گزینه ایده آلی برای شما خواهد بود. با استفاده از این دستگاه ویدئو پروژکتور می توانید بدون نیاز به تاریک کردن محیط، از تصاویری واضح برای تمام افراد حاضر در جلسه بهره مند شوید.
قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور BenQ MX707
  • یک ویدئو پروژکتور XGA با کارایی قابل قبول در مصارف اداری

ویدئو پروژکتور اداری بنکیو MX707 دارای رزولوشن 1024 x 768 پیکسل است و از فناوری DLP برای نمایش تصاویر بهره می برد. با توجه به این مشخصات می توان تصاویر به نمایش درآمده با آن را دارای کیفیتی مناسب برای مصارف اداری دانست. ضمن اینکه دیتا پروژکتور اداری بنکیو MX707 با نسبت کنتراست 10000:1 عرضه شده و توانایی قابل قبولی در نمایش فایل های متنی، اسلایدهای پاورپوینت، نمودارها و گراف ها دارد. به طوری که کارارکترهای موجود در تصاویر، برای تمام افراد حاضر در جلسه واضح و خوانا خواهد بود. در کل با توجه به قیمت ویدئو پروژکتور بنکیو MX707 می توان کیفیت تصاویر آن را مناسب ارزیابی کرد.
یک ویدئو پروژکتور XGA با کارایی قابل قبول در مصارف اداری
  • طول عمر مطلوب لامپ

با خرید ویدئو BenQ MX707 برای مدتی نسبتاً طولانی نیازی به صرف هزینه های اضافی برای تعویض یا تعمیر لامپ آن پیدا نخواهید کرد. لامپ به کار رفته در این ویدئو پروجکشن در حالت استفاده عادی از آن تا 5000 ساعت، در حالت استفاده اکو تا 10000 ساعت و در هنگام استفاده از آن در حالت LampSave تا 15000 ساعت عمر می کند که برای استفاده در جلسات اداری و شرکتی کاملاً مناسب به نظر می رسد.
طول عمر مطلوب لامپ

دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MX707

  • دارای امکان زوم 1.3 برابری و تصحیح زاویه تصویر

شما می توانید به شکلی راحت و سریع دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو MX707 را در محل مورد نظرتان نصب کرده و تصویر آن را بر روی پرده نمایش ویدئو پروژکتور تنظیم کنید. این دیتا پروژکتور از قابلیت هایی مانند زوم 1.3 برابری و تصحیح زاویه تصویر (تا 40 درجه به صورت عمودی) برخوردار بوده و این امکان را به شما می دهد تا آن را در زاویه دلخواه خود نسبت به پرده نمایش قرار دهید.
در حالت کلی ویدئو پروجکشن بنکیو MX707 قابلیت نمایش تصاویر در ابعاد 60 تا 140 اینچ را دارد و برای استفاده در اتاق های جلسه کوچک عرضه شده است. برای این منظور باید پروژکتور را در فاصله 1.22 تا 4.9 متری نسبت به پرده نمایش قرار دهید.
دارای امکان زوم 1.3 برابری و تصحیح زاویه تصویر
  • مجهز به دو پورت HDMI، قابلیت اتصال آسان به سایر دستگاه ها

بر روی بدنه دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MX707 دو پورت HDMI تعبیه شده که امکان اتصال دو دستگاه مختلف به صورت هم زمان (به عنوان مثال دو لپ تاپ) را به دستگاه ویدیو پروژکتور فراهم می آورد. همچنین یکی از این پورت ها از فناوری MHL پشتیبانی می کند و از طریق آن می توانید موبایل اندرویدی خود را از طریق کابل به دستگاه متصل کنید.
مجهز به دو پورت HDMI، قابلیت اتصال آسان به سایر دستگاه ها
از دیگر پورت های ارتباطی ویدئو پروژکتور بنکیو مدل BenQ MX707 باید به ورودی و خروجی صدا، ورودی S-Video، کامپوزیت، ورودی کامپیوتر، خروجی مانیتور و سریال اشاره کرد. همچنین این دیتا ویدئو پروژکتور دارای پورت LAN نیز هست و می توان از آن در قالب شبکه های کابلی بهره برد. در این حالت شما می توانید از طریق یک کامپیوتر مرکزی و نرم افزار مخصوص بنکیو (MDA) وضعیت عملکرد چند ویدئو پروژکتور را بررسی کرده و آنها را کنترل کنید.
  • وزن سبک و ابعاد مناسب برای حمل و جابجایی آسان

ویدئو پروژکتور تجاری بنکیو MX707 در ابعاد 283 x 95 x 222 میلی متر و وزن 2 کیلوگرم عرضه شده و از قابلیت حمل و جابجایی آسانی بهره می برد. پس اگر قصد برگزاری چند جلسه کاری در شرکت ها و ادارات مختلف در طول روز را دارید، می توانید از ویدیو پروژکتور بنکیو MX707 در تمام آن جلسات بهره ببرید.
وزن سبک و ابعاد مناسب برای حمل و جابجایی آسان

جمع بندی

در مجموع می توان دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MX707 را با توجه به مشخصاتی مانند شدت روشنایی و نسبت کنتراست مطلوب، وزن و ابعاد کم، مجهز بودن به اسپیکر داخلی 10 واتی، قابلیت نصب و تنظیم تصویر آسان و مجهز بودن به پورت های ارتباطی کاربردی یک انتخاب ایده آل برای استفاده در اتاق جلسات ادارات و شرکت ها دانست. توجه داشته باشید که دیتا پروژکتور بنکیو مدل MX707 برای استفاده در اتاق هایی با ابعاد کوچک و معمولی طراحی شده است.
برای اطلاع از نحوه خرید دیتا پروژکتورهای اداری و دریافت قیمت آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین اگر در رابطه با ویژگی های این ویدئو پروژکتور به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، سؤالات خود در این زمینه را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر مطرح کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به آنها رسیدگی کنند.
دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MX707

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر